Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Misschien heb je haar sjans wel een beetje verkeerd geïnterpreteerd. Als een meisje naar je glimlacht, hoeft dat per definitie niet altijd te betekenen dat ze je gelijk leuk vind.
Het kan ook nog zijn dat zij wat afgeschrikt is omdat de gesprekken op school niet goed verlopen. Ze kan denken dat je alleen via msn goed kan praten en voor de rest wat contactschuw bent. Of ze is onzeker geworden omdat je haar op school niet echt hebt aangesproken, waardoor ze in eerste instantie dacht dat je geen interesse had en nu ineens vraag je haar wat te drinken… Kan plotseling voor haar zijn. Het kan ook gewoon vrouwelijke vaagheid zijn, je wilde je iets subtiel laten weten maar het is iets te subtiel. Dat probleem hebben vrouwen wel vaker. Legio mogelijkheden dus. Mijn advies probeer het gewoon nog even zonder opdringerig te worden, als je jou echt leuk vindt zegt z uiteindelijk wel ja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Raadsel iemand-8000 | 1 | 31-10-2010 10:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Raad van State: school mag homoleraar wegsturen' Gatara | 40 | 10-06-2009 14:30 | |
Hoge raad spreekt man vrij van beledigen islam T_ID | 75 | 20-03-2009 10:27 | |
Hoge Raad: verrechtsing strafklimaat door politiek Gatara | 25 | 07-05-2006 18:30 | |
De Kantine |
Raad De Forummer Negrotiator | 89 | 15-01-2004 13:38 | |
De Kantine |
Evito's Raadsel [I] Evito | 44 | 22-05-2003 20:18 |