Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de reactie van Chimera is niet heel sympathiek, maar ergens zit er wel een kern van waarheid in. Waarschijnlijk heeft ze een goede reden om meer op MSN te zitten, en die reden kan vanalles zijn. Ik begrijp je gedachten, maar ik denk dat het niet nodig is. En door haar uit je lijst te halen, zie je niet meer of ze online is, en kun je je ook geen zorgen gaan maken.
Aan de andere kant: het kan je ook nog onzekerder maken, omdat je nu niet kan zien of ze wel of niet online is. Ik begrijp dat je ermee zit, maar ik denk dat je moet proberen het uit je hoofd te zetten. Ga verder met je leven, maak lol met je vriend(in)en en maak je niet te veel zorgen om je ex. Die redt zich wel.
|
Lullig misschien, maar dat gaat jou geen reet meer aan. Ze is niet jouw vriendin meer. Het is over en uit... laat haar met rust, get over her, je doet jezelf alleen maar pijn zo.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja als ze niet online is denk ik nergens aan maar zodra ze weer omhoog komt op msn dan gaat er toch wat door je heen. Dan is het beter om haar te verwijderen. Maar aan de andere kant vind ik dat weer zo hard. Ik bedoel: het slijt wel en over paar weken kijk ik niet meer op als ze online komt. (denk ik) En kunnen we gewoon praten. Want het is niet zo dat we elkaar haten hoor ofzo.
Maar BTW ik heb haar gevraagd waarom ze zoveel online is. Ze zei eerst weer van gewoon met mensen van school praten. Ik zeg zo: Jaja, of met je nieuwe vriendje met een knipoog erachter. Toen zei ze van dat ze wel iemand leuk vond van dr school en die sinds kort in dr msn lijst heeft. Dacht ik al!!!! Maarja het ging daarom niet uit hoor dat was echt vanwege de afstand, de ruzies en dat we niet bij elkaar paste. Ze vond hem pas nadat het uitging leuk (zei ze dan) want toen leerde ze elkaar beter kennen. Nouja ik weet in ieder geval waarom ze vaker online is, misschien dat dat haar sneller doet vergeten ![]() Verder vroeg die kerel die ze dus leuk vind of me ex me wou toevoegen en wat een nerd is dat. Maar dat moet ze helemaal zelf weten. Oja ik zeg: als je geen zin hebt in een vaste relatie zoals je zei wat zeg je dan als hij jou ook leuk vind env erkering wilt? Dan wil ze wel, maar niet voor lang ![]() Toen wist ze het niet meer. Het zal wel!! Ik weet nu iig hoe ze is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat loslaten heeft ook ff tijd nodig. Verders praten we nog wel maar niet met een achterliggende gedachte ofzo hoor.... |
![]() |
|
Het is heel duidelijk wat hier het probleem was: ze vond jou niet meer leuk... Geen vaste relatie willen is ook zo'n excuus, ze wil je geen pijn doen, maar geen vaste relatie met jou betekent niet geen vaste relatie met de leuke jongen die langskomt...
||
Citaat:
Denk ook niet dat ze nu weer een lange reatie wil. Ze hecht niet zo veel aan een relatie denk |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij haar is dat anders geloof ik want ze heeft nu alweer een andere jongen op het oog. Bovendien kan ik die niet uitstaan, komt hij een beetje tof doen enzo. Het is een soort gabber-uitvoering. En hij is heel dom en kan niet eens normaal typen. Een vage kerel dus. En dat zeg ik niet alleen omdat ik nog een soort van jaloezie heb maar ik mag hem nu al niet uitstaan. Had ze een gewone lieve jongen gevonden had ik er minder moeite mee snappen jullie het? ![]() Ik snap al sowieso niet dat je al zo snel behoefte hebt aan een ander. |
![]() |
||
Citaat:
So what? Het is toch uit? Het gaat je in principe niet meer aan. Ze kan dan wel gezegd hebben dat ze voorlopig geen vaste relatie wilt, maar dingen kunnen erg snel gaan. En je kunt wel zeggen dat als het 'een gewone lieve jongen' zou zijn, het anders zou zijn, maar in jouw ogen is hij toch de ander die jouw plaats in neemt. Ik denk dat je het los moet laten. Ga verder met je eigen leven. Uit je lijst verwijderen dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben het eerlijk gezegd wel met Chimera eens. Het klinkt hard, maar ze is jou geen verantwoording meer schuldig en het is ook niet aan jou om haar vast te pinnen op dingen die ze op een eerder moment heeft gezegd.
Ze kan bovendien ook gewoon van gedachten veranderd zijn en die jongen leuker vinden dan ze in eerste instantie dacht. Dat is voor jou misschien heel vervelend, maar er is weinig aan te doen. Ze heeft geen eed gezworen dat ze geen relatie met een ander aan zou gaan of iets dergelijks. Bovendien zeg je zelf dat je er grotendeels overheen bent en als dat zo is lijkt het erop alsof je gewoon je gelijk wil halen en wil horen dat ze tóch een nieuwe relatie aan wil gaan, om iets te bewijzen over haar of zo. Waarom verspil je er zoveel moeite aan? Laat haar gewoon gaan en hou je bezig met je eigen keuzes, je eigen leven.
|
Ik lees uit reacties dat ik met me eigen leven verder moet gaan, dat is ook wel zo natuurlijk !!
![]() Maar toch blijf je met het gevoel zitten dat je niet snapt dat ze nu al behoefte heeft aan een nieuwe mogelijke relatie. (misschien is het anders als je iemand heel leuk vind dat zou kunnen, dat weet ik niet) Haar verwijderen is denk het beste, maar ik wacht er nog even mee. Komt van de week misschien wel of misschien doe ik het niet en spreek ik dr gewoon niet meer aan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien is dit wel haar manier van haar verdriet verwerken: meteen weer op de jongenstour.
En tuurlijk vind jij die jongen een nerd. Je zegt wel dat je niet jaloers bent, maar natuurlijk ben je wel jaloers...onbewust! Je bent nog niet over je verdriet heen en je vindt het niet prettig als zij meteen een andere jongen op het oog heeft.... Dus hou je niet meer met haar bezig, verwijder haar van je MSN en zoals hier al velen zeggen: keep on movin'!!!
||
Citaat:
Misschien heb je hier dus gelijk in. Maar zelf had ik ook soms lichte twijfels hoor. Maar ik ben er nog niet overheen. Maarja ieder zijn manier van verwerken en misschien hecht ik meer aan een relatie omdat ik toch 18 ben. Zij is dalijk pas 16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken jouw gevoelens echt, zelf heb ik al een half jaar of een jaar echt niks meer met mijn "ex" maar we gaan nog wel teveel en op de verkeerde manier met elkaar om, om echt te kunnen zeggen dat het definitief voorbij is.
Eigenlijk zuigt dat. ![]() Ik ben zelf precies zoals jou, bij al zn handelingen zoek ik er wacht achter, drives me maaaaddd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij geldt trouwens wel het tegenovergestelde. Na mijn laatste 'relatie', die erg moeilijk afliep, ben ik tijden vrijgezel geweest. Het idee alleen al om weer met iemand anders iets op te moeten bouwen, stond me erg tegen. Dus ik snap wel dat je het raar vind, Some, als ze nu zo snel weer een relatie zou krijgen. Misschien is het meer een soort van vluchtactie, omdat ze toch graag mannelijke aandacht wilt... ik weet het niet. Maar, nog maar een keer dan, het is none of your business anymore! Echt waar. Ga genieten van je vrijgezellenleven, hou je ogen open, en dan vind je vanzelf een meisje dat veel beter bij je past. *knuffel*
|
Pfff ik heb woensdag en donderdag hele erge ruzie gehad. We deden een beetje kinderachtig en zo kwam van het een het ander en ruzie. Ze is echt gek wat ze allemaal zegt nu, ze denkt niet eens na bij wat ze zegt volgens mij en andere die dr niet eens persoonlijk kennen denken ook zo over haar hoe ze doet. (bla bla)
Achja ze heeft me geblokkeerd en ik haar nu ook en ik zie wel. Ik heb niets meer met dr te maken en over paar weken, wie weet kunnen we dan gewoon praten als dat eventueel nodig is. Maar toch blijf je met zoiets van: Waarom ruzie als je een leuke tijd hebt gehad ?? Maarja |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |
Psychologie |
help me hier ff uit wil je saf-ir | 19 | 24-02-2004 14:28 | |
De Kantine |
8 uur slapen, 8 uur werken, 8 uur overige dingen op een dag, houd jij je daar aan? Mr.Oizo | 43 | 10-04-2003 16:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vraagje aan christenen salacia | 52 | 16-01-2003 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 | |
Psychologie |
Vraag van de Psych D@mien | 49 | 12-07-2002 10:19 |