Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je je vergist. Die bedrijven zoeken mensen met een HBO opleiding om daar in vaste dienst te komen. Het werk wat jij bedoeld word bij middelgrootte bedrijven gedaan op MBO niveau en geleidt door iemand met een hbo of hoger niveau.
Maar ja, je kan het natuurlijk altijd proberen. Leuk om zo een bedrijf in te rollen. Tis wel saai, het enige wat je doet is getallen inrammen en controleren. Misschien kan je bij een bedrijf dat belastingformulieren invult een leuk baantje krijgen. Steek je nog wat van op.
||
![]() |
Citaat:
Ik ga het in elk geval proberen. En met vaste dienst bedoel jij 40 uur per week? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ach kom op zeg. Een simpele debiteurenadministratie kan iedereen met MBO-niveau bijhouden, daar heb je ook geen specifieke kennis voor nodig...hoewel een beetje boekhouden wel handig is. In ieder geval is het meer een kwestie van logisch denken en secuur werken dan dat je echt 'gekwalificeerd' moet zijn.
Overigens roeleert debiteuren/crediteuren wel. ![]() Kijk eens Edgar...ghe ghe! Nieuwe haakjes! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar uit die laatste zin kan ik opmaken dat jij zo'n baantje hebt gehad? |
![]() |
|
Ik heb zes jaar lang diverse boekhoudkundige baantjes gehad, met onder andere personeels- en debiteurenadministratie en dat terwijl ik alleen maar MAVO heb. Het is echt doodsimpel werk als je er een beetje gevoel voor hebt en ik heb nooit problemen gehad met mijn gebrek aan opleiding.
||
![]() |
Citaat:
Bij wat voor bedrijven deed je dit? En hoe kwam je aan deze baantjes? Via een uitzendbureau of gewoon een open sollicitatie gestuurd? |
![]() |
|
![]() |
Ook wel gedaan... Af en toe nog steeds, ik werk veel op projectbasis en moet achter de betaling van mijn eigen projecten aan.
Duidelijke afspraken maken en je daar aan houden is het belangrijkste. Vriendelijk en tegelijkertijd vasthoudend blijven leidt vaak tot het meeste succes. Het betaalt vrij redelijk, maar hoeveel exact weet ik niet.
|
Het is bonnetje/factuur pakken, bonnetje controleren, totaal invoeren, bonnetje stempelen, nieuw bonnetje pakken. Af en toe een nieuwe map pakken en af en toe is bellen. Soms wat afcoderen en bonnen/facturen op alfabet leggen.
Ik denk persoonlijk dat vakken vullen leuker is, of je moet een leuke collega hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Beleid rondom bangegevens Verwijderd | 158 | 09-11-2010 23:11 | |
Werk, Geld & Recht |