Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2003, 12:57
paaseitje
paaseitje is offline
Hee mensjuhz..ff een vraagje! Weet iemand of die Rapid white pro werkt? Die van 50 euro weet je wel van die reclame...ja kweet het tis reclame en moet je nie glove blablabla! Maar keb ook die abtronic van Telsell en die werkt wel! Ik wil mn tanden niet bij de tandarts late bleke..te duur
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:09
Verwijderd
Ja, het werkt geloof ik wel, maar het maakt wel je hele glazuur kapot, dus dan krijg je veel sneller gaatjes en koud, heet, kruidig, zoet of zuur eten zal niet meer lukken. Koop gewoon een goede whitening tandpasta, dat duurt misschien een jaar of twee maar t is veel gezonder.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:48
Verwijderd
Je kan beter gewoon naar de tandsarts gaan en vragen of hij je tanden witter wil maken. Sparen dus
Whitening tandpasta is trouwens ook slecht voor je tanden. Je kan het niet elke dag gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:03
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Jadie schreef op 04-10-2003 @ 14:48:
Whitening tandpasta is trouwens ook slecht voor je tanden. Je kan het niet elke dag gebruiken.
Waarom?

Het helpt iig om niet te roken ed, koffie en thee hebben
er ook niet een heel goede invloed op geloof ik..
En anders idd naar de tandarts toe, weet je iig zeker
dat het goed gedaan wordt ed... (TellSell is nou niet
het allerbetrouwbaarste bedrijf oid imo.)
Oud 04-10-2003, 18:05
Verwijderd
Als we het toch een beetje richting tandpasta gaan...

Is die Parodntax eigelijk een goede tandpasta?
Mijn ouders gebruien hem namelijk wel, maar ik vond hem echt te smerig voor woorden. Toch ben ik sinds een paar dagen begonnen om te proberen eraan te wennen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 18:21
Go
Go is offline
Ik weet niet of het werkt maar als zou het werken, het werkt vast niet zo goed zoals je het op tv ziet.
Trouwens nog even over die Abtronic: krijg je d'r echt stevige buikspieren van? Het lijkt mij eerlijk gezegd sterk dat je er echte stevige buikspieren van zou krijgen, de spieren worden namelijk niet echt getraind maar alleen maar wat gestimuleerd met kleine schokjes of iets dergelijks. Dat het vet misschien wat verbrand wordt kan ik best geloven, zodat die buikspieren misschien wat zichtbaarder worden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:27
paaseitje
paaseitje is offline
over die abtronic...ik had helemaal geen buikspiere maar vet werd er idd goed door verbrand. Ik kan je niet echt zegge of je er ook echt sterke buikspiere van krijgt, ze verstevige wel wat maar dat kwam denk ik ook omdat ik mn buik nooit getraind had.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 04-10-2003 @ 14:48:
Je kan beter gewoon naar de tandsarts gaan en vragen of hij je tanden witter wil maken. Sparen dus
Is whitening kauwgom ook slecht voor je tanden?
En waarom is whitening tandpasta dan eigenlijk slecht voor je tanden?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 04-10-2003 @ 15:03:
Waarom?
Citaat:
Witte tanden
Tandpasta’s voor het witter maken van de tanden zijn geen wondermiddelen. Je tanden worden lichter van kleur, maar spectaculaire veranderingen blijven uit. Sommige pasta’s bevatten sterk schurende of bleekmiddelen en zijn dus niet zonder gevaar voor je tanden. Anderen bestrijden de verkleuringen op natuurlijke wijze. Hou voor een verantwoord gebruik de gebruiksaanwijzing op de verpakking goed in de gaten. Tegenwoordig heeft bijna elke tandpastaproducent wel een ‘whitening’ pasta in haar assortiment. Enkele merken zijn Colgate Sensation Whitening, Pearl drops Tandpolish, Prodent, Rembrandt, BlanX en Aquafresh.
Bron
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten