Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 20:44
devilcat
devilcat is offline
Ik had de mornign after pil gslikt.
2 dagen daarna werd ik ongesteld.
De eerste dag van mijn menstruatie nam ik voor het eerst sinds 6 maanden ofzo weer de pil.

ik slikken, alles ging goed, word weer keurig ongesteld, alleen met die ongesteldheid kwam wel vervelende krampen opzetten best erge.
Dus ik denk "dat hoorterbij"
maar na mijn ongesteldheid blijf/bleef ik die krampen houden, het is niet echt pijn maar meer die zeurderige krampen.
ik voelde me eerst wel wat ziekjes, maar niet ernstig, had geen last van diaree ofzo [ niet ernsitg iig ]
nou, de "hele lichte"diaree is al een paar dagenover, maar ik hou die krampen.
Ik slik nog steeds goed de pil.

Herkent iemand dit?

[ ps. ik kan toch niet zwanger zijn... er stond in de bijsluiter: bij ernsitge diaree of overgeven KAN de werking wat minder zijn dus moetje condoom gebruiken blablabala" maar ik had geen ernstige ziek iets ofzo. hmzz... ik bedoel dus dat ik misschien in de tijd van die ongesteldheid zwanger kon worden??[ stopweek dus..]
lijkt me eerlijk gezgegd niet]

dan is er nog een optie dat het een soa kan zijn???
is een soa al zo snel te herkennen na....+- umm 14 dagen?
verder heb ik geen last van jeuk of wat dan ook..
Doet ook geen pijnbij het plassen.
Naar de wc gaan lukt ook allemaal...

Hmzz...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:45
devilcat
devilcat is offline
p.s m moeder zegt dat het waarschijnlijk buikgriep is...

maar kan dat zo lang duren dan??

voel me ook wel rillerig etc.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 07:36
Qamra
Qamra is offline
Je bent net begonnen aan de pil lieverd, je lichaam moet daar gewoon weer aan wennen. En zeker omdat je vlak na een berg hormonen (MAP) bent begonnen ermee kan je wel eens last krijgen. Ook wordt je met een MAP "meteen" ongesteld, hoewel dat misschien niet eens je tijd was om ongesteld te worden.
Oud 26-08-2003, 07:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-08-2003 @ 08:36:
Je bent net begonnen aan de pil lieverd, je lichaam moet daar gewoon weer aan wennen. En zeker omdat je vlak na een berg hormonen (MAP) bent begonnen ermee kan je wel eens last krijgen. Ook wordt je met een MAP "meteen" ongesteld, hoewel dat misschien niet eens je tijd was om ongesteld te worden.
inderdaad.
misschien blijkt na een tijdje ook wel dat deze pil niet de goeie voor je is en moet je een andere slikken. ik bedoel niet dat je met deze wel zwanger kan raken, maar dat je lichaam niet goed op deze pil reageert. heb ik namelijk ook gehad. steeds als k weer aan een nieuwe strip begon kreeg ik last van maagkrampen. nu heb ik een andere gekregen en dat gaat wel goed.

maar inderdaad, je bent pas net begonnen, je moet er waarschijnlijk gewoon nog aan wennen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:10
Verwijderd
Kijk het nog eventjes aan, het kan een buikgriepje zijn of het kan komen door al die hormonen die je lichaam moet verwerken. Hou het in de gaten, doe ook rustig met eten (ga geen vette dingen eten ofzo dus).
Leg bv ook eens een warme kruik op je buik met een handdoek erom gewikkeld, of ga je een tijdje warm douchen.. dat soort dingetjes. Geef je lichaam in ieder geval de rust die het nodig heeft om de buikgriep/hormonen te verwerken.

Als je het hierna allemaal nog te lang vindt duren; naar je huisarts. Misschien krijg je dan een lichtere pil, dan heeft je lichaam minder hormonen te verwerken, altijd fijner (tenzij je er tussenbloeding bij krijgt).

Heel veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Toen ik net met de pil begon, had ik dat ook regelmatig, krampen in mijn onderbuik. Maar na 2 strippen is het nu helemaal weg. Ik zou nog even afwachten, maar als het echt te erg wordt/te lang duurt, moet je gewoon terug gaan naar de dokter.
Oud 26-08-2003, 18:18
devilcat
devilcat is offline
gelukkig
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 19:45
liefje lief
liefje lief is offline
oke, ik heb nu sinds een paar weken ook zo'n soort pijn in mn onderbuik... ik ben al bijna een jaar aan de pil, dus daar kan t ook niet aan liggen.. maar morgen moet ik naar de dokter enzo. maar ik kan toch niet zwanger zijn? mn pa en ma mogen dit dan ook absoluut niet weten.. en trouwens, wat gaat de dokter met je ochtend urine doen??? wat dat moet ik ook mee nemen..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten