Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zelf ook lang, 1.83
en broeken van miss sixty die ze bij de bijenkorf hebben, werkelijk waar, dan moet ik maat 34 hebben om er in te passen. het probleem is: als je met een lengte van 1.83 maat 34 zou hebben, dan moet je anorexia hebben. dat heb ik dus niet. en dus pas ik niet in die broeken. idian rose past wel. meestal draag ik vrij wijde broeken van overzeas, die passen in de lengte altijd. |
![]() |
|
Steek de grens maar eens over en ga naar een Nederlandse kledingwinkel
*is 1.66 en heeft lengtemaat 30 en kan NERGENS meer passende broeken kopen (alleen spijkerbroeken) dus je kunt je lol op, geloof me. Alles is 10 tot 15 cm te lang*
|
![]() |
ikzelf heb lengte 36... ik heb maar 3 broeken in die lengte van mustang en lee...
voor de rest heb ik veel lengte 34-broeken (voornamelijk van Levi's), die zijn eigenlijk net te kort... vind ik nie zo mooi staan... maar ik kan nergens langere vinden.... ![]() ik schijn binnenbeenlengte 105 cm te hebben (die lengtes vind je vaak in de otto en wehkamp catalogussen....), en de broeken daarin hebben meestal iets van 90 cm binnenbeenlengte... kun je nagaan....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wou jij beweren dat ik anorexia heb? *maat 34 heeft en miss sixty broek aanheeft* * borrelnoten eet* bovendien hebben ze daar nou verschillende maten voor uitgevonden..
|
ik ben dus 1.88 en heb ook hele lange benen.
Mijn moeder maakt zelf broeken, hele leuke wel te verstaan. Vaak wel wat wijdere iets meer richting skate broeken omdat ik dat mooi vind. Wil zelf heel graag een spijkerbroek of zoiets hebben die lang genoeg is. Maar dat is dus zo goed als onmogenlijk!!!!! ![]() echt balen, ach ja moet er maar mee leven. Je kan vast wel broeken op maat laten maken. maar dat kost mega veel geld en dat heb ik niet ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Levi's spijkerbroeken. Ikzelf heb ook lengte 34 nodig en dat vind je niet in alles winkels
een ander optie is echt designer broeken kopen, deze zijn meestal te lang en spelden ze in de winkel af voor je.
|
ik heb juist het probl;eem dat ze t6e lang zijn... ik ben namelijk 1.60 meter, en heb tamelijk brede heupen, dus ik moet een 36 hebben van boven, maar een kindermaat van onderen, maar die zijn van boven weer te krap of hebben een belachelijke vorm, echt heel iriitant
|
juist, ik ben 1.90 logisch dus dat ik me hetzelfde 'probleem' zit. Ik kan geen normale broek of schoenen kopen in de stad. Diesel draag ik verlengd, miss sixty draag ik gewoon lekker te kort
![]() Ik heb maar een advies: *keeep on shoppin' girls* soms vind je ergens ineens een lange broek, op het waterlooplein, in de outlet-store, (bij miss etam, truttenwinkel maar lange broeken) zoek broeken met een omslag die je uit kan halem (luxere winkels), zoek een handige tante (die voor mij al 3 broeken in elkaar heeft gezet). Die strech-jeans-lang heb ik trouwens laatst bij de miss etam gezien.. kijk door die positiekleding heen en ga op zoek naar het lange-broeken-rek ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap alleen niet waarom die broeken daar langer zijn.. De meiden daar zijn stukken kleiner en hebben dan ook veel kortere benen. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind broeken bij zara of WE of Claudia Sträter of in de stationstraat in berchem (het jeanshuis, echt een aanrader, die hebben zelfs broeken die voor mij te lang zijn en echt niet duur!) of bij mie katoen (zijstraat bondgenotenlaan in leuven of hoogstraat in a'pen) voor de rest moet je daar gewoon op vallen. af en toe vind ik ook broeken bij pimkies, maar meestal zijn ze net te klein, dus mss iets voor jouw. veel succes
|
Verwijderd
|
ik weet niet wat voor jeans je zoekt want ik heb daar geen verstand van
wel weet ik dat ik ooit een spijkerbroek heb gekocht van het merk Lake Side en dat was bij Snuffel...en die hebben ook het merk Wrangler die broeken passen mij wel en keb lengtemaat 36 of nog langer... Maarja, kweet dus niet of dat is wat je zoekt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kweeter alles vanaf.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |