Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 20:49
Verwijderd
Ik heb het probleem dat ik soms best wel onzeker over mezelf ben. Vooral als ik iemand leuk vind, heb ik dat veel en dan durf ik soms ook erg weinig.
Nu ben ik dus verliefd op iemand (al een hele tijd, maar ik durf het hem nog steeds niet te vertellen) en nu kwamen we er pas tijdens een gesprek op een gegeven moment op dat ik best wel onzeker was. Hij zei toen dat ik dat helemaal niet hoefde te zijn enzo.
Maar nu vraag ik me af (zal ook wel weer door die onzekerheid komen ), knapt een jongen erop af als een meisje onzeker is? En als ze daarover met hem praat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 20:53
Verwijderd
Misschien zijn er jongens die er op afknappen, maar er zijn er ook zat die dat niet doen..

Ik ken er in ieder geval geen.. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee om gaat, een meisje dat eeuwig loopt te roepen dat ze lelijk en dik en weet ik veel wat is, werkt behoorlijk op de zenuwen lijkt me. Een meisje dat in een vertrouwelijk gesprek verteld onzeker te zijn echter niet..

Valt moeilijk in het algemeen te zeggen, maar ik denk dat het wel meevalt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:57
Verwijderd
Bij mij is het meer onzeker in de zin dat ik dus niet zo snel zomaar bij iemand langs zal gaan ofzo. Het is dus meer dat ik onzeker ben in contacten met andere mensen. Niet echt over m'n uiterlijk ofzo.
Maar iig bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 28-09-2003 @ 21:57:
Bij mij is het meer onzeker in de zin dat ik dus niet zo snel zomaar bij iemand langs zal gaan ofzo. Het is dus meer dat ik onzeker ben in contacten met andere mensen. Niet echt over m'n uiterlijk ofzo.
Maar iig bedankt voor je reactie.
Ik denk niet dat dat zozeer een echte afknapper zal zijn hoor.. Ik ken in ieder geval niemand die daar echt op af zou knappen. Wanneer je eenmaal verliefd wordt op iemand zijn 'afknappers' meestal ook een stuk minder belangrijk.

Om maar iets stoms te noemen, ik vind nagelbijten dus echt een gigantische afknapper, maar wanneer ik verliefd zou worden op een jongen die nagelbijt ga ik hem natuurlijk niet daarom afwijzen, probeer hem er hooguit vanaf te helpen.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:05
Verwijderd
Ok, dank je.
Mijn vraag komt eigenlijk doordat er vorig jaar een jongen was die mij wel leuk vond, maar met al z'n problemen steeds naar mij toe kwam. Dat hij zich niet geaccepteerd voelde door de groep enz. enz. Hier ben ik toen wel een beetje op afgeknapt, maar dat kwam ook doordat ik hem niet leuk vond.
Vandaar dat ik nu zelf een beetje bang ben dat iemand anders er bij mij op af zou knappen als ik dus zou praten met iemand over m'n eigen onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 28-09-2003 @ 22:05:
Ok, dank je.
Mijn vraag komt eigenlijk doordat er vorig jaar een jongen was die mij wel leuk vond, maar met al z'n problemen steeds naar mij toe kwam. Dat hij zich niet geaccepteerd voelde door de groep enz. enz. Hier ben ik toen wel een beetje op afgeknapt, maar dat kwam ook doordat ik hem niet leuk vond.
Vandaar dat ik nu zelf een beetje bang ben dat iemand anders er bij mij op af zou knappen als ik dus zou praten met iemand over m'n eigen onzekerheid.
Nou ja, je beantwoord je vraag zelf al. Je vond die jongen niet leuk en als iemand dan voortdurend achter je kont aan loopt met al zn shit kan dat behoorlijk irritant zijn.

Een normaal gesprek voeren over je 'zwakke punten' kan echter geen kwaad, lijkt mij. Het zou anders zijn wanneer je hem nu echt als vertrouwenspersoon ging gebruiken, dat zou wel vervelend kunnen zijn, maar ik neem aan dat je dit niet van plan bent.

Suc6 ermee iig!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:18
pyres74
pyres74 is offline
jongens verwisselen vaak onzeker met verlegen
en dat intrigeert jongens juist denk ik

een verlegen meisje zien zij als een mysterious girl
dat trekt ze aan omdat ze nieuwsgierig zijn
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:35
Verwijderd
Ik hou er wel van als iemand onzeker is, is een teken dat iemand niet bang is zijn/haar zwaktepunten te tonen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:48
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Wes schreef op 28-09-2003 @ 23:35:
Ik hou er wel van als iemand onzeker is, is een teken dat iemand niet bang is zijn/haar zwaktepunten te tonen.
volges mij durft een onzeker persoon zijn/haar zwaktepunten niet te tonen, daarom is die ook onzeker
Oud 29-09-2003, 15:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
als hij zegt dat jij dat niet hoeft te zijn
dan is er hoop

*ik zeg nooit meer dan hoi*
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 28-09-2003 @ 23:48:
volges mij durft een onzeker persoon zijn/haar zwaktepunten niet te tonen, daarom is die ook onzeker
Je kunt wel onzeker wezen maar je er niet voor schamen, dus wel te durven tonen, zo steek ik iig in elkaar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:41
Last Resort
Last Resort is offline
ik zou er zeker niet op afknappen als een meisje heel erg onzeker is..., zie niet in waarom ik dat zou moeten doen
Oud 29-09-2003, 21:34
Verwijderd
Dank jullie voor je reacties. Ik ben blij te horen dat het jongens niet echt uitmaakt. Al verwacht ik niet echt dat die jongen erop afknapt, wilde ik toch even weten hoe jongens erover denken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:49
STP
STP is offline
Ik knap absoluut niet op onzekerheid af nee, integendeel zelfs!

Ik zie het als signaal dat ze het serieus neemt. Als iemand overal maar superluchtig over doet lijkt het me weer totaal andersom.

M'n huidige vriendin en ik zijn allebei behoorlijk onzeker en we praten er makkelijk over. Dat is iets wat je bij onzekerheid moet doen, praten, dan weten jullie beiden precies wat en hoe jullie over elkaar denken en kunnen jullie er rekening mee houden.

Maar nee, het lijkt me sterkt als een jongen afknapt op een onzeker meisje...
Oud 29-09-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 29-09-2003 @ 22:49:
Ik zie het als signaal dat ze het serieus neemt. Als iemand overal maar superluchtig over doet lijkt het me weer totaal andersom.
Zou het ook kunnen zien dat die persoon het op waarde weet te schatten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten