Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat meisje met die Shet zit ook op bokt.nl, hier een foto met info over haar:
Ik heb op het moment 1 pony in mijn bezit, deze (erg stoere en knappe) Shetlanderruin luisterd (nou ja meestal dan...) naar de naam Zorro's Tornado, oftewel gewoon Zorro of Ukkiepuk. De naam Ukkiepuk is niet echt toepassend want voor een Shetlander is hij aan de maat namelijk 1.07 m. Ik sta op een dressuurstal en dus was de verleiding te groot om niet te experimenteren met mijn Zorro. Hij is net een elastiekje en heeft ook niet echt moeite met wijken, schouderbinnenwaarts, traver of appuyeren. Dit jaar zijn we voor het eerst (tussen de paarden) gestart in de B en hebben nu 7 winstpunten (ben ik errug trots op!). * Maart 2003 161 (3) 160 (3) * Mei 2003 149 (2) 149 (3) * Juli 2003 178 (1) 162 (3) * September 159 (2) 156 (3) (voor de duidelijkheid: ze starttussen de paarden!)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zou een fjord kopen.
Mooie sterke dieren, goed van karakter, beetje eigenwijs (maar dat mag best), zien er goed uit, zijn erg sterk waardoor je er je leven lang op kunt blijven rijden. En gewoon ben ik erg fjord-verslaafd. Ik heb op die beestjes leren rijden en ik merk nu dat ik bijna ieder soort paard aankan doordat ik gewoon op een fjord een degelijke opleiding heb gehad. En m'n verzorgpaardje is een fjord. Super merrie, 9 jaar, 4 veulens gehad. Lekker snel, pittig ding en toch super knuffelbaar. Fjorden rulles!!!!!!!!!!!!
|
Ik wil een echte Tuiger
![]() ![]() Vier gelijke witte sokjes, koperrode vacht en van die lichtblonde lange sliertmanen en dan een brede bles. Enorm mooi gespiert en zo en natuurlijk met hetzelfde karakter! Jammer dat ik geen geld heb om haar te kopen ![]()
||
Citaat:
|
ik woon in spanje en ik zit dus der hele dag tussen de PRE. heb zelf een kruising tussen een Lusitano en een soort pony (weet ik niet precies). Voor de rest staan er op onze manege (afgezien van die PREs dus) nog een paar Lusitanos en een heleboel kruisingen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
vroeger in plaatjes en stickerplakboeken vond ik new forestjes altijd zooo mooi en haflingers ook.. Haflingers vind ik nou om te zien nog steeds mooi maar ze zijn mij te breed gebouwd.. Welshjes zijn over het algemeen gewoon leuk om te zien, ze hebben schattige hoofdjes en ze zitten meestal wel fijn.. Maar degene die ik wil kopen is gewoon een kwpn'er geloof ik..
|
|