Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 12:10
xMelissax
xMelissax is offline
heeyy..!!
ik wilde jullie vragen om jullie ergste, genanste en meest
verschrikkelijkste blunders te vertellen.....
als jullie durven natuurlijk.........

xxx
melissa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 12:11
Tahvall
Tahvall is offline
Opbellen naar de belasting met het commentaar dat ik allang betaald heb, en dat ze me niet van die rare boetes moeten sturen.. daarna erachter komen dat de acceptgiro tussen de rotzooi op je bureau ligt...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:13
Verwijderd
mijn jas in het lokaallaten liggen.
nij een HELE enge, vieze leraar
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:14
Thomas
Thomas is offline
Dan moet ik toch eens goed in mijn geheugen graven.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 20-08-2003 @ 15:43:
mijn jas in het lokaallaten liggen.
nij een HELE enge, vieze leraar
Halve leraren zie je ook vrij weinig...
Oud 20-08-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 20-08-2003 @ 13:25:
Halve leraren zie je ook vrij weinig...
bek houwe jij
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:51
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik heb tijdens een toets de naam van een klasgenoot opgeschreven..... Ik kwam er pas achter toen ik m terug kreeg..

Ik had overigens wel een hoger cijfer dan m
Oud 20-08-2003, 12:52
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 20-08-2003 @ 13:36:
bek houwe jij
Jij ben ook snel op je teentjes getrapt....
Oud 20-08-2003, 12:54
wissie
wissie is offline
Ik ben tijdens een galafeest uitgegleden over een plasje bier midden in de zaal en iedereen had lol. Ik vond het minder amusant en het deed nog pijn ook.

Ik zal nog wel tientallen blunders hebben, maar dit is de eerste die me te binnen schiet.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 20-08-2003 @ 13:52:
Jij ben ook snel op je teentjes getrapt....
er staat een smilie achter.
dat betekent dat ik een grapje maakte....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:12
aapje
aapje is offline
ik benwelles gevallen midden op het schoolplein..zie je het al voor je ik was een klein brugsmurfje..en daar lag ik.. ennuh mn bikini topje is welles bijna uit gegaan in het zwembad........werd ik bijna ingehaald door mn bikini
Oud 20-08-2003, 13:16
Verwijderd
@ sig streepje:

*zingt*

doe nooit zomaar naar tegen een eend
want een eend is ook iemand zijn moeder
hij zwemt in een sloot of een plas
of ergens anders waar het nat was
en nu denk je misschien dit is het eind
en dat is het ook
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:35
Verwijderd
tijdens kamp in de 1e een slaapzakken dans doen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:44
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
blunders hoeveel wil je der hebben?

men laaste op me werk was zo een vrouw met alleen maar een streepje om door te kijke zegt me collega is ze bang voor zuurstof ofso ik zo nee voor sars dus ik geef der geld terug en begint ze in het nederlands mee trug te tellen ik hield het niet meer...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 20-08-2003 @ 14:44:
blunders hoeveel wil je der hebben?

men laaste op me werk was zo een vrouw met alleen maar een streepje om door te kijke zegt me collega is ze bang voor zuurstof ofso ik zo nee voor sars dus ik geef der geld terug en begint ze in het nederlands mee trug te tellen ik hield het niet meer...
werk jij ergens in het buitenland dan? dat je dacht dat ze geen Nederlands zou begrijpen?

Ik heb een hekel aan het woord 'blunder' ieuwieuwiuew, zeg dan toch gewoon 'genante ervaring' ofzo... blunder... straks ga je nog blooper zeggen, dat is nog erger...

Ontopic:
In de tweede zat ik tijdens de wiskundeles uit het raam te staren terwijl ik nadacht over iets dat op school verteld werd over mijn wiskundeleraar. De leraar kwam naar me toe, zette zijn handen op mijn tafel en riep door de klas: "Zo Sarah, aan wie zit je nu weer met zo'n verliefde blik te denken?". Hele klas meteen stil natuurlijk. Ik antwoordde: "Aan u, meneer".
Ben er twee maanden mee geplaagd
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Te veel om op te noemen
Oud 20-08-2003, 15:13
Verwijderd
Met me scooter op me bek gaan midden op het schoolplein terwijl het pauze was en iedereen buiten stond, terwijl je de dag daarvoor ook al 2 keer op je bek bent gegaan voor de ingang van de school
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:06
aapje
aapje is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 20-08-2003 @ 14:16:
@ sig streepje:

*zingt*

doe nooit zomaar naar tegen een eend
want een eend is ook iemand zijn moeder
hij zwemt in een sloot of een plas
of ergens anders waar het nat was
en nu denk je misschien dit is het eind
en dat is het ook
Oud 20-08-2003, 16:10
Quiana
Quiana is offline
In de Libelle stond een verhaal over een vrouw
die tijdens het winkelen naar de wc was gegaan,
en bij het dichtdoen van d'r rok een stuk wc papier
vastmaakte, zodat ze de hele tijd met een
strook wc papier achter zich aan liep..

Mijn eigen blunders zijn de moeite niet natuurlijk.
Oud 20-08-2003, 16:11
Signy
Signy is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 20-08-2003 @ 13:51:
Ik heb tijdens een toets de naam van een klasgenoot opgeschreven..... Ik kwam er pas achter toen ik m terug kreeg..
Heb ik ook es gedaan.
Oud 20-08-2003, 17:17
Verwijderd
ik wou pinnen maar zei pissen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:28
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 20-08-2003 @ 18:17:
ik wou pinnen maar zei pissen
hahaha, die vind ik wel humor
Oud 20-08-2003, 17:34
AngelLena
AngelLena is offline
Volgens mij heb ik niet zulke dramatische blunders gemaakt...
Ja, heb wel een blunder, maar is niet zo vreselijk blunderisch...

Was alleen thuis, deurbel ging, waren jongetjes uit de buurt aan't belletje trekken, ik dacht zal ze even laten schrikken, dus toen de bel ging stond ik al bij de deur, deur opengestrokken, naar buiten gestapt, deur achter me dichtgetrokken, geen sleutels bij me, die lagen IN het huis...

Maar ja, de buren hadden ook wel een sleutel van ons huis dus... Was ook snel opgelost...
Oud 20-08-2003, 19:05
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-08-2003 @ 17:10:
In de Libelle stond een verhaal over een vrouw
die tijdens het winkelen naar de wc was gegaan,
en bij het dichtdoen van d'r rok een stuk wc papier
vastmaakte, zodat ze de hele tijd met een
strook wc papier achter zich aan liep..

Mijn eigen blunders zijn de moeite niet natuurlijk.

LOL! Die heb ik ook gelezen (bij mn oma ). Echt supergrappig! Leuke thread, dit. En ik ga niet mn genantste blunder delen. Heb ik al te vaak gedaan namelijk
Oud 20-08-2003, 19:17
the tourist
the tourist is offline
Zoveel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 20:02
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
De post van buiten proberen te pakken=>Hand vast in de brievenbus.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:40
zozze
zozze is offline
ik had ooit es een rok aan met een rekker erin, dus die je zo kon aftrekken

die rok kwam tot aan de grond, en ik stond te wachten op de bus

de bus kwam, ik stapte op, maar stond op de rand van m'n rok

heel die rok naar beneden
Oud 20-08-2003, 21:09
Menahem
Menahem is offline
Ik kan me eerlijk gezegd niks herinneren...
Waarschijnlijk heb ik al die vernederingen al verdrongen
Oud 20-08-2003, 21:20
bassgirl
bassgirl is offline
euhm de ergste kan ik me ff niet bedenken, ik ben namelijk zo onhandig mn vriend begint me pook al steeds te waarschuwen als er een fiets aankomt ofzo iets.. of een stoeprandje

maar laatst liep ik met mn vriend op 't station van een grasveldje, liggen schuine hele gladde tegels hij had mn hand vast maar ik gleed onderuit en ik lag echt voorover op het station en hij viel bijna over mij heen. ik viel zo voor de voeten van zo'n man en die begon nog es heel hard te lachen ook.

vandaag was ik in het zwembad, wou een trappetje a... huppa ik glijd zo van boven naar beneden kwam net zo'n jongen aan die stapte nog opzij ook... was best kut
Oud 20-08-2003, 21:33
_Moby_
_Moby_ is offline
In de brugklas rondrennen met een grote mond, totdat ik tijdens de pauze aan mijn oren naar buiten werd gedragen door een tweedeklasser.
Oud 20-08-2003, 21:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
op vakantie halfslapend mn tent uitlopen.
slechts gekleed in string en 2 slippers, om er op t pad achter te komen dat ik toch maar ff iets aan moet doen. ( t was gelukkig om 5:30)

In de eerste gooide ik een keer een deur keihard open toen de pauze begon, aan de andere kant kwam net een jongen uit de 5e aan.... (die wij met zn' allen aanbaden...)
*kaboem* en toen haddie een bloedneus....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:16
Verwijderd
Nog wel een hele komische: drie of vier jaar terug, het ijzelde heel erg, fietste ik heel voorzichtig met een vriendin naar school. Voor ons viel iemand doordat het zo glad was, diegene greep 't meisje naast haar bij de arm waardoor zij ook viel. Vriendin probeerde ze te ontwijken en maakte een manouevre waardoor haar banden slipten en ze ook viel, ik reed tegen het wiel van een van de fietsen aan en viel ook. In een zijstraat had iemand dit alles zien gebeuren en diegene begon dus te lachen, reed daardoor bijna tegen iemand anders aan, ze probeerden elkaar te ontwijken en vielen daardoor allebei. Weer een ander was zo verwikkeld in het schouwspel dat hij tegen de stoeprand botste en dus óók viel.

Heeeerlijk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:07
Verwijderd
Eerst even dit: Bij ons in de aula staan een hele hoop steunpilaren zeg maar. Aan een tafel in de aula zat een jongen die ik erg leuk vond. Ik zat een beetje erg opvallend naar hem te kijken op een gegeven moment keek ie terug en ik had zoiets van "oeii help" dus draaide me om, waar 2 vriendinnen stonden, maar er zat een pilaar tussen. BOEF met mn hoofd tegen die pilaar, die hele tafel waar hij zat ontzettend hard mij uitlachen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:17
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
doe ik niet aan
Oud 21-08-2003, 00:39
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Signy schreef op 20-08-2003 @ 17:11:
Heb ik ook es gedaan.
Nee... dat kan niet...
Oud 21-08-2003, 02:27
Verwijderd
Een keertje toen het spekglad was, naar school fietsen. paar meter achter mij reed m'n broertje. Ik ga de bocht om, voelde het wiel al een beetje slippen...Ik kom bij de volgende bocht, en hoor plotseling een knal; was mn broertje gevallen in die bocht achter me. Ik keek om, lachte hem uit en viel daardoor zelf ook
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:27
Verwijderd
hmm niet echt wat specials.. ja de normale dingetjes zoals als het glad is met 3 mensen tegelijk vallen.. of tegen een paal aanfietsen, of een broek die uitscheurt.. de normale dingetjes die iedereen wel een keer meemaakt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:33
Ketjing
Ketjing is offline
Ik ging een keer iets te enthousiast op een tafel zitten, breekt het taflelblad af , Lag ik daar op de grond
Oud 21-08-2003, 09:47
Kamilla
Kamilla is offline
In de brugklas liep ik over een soort podium wat voor onze aula was, en daar gleed ik uit over een tas, iedereen in de aula kon het zien. Ik was blijven hangen achter de schouderband. Het ergste was nog dat het groepje (waar ook de eigenaar van de tas bij stond) begon te joelen, waardoor degene die het nog niet doorhadden het ook zagen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:30
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
koemeeltje schreef op 21-08-2003 @ 10:47:
In de brugklas liep ik over een soort podium wat voor onze aula was, en daar gleed ik uit over een tas, iedereen in de aula kon het zien. Ik was blijven hangen achter de schouderband. Het ergste was nog dat het groepje (waar ook de eigenaar van de tas bij stond) begon te joelen, waardoor degene die het nog niet doorhadden het ook zagen.

Ik weet niet waar ik moet beginnen
Oud 21-08-2003, 11:14
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Zo.. ik heb dr wel veel.... van die klassiekers weetjewel...

Bij ons is een onwijs lange weg... en wij snijden die altijd af als we naar school gaan (scheelt zoon 7 minuten..) maar dan moe je wel over aflopende berm...

Ik reed met mn buurjonge naar school.. Was nogal ijzig.. dus wij ginge met fiets aan de hand v h heuveltje... hoor ik een gil.. kwam me bekend voor... Mn zussie.. Dus ik kijk over achterom.. ze was dus gevallen maar stond lachend weer op.. ik keek weer vooruit en ging volop mn plaat... Gat in mn broek.. (had ik trouwes pas op school door )

Ander keertje.. Ik had in een weekend met een jongen gezoend.. en die zit dus ook bij mij op school... Hij had een tussen uur toen ik les had dus hij zat op het plein met zn vrienden en ik zat bij het raam.. dus steeds btje zwaaien en lachen enzo..
Volgend uur was ik uit en ging dus mn fietsie pakken.. hij stond nog bij de ingang vd school en wilde effies zwaaien nog.. Dus ik stap op mn fiets.. En rijd het schoolplein op (waar maar 1 lantaarnpaal op staat...... voel je um al???)
Dus ik rijd heel zachies en kijk zijn kant op en.... BOEM... de lantaarnpaal.. dus ik val met fiets en al op de grond.. Best harde knal.. alle leraren kijke uit het raam en alle mense op het plein kijke om.... dus ik vet zere been/kont maar wil natuurk nie af gaan dus sta op... terwijl ik opsta... ging mn fiets ook overeind .. ik denk huh?? Kijk ik er effies naar.. zit mn touwtje van mn rugzak helemaal vast door mn spaken.. hahah .. ik stond egt voor lul joh.......
Oud 22-08-2003, 14:28
xMelissax
xMelissax is offline
hmmm..blunders zijn er eigenlijk om te vergeten en ik ben ze dus daarom vergeten.. maar om niet zo flauw te zijn vertel ik tog maar een blunder van mijzelf...
het zit zo ik ging naar school met mijn veel te hoge laarzen maar zo leuke leuke laarzen naar school nou zoals jullie dan al kunnen raden..ging ik de trap op naar de eerste verdieping maar veel verder dan de 3e tree kwam ik niet..ik verloor zo'n beetje mijn evenwicht en om te steunen greep ik de jongen voor mij aan zijn tas waarop hij oowk zijn evenwicht verloor en wij beiden op de grond vielen in een erg ongemakkelijk houding..ik probeer dus op te staan en ik stamel en btje van sorry maar ik proest het uit todat die jokngen zich omdraait en ik zie wie dat is...ohww...en weten jullie wie dat was...de jongen op wie ik al maanden een oogje had.. ik werd knalrood en pakte snel mijn spullen bij elkaar en liep meteen weg...het was egt het genanste moment van mijn leven tot nu toe...
maarja...
xxx
melissa
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:24
Verwijderd
Soms voel ik me wel eens de koningin der blunders.. maar dat zullen jullie vast niet met mij eens zijn... hier zijn er dus drie

Blunder 1: Ik vond 3 jaar geleden ofzo een jongen uit een hogere klas leuk (ja wie niet.. maar goed..).. toevallig kende hij mijn ouders en ik de zijne.. maar elkaar niet echt ( ).. dus toen liepen mijn moeder (ja ik mocht niet alleen naar huis, wat op zich al genant was), een vriendin en ik over de kermis.. kwamen we hem met ze vrienden groepje tegen.. en hij steekt heel vriendelijk zijn hand op.. (naa rmijn moeder dus) en wat doe ik? Ik BUK.. ik vraag me nog steeds af waarom ik dat toen gedaan heb...(behalve dan om zijn hand te ontwijken.. die zeker een halve meter van mij vandaan stond.. maar goed)

Blunder 2: ook toen ik 14 was ofzo was ik naar dorp geweest en op weg naar huis reed ik nog al dicht tegen de stoeprand.. maar ik had niks door (uiteraard).. dus toen kwamen we langs zijn soort jongerencentrum ofzo.. en wat doe ik.. ik ga te dicht op de stoep rand rijden.. en dus knal ik op de grond met mijn fiets over me heen.. iedereen kijken uiteraard..

Blunder 3: afgelopen schooljaar liep ik op de trap.. en op de een of andere manier gleed ik uit en lag ik languit op de trap.. en iedereen maar lachen..

en van die rits open situaties enzo..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:43
rockyj
rockyj is offline
Zat een keer met een meisje te praten. Kwam er een groepje mensen aan. Ik zei iets van: Kijk die lelijke mensen dan!
Was het familie van der, oa der moeder.
Oud 23-08-2003, 12:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik 11 jaar, zat te lachen met groepje kinders op het rek op school, deed t hardste mee, want t rook naar poep, iemand zal wel poep onder zijn schoen hebben enzo, ging ik even later weg, en wie had de poep onder haar schoen, juist ja..

Als brugger enorme Kipling tas trappetje van school af, viel ik midden in een modderplas, ooh dat was kut.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:24
Verwijderd
Mijn moeder het telefoon nummer van mijn oma en tante laten zeggen .
Tot twee maal toe krijg ik opeens een rare twentenaar aan de telefoon
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:30
hanneke~13
hanneke~13 is offline
in de 1e had k een x geen zin in me frans huiswerk te maken dus ik pak het werkboek van men broer en ga het over zitten schrijven. volgende dag k zit op school ik doe me tas open om men werkboek te pakken en ik denk : huh dit is mijn werkboek toch niet k kijk wat bter zie ik dat het die van me broer is dus ik zeg "euhh mevrouw ik heb geloof ik het verkeerde werkboek bij me" welk werkboek heb je dan? vroeg ze "euhh die van me broer" zij helemaal kwaad best humor opzich
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:53
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 23-08-2003 @ 21:30:
in de 1e had k een x geen zin in me frans huiswerk te maken dus ik pak het werkboek van men broer en ga het over zitten schrijven. volgende dag k zit op school ik doe me tas open om men werkboek te pakken en ik denk : huh dit is mijn werkboek toch niet k kijk wat bter zie ik dat het die van me broer is dus ik zeg "euhh mevrouw ik heb geloof ik het verkeerde werkboek bij me" welk werkboek heb je dan? vroeg ze "euhh die van me broer" zij helemaal kwaad best humor opzich
Vind ik niet echt een erge blunder eerlijk gezegd
Oud 23-08-2003, 21:18
Verwijderd
Eentje die ik me zo kan herinneren is deze: Ik was twaalf ofzo en zat in de brugklas, en ja hoor ik had een kipling tas. De pauze was net voorbij, en ik buk om mijn gymtas van de grond af te pakken. Maar aangezien er niet bijster veel in mijn tas zat kiepert dat ding zo over mij heen. Op zich niet heel erg, behalve dan dat ie open stond, en de inhoud midden op een erg drukke gang zo er uit dendert. En ja ook mijn blikken pennen bakje dat lekker veel lawaai maakt
Niet super erge blunder, maar deze is de ergste zegmaar die ik zo kon bedenken, als me weer wat te binnenschiet zal ik jullie dat zeker niet achterhouden (ik heb het gevoel dat ik namelijk ook errruugh vaak blunder)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:59
telluriet
telluriet is offline
ik ben trouwens een keer heel hard gevallen toen ik gewoon aan het lopen was door de school.. gestruikeld ofzo.

Toen stond ik maar op en moest ik wel lachen, maar mijn god wat voelde ik me toen een kneus
Reageren

Regels voor berichten