![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk het nog eventjes aan, het kan een buikgriepje zijn of het kan komen door al die hormonen die je lichaam moet verwerken. Hou het in de gaten, doe ook rustig met eten (ga geen vette dingen eten ofzo dus).
Leg bv ook eens een warme kruik op je buik met een handdoek erom gewikkeld, of ga je een tijdje warm douchen.. dat soort dingetjes. Geef je lichaam in ieder geval de rust die het nodig heeft om de buikgriep/hormonen te verwerken. Als je het hierna allemaal nog te lang vindt duren; naar je huisarts. Misschien krijg je dan een lichtere pil, dan heeft je lichaam minder hormonen te verwerken, altijd fijner (tenzij je er tussenbloeding bij krijgt). Heel veel succes!! |
![]() |
|
Toen ik net met de pil begon, had ik dat ook regelmatig, krampen in mijn onderbuik. Maar na 2 strippen is het nu helemaal weg. Ik zou nog even afwachten, maar als het echt te erg wordt/te lang duurt, moet je gewoon terug gaan naar de dokter.
|
![]() |
oke, ik heb nu sinds een paar weken ook zo'n soort pijn in mn onderbuik... ik ben al bijna een jaar aan de pil, dus daar kan t ook niet aan liggen.. maar morgen moet ik naar de dokter enzo. maar ik kan toch niet zwanger zijn? mn pa en ma mogen dit dan ook absoluut niet weten.. en trouwens, wat gaat de dokter met je ochtend urine doen??? wat dat moet ik ook mee nemen..
|
![]() |
|
|