Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kinderen voor kinderen: "Met 1 been op de stoep en 1 been in goot, en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood"
|
![]() |
|
Hehehe, ik doe het ook nog wel af en toe...
Wij hadden een hele lange straat naar het station en als we daarheen liepen dan ging ik alleen op de tegels staan vandezelfde kleur en omdat ik dat zo vaak deed kon je het op het laatst bijna met je ogen dicht ![]()
||
Citaat:
ik baal er wel eens van ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan met een been in de goot en niemand die het weet ik schaam me er een beetje voor maar ik ga maar door ga d'r maar mee door... ![]() maar goed, dat deed ik dus ook wel eens ja. mocht nooit op die randjes komen, maar op een gegeven moment werden m'n voeten d'r te groot voor, dan lukte het niet meer ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stoeptegelgooiers veroordeeld wegens moord Love & Peace | 61 | 01-07-2005 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel Ikkuh1 | 500 | 15-03-2005 20:25 | |
Seksualiteit |
verkrachting gogirl_1988 | 76 | 17-01-2005 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zie je aan een jongen of hij verliefd op je is? ilovemusic | 57 | 01-10-2004 09:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bedreiger Verdonk riskeert levenslang meisje | 50 | 01-07-2004 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Yeah ik heb eindelijk eens iets heel anders geschrven :): STOEPTEGELS (lesuhhhh) An | 4 | 15-08-2001 21:38 |