Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 16:21
Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Beste Mensen,

Een 2 maanden geleden kreeg ik sjans, met een meisje van mun school..., zij zocht sjans en ik vond haar direct leuk..
toen heb ik haar toegevoegd op msn, en we praten leuk en tzat wel goed naar mijn gevoel.
Maar op de een of andere manier, is het moeilijk om in het echt een gesprek(dus op school) te starten, we zijn niet verder gekomen dan 'hoi' en wat sjans.

Maar goed, op msn praten wel goed met elkaar enzo, maar nou wou ik toch eens een gewoon gesprek met haar, dus heb ik op msn gevraagd om even wat de drinken naar school,(zodat we elkaar dan beter leren kennen).

Ze vroeg waarom ik dit wou, en gaf aan, dat ze me nog niet kende, en dat ze niet zomaar met iemand mee gaat die ze maar een beetje kent. terwijl ik dit juist wou om haar beter te leren kennen .

Op de een of andere manier kreeg ik een raar gevoel van binnen hierover, Wat kan ik nu het beste doen, want ik vind haar zo leuk, en zij zocht zelf oogcontact met mij, en ik heb ook tgevoel dat ze wat voor mij voeld, alleen ik weet het zo zeker niet meer hiernaar..., Dusz heeft iemand tips of wat ik kan verwachten, want ik kom er zelf niet meer uit....

Bedankt, Bastian
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 16:23
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
als je al gezegt hebt dat dat is om haar beter te leren kennen en ze wil niet word het lastig... maar ga gewoon in de pauze op school lekker met dr ouwehoeren, dan zal het toch wel goedkomen?
Oud 15-03-2005, 16:29
Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
hmm nee, dat heb ik dus niet gezegd, had ik achteraf er beter bij kunnen zeggen, maar was ik vergeten, en ik had later geen zin om weer erover te beginnen,

Op school heeft zij een vriendinnenclubje en ik een vriendenclub, maar zij hebben niks verder met elkaar, dus ik hoop steeds dat ik haar een keer alleen tegenkom, alleen is ze vaak bij haar vriendinnen, wat ik moeilijk vind om erop af te stappen, helemaal nu nadit gebeuren....maar ze reageerde wel anthousiast toen ik 'hoi' zei tegen haar, en ik weet cker dat ze mij ook wel zag zitten...alleen weet ik nou niet goed wat ik moet doen, want ik vind haar heel leuk...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:41
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
Citaat:
dat ze me nog niet kende, en dat ze niet zomaar met iemand mee gaat die ze maar een beetje kent.
voor iemand die toenadering tot jouw zoekt en jouw leuk zou vinden, vind ik dit wel erg raar antwoord, ik bedoel als je iemand leuk vind ga je echt niet met zo'n soort antwoord komen of je moet het erg cool vinden om hard 2 get te spelen, maarja dan zou ze ook geen oogcontact enzo zoeken..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:48
Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Nee, precies, en dat is eigenlijk ook de reden dat ik hem niet snap, misschien bedoeld ze het niet zo, want we hebben daarnaar nog wel ff gewoon gepraat zoals altijd...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:51
Sitroentje
Sitroentje is offline
Mss ben ik wel heel stom, maar wat is 'sjansen'?
Oud 15-03-2005, 16:54
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
beetje flirten

ja het kan ook zo'n typische subtiele vrouwenhint zijn van, laten we het wat rustiger aan doen.. maarja als het praten een beetje klikt moet het vanzelf wel beter gaan denk ik..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:56
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 17:54 :
beetje flirten
Dankje
Oud 16-03-2005, 12:08
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Misschien heb je haar sjans wel een beetje verkeerd geïnterpreteerd. Als een meisje naar je glimlacht, hoeft dat per definitie niet altijd te betekenen dat ze je gelijk leuk vind.

Het kan ook nog zijn dat zij wat afgeschrikt is omdat de gesprekken op school niet goed verlopen. Ze kan denken dat je alleen via msn goed kan praten en voor de rest wat contactschuw bent. Of ze is onzeker geworden omdat je haar op school niet echt hebt aangesproken, waardoor ze in eerste instantie dacht dat je geen interesse had en nu ineens vraag je haar wat te drinken… Kan plotseling voor haar zijn.

Het kan ook gewoon vrouwelijke vaagheid zijn, je wilde je iets subtiel laten weten maar het is iets te subtiel. Dat probleem hebben vrouwen wel vaker. Legio mogelijkheden dus. Mijn advies probeer het gewoon nog even zonder opdringerig te worden, als je jou echt leuk vindt zegt z uiteindelijk wel ja.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:13
JJ13
JJ13 is offline
als ik eerlijk ben, vind ik t van haar n beetje n vreemd antwoord. probeer haar anders eens op school aan te spreken, als ze alleen is, gewoon op n leuke, aardige manier. succes ermee
Oud 16-03-2005, 12:25
Verwijderd
Blijkbaar is ze niet geïnteresseerd, anders zou ze er wel op zijn ingegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten