Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, dank je.
Mijn vraag komt eigenlijk doordat er vorig jaar een jongen was die mij wel leuk vond, maar met al z'n problemen steeds naar mij toe kwam. Dat hij zich niet geaccepteerd voelde door de groep enz. enz. Hier ben ik toen wel een beetje op afgeknapt, maar dat kwam ook doordat ik hem niet leuk vond. Vandaar dat ik nu zelf een beetje bang ben dat iemand anders er bij mij op af zou knappen als ik dus zou praten met iemand over m'n eigen onzekerheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een normaal gesprek voeren over je 'zwakke punten' kan echter geen kwaad, lijkt mij. Het zou anders zijn wanneer je hem nu echt als vertrouwenspersoon ging gebruiken, dat zou wel vervelend kunnen zijn, maar ik neem aan dat je dit niet van plan bent. Suc6 ermee iig! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik knap absoluut niet op onzekerheid af nee, integendeel zelfs!
Ik zie het als signaal dat ze het serieus neemt. Als iemand overal maar superluchtig over doet lijkt het me weer totaal andersom. M'n huidige vriendin en ik zijn allebei behoorlijk onzeker en we praten er makkelijk over. Dat is iets wat je bij onzekerheid moet doen, praten, dan weten jullie beiden precies wat en hoe jullie over elkaar denken en kunnen jullie er rekening mee houden. Maar nee, het lijkt me sterkt als een jongen afknapt op een onzeker meisje...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |