Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, nog niet bekend.
Ik kijk regelmatig...maar ja tevergeefs, tot nu toe niks bekend. www.beachbop.info Maar via officieuze kanalen heb ik te horen gekregen dat er de 7e ook 1 is, maar dat staat ook niet op die site.
|
Line Up voor 31 Augustus 2003:
De Line-ups zijn allemaal onder voorbehoud: Woodstock '69 - Groove Yard vs Secret Cinema live - Josz - Steef - Tino - Marnix De Kust Q-Beach - Super Marco May - DJ Luna - The Prophet - Pavo - Bas & Ram - Alpha Twins - Marcel Woods - Francois - D-Jay Alias - HardTrance Talent - Hosted by: Ruffian Lido - Erick E - Edo Salgado - Zoë Noa - Miquel met percusie trommelaar Bloomingdale De Republiek
|
Nah, Qbeach was best wel dope hoor.
Vorige keer ben ik daar 's avonds gewoon best met m'n vrienden uit m'n dak gegaan......terwijl wij allemaal nog nooit naar een Qdance feest waren gegaan en eigenlijk ook niet die soort muziek luisteren. 's Middags was er nix aan, echt gebeuk waar allemaal lonsdaleventjes liepen te stampen, maar 's avonds werd er echt een goede set gedraaid...... Maar goed, Beachbop is gewoon een dope zondagje uit....
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat zou me heel raar lijken.
Het zit namelijk zo. De voorgaande jaren waren er elke 2 weken Beachbop. Dat werd heel duur(niet zozeer alleen de DJ's elke 2 weken maar ook alle faciliteiten als security, extra politie, ehbo stands en gratis pendelbussen naar t strand) en daarom hebben ze vorig jaar geprobeerd bij een editie de mensen te laten betalen. Toen bleek dat de animo toen veel minder werd(niet de moeite waard om een beachbop voor te organiseren) hebben ze besloten het gratis te houden maar dan maar minder edities te houden. Daarom was het vorig jaar al om de maand en nu zijn er maar 2 ingeroosterd(zullen er uiteindelijk 4 worden, er komt namelijk op 7 september nog een laatste editie).
||
Citaat:
ja ik weet het verder ook niet, maar het lijkt mij ook nogal vreemd .. al helemaal als ik dit nu lees. Naja laten we hopen dat je gelijk hebt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De Kust - DJ Jose - Laidback luke - Michel de Hey - Kevin Saunderson Bloomingdale - Duncan - Quintin - Denis - Benny Rodrigues - Ricky Rivaro - Johan Gielen Alleen de Republiek dus nog afwachten.
|
Verwijderd
|
pfffffff... gisteren heb ik heerlijk in de tuin gezeten met een boek en vervolgens helemaal vergeten dat er een vet feest was ergens in zandvoort.. maar tja, bloemendaal komend weekend? Mwah, ik denk niet dat ik ga, ik heb de dag daarna mijn eerste college.. en ik denk dat ik die zaterdag daarvoor uitga in amsterdam... nouja, we zien het allemaal wel
![]() |
![]() |
|
Vorige keer was t de dagen ervoor ook minder en toen zei iedereen "Ik ga niet hoor!" en toen werd het gewoon chill weer die zondag en toen was toch iedereen er(owja met iedereen bedoel ik de mensen in m'n vriendenkring, niet mensen van t forum ofzo).
Dus t gaat vandaag en morgen regenen en zondag wordt het weer chill weer. Niet te warm, geen regen......
|
Hahaha, in je 1tje dan.
Ik ben ook nog thuis, niemand wou meer gaan vanwege het wisselvallige weer de hele dag. Volgende week extra editie, hopen dat het beter weer is, ik ben zoiezo vrij dus.........
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik was met vijf vriendinnen waarvan er twee een tering hekel aan elkaar hebben, en na gister nog meer als ervoor! ![]() Kortom het was ![]() ![]() |
|
|