Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In de Libelle stond een verhaal over een vrouw
die tijdens het winkelen naar de wc was gegaan, en bij het dichtdoen van d'r rok een stuk wc papier vastmaakte, zodat ze de hele tijd met een strook wc papier achter zich aan liep.. ![]() ![]() Mijn eigen blunders zijn de moeite niet natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Volgens mij heb ik niet zulke dramatische blunders gemaakt...
Ja, heb wel een blunder, maar is niet zo vreselijk blunderisch... Was alleen thuis, deurbel ging, waren jongetjes uit de buurt aan't belletje trekken, ik dacht zal ze even laten schrikken, dus toen de bel ging stond ik al bij de deur, deur opengestrokken, naar buiten gestapt, deur achter me dichtgetrokken, geen sleutels bij me, die lagen IN het huis... Maar ja, de buren hadden ook wel een sleutel van ons huis dus... Was ook snel opgelost...
||
Citaat:
LOL! Die heb ik ook gelezen (bij mn oma ![]() ![]()
|
euhm de ergste kan ik me ff niet bedenken, ik ben namelijk zo onhandig mn vriend begint me pook al steeds te waarschuwen als er een fiets aankomt ofzo iets.. of een stoeprandje
![]() maar laatst liep ik met mn vriend op 't station van een grasveldje, liggen schuine hele gladde tegels hij had mn hand vast maar ik gleed onderuit en ik lag echt voorover op het station en hij viel bijna over mij heen. ik viel zo voor de voeten van zo'n man ![]() vandaag was ik in het zwembad, wou een trappetje a... huppa ik glijd zo van boven naar beneden kwam net zo'n jongen aan die stapte nog opzij ook... was best kut
|
op vakantie halfslapend mn tent uitlopen.
slechts gekleed in string en 2 slippers, om er op t pad achter te komen dat ik toch maar ff iets aan moet doen. ( t was gelukkig om 5:30) In de eerste gooide ik een keer een deur keihard open toen de pauze begon, aan de andere kant kwam net een jongen uit de 5e aan.... (die wij met zn' allen aanbaden...) *kaboem* en toen haddie een bloedneus.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog wel een hele komische: drie of vier jaar terug, het ijzelde heel erg, fietste ik heel voorzichtig met een vriendin naar school. Voor ons viel iemand doordat het zo glad was, diegene greep 't meisje naast haar bij de arm waardoor zij ook viel. Vriendin probeerde ze te ontwijken en maakte een manouevre waardoor haar banden slipten en ze ook viel, ik reed tegen het wiel van een van de fietsen aan en viel ook. In een zijstraat had iemand dit alles zien gebeuren en diegene begon dus te lachen, reed daardoor bijna tegen iemand anders aan, ze probeerden elkaar te ontwijken en vielen daardoor allebei. Weer een ander was zo verwikkeld in het schouwspel dat hij tegen de stoeprand botste en dus óók viel.
Heeeerlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst even dit: Bij ons in de aula staan een hele hoop steunpilaren zeg maar. Aan een tafel in de aula zat een jongen die ik erg leuk vond. Ik zat een beetje erg opvallend naar hem te kijken op een gegeven moment keek ie terug en ik had zoiets van "oeii help" dus draaide me om, waar 2 vriendinnen stonden, maar er zat een pilaar tussen. BOEF met mn hoofd tegen die pilaar, die hele tafel waar hij zat ontzettend hard mij uitlachen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een keertje toen het spekglad was, naar school fietsen. paar meter achter mij reed m'n broertje. Ik ga de bocht om, voelde het wiel al een beetje slippen...Ik kom bij de volgende bocht, en hoor plotseling een knal; was mn broertje gevallen in die bocht achter me. Ik keek om, lachte hem uit en viel daardoor zelf ook
![]() |
![]() |
|
![]() |
In de brugklas liep ik over een soort podium wat voor onze aula was, en daar gleed ik uit over een tas, iedereen in de aula kon het zien.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet waar ik moet beginnen ![]() ![]()
|
![]() |
Zo.. ik heb dr wel veel.... van die klassiekers weetjewel...
Bij ons is een onwijs lange weg... en wij snijden die altijd af als we naar school gaan (scheelt zoon 7 minuten..) maar dan moe je wel over aflopende berm... Ik reed met mn buurjonge naar school.. Was nogal ijzig.. dus wij ginge met fiets aan de hand v h heuveltje... hoor ik een gil.. kwam me bekend voor... Mn zussie.. Dus ik kijk over achterom.. ze was dus gevallen maar stond lachend weer op.. ik keek weer vooruit en ging volop mn plaat... Gat in mn broek.. ![]() ![]() Ander keertje.. Ik had in een weekend met een jongen gezoend.. en die zit dus ook bij mij op school... Hij had een tussen uur toen ik les had dus hij zat op het plein met zn vrienden en ik zat bij het raam.. dus steeds btje zwaaien en lachen enzo.. Volgend uur was ik uit en ging dus mn fietsie pakken.. hij stond nog bij de ingang vd school en wilde effies zwaaien nog.. Dus ik stap op mn fiets.. En rijd het schoolplein op (waar maar 1 lantaarnpaal op staat...... voel je um al???) Dus ik rijd heel zachies en kijk zijn kant op en.... BOEM... de lantaarnpaal.. dus ik val met fiets en al op de grond.. Best harde knal.. alle leraren kijke uit het raam en alle mense op het plein kijke om.... dus ik vet zere been/kont maar wil natuurk nie af gaan dus sta op... terwijl ik opsta... ging mn fiets ook overeind .. ik denk huh?? Kijk ik er effies naar.. zit mn touwtje van mn rugzak helemaal vast door mn spaken.. hahah .. ik stond egt voor lul joh.......
|
hmmm..blunders zijn er eigenlijk om te vergeten en ik ben ze dus daarom vergeten..
![]() het zit zo ik ging naar school met mijn veel te hoge laarzen maar zo leuke leuke laarzen naar school nou zoals jullie dan al kunnen raden..ging ik de trap op naar de eerste verdieping maar veel verder dan de 3e tree kwam ik niet..ik verloor zo'n beetje mijn evenwicht en om te steunen greep ik de jongen voor mij aan zijn tas waarop hij oowk zijn evenwicht verloor en wij beiden op de grond vielen in een erg ongemakkelijk houding..ik probeer dus op te staan en ik stamel en btje van sorry maar ik proest het uit todat die jokngen zich omdraait en ik zie wie dat is...ohww...en weten jullie wie dat was...de jongen op wie ik al maanden een oogje had.. ![]() ![]() maarja... ![]() xxx melissa |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms voel ik me wel eens de koningin der blunders.. maar dat zullen jullie vast niet met mij eens zijn... hier zijn er dus drie
Blunder 1: Ik vond 3 jaar geleden ofzo een jongen uit een hogere klas leuk (ja wie niet.. maar goed..).. toevallig kende hij mijn ouders en ik de zijne.. maar elkaar niet echt ( ![]() ![]() Blunder 2: ook toen ik 14 was ofzo was ik naar dorp geweest en op weg naar huis reed ik nog al dicht tegen de stoeprand.. maar ik had niks door (uiteraard).. dus toen kwamen we langs zijn soort jongerencentrum ofzo.. en wat doe ik.. ik ga te dicht op de stoep rand rijden.. en dus knal ik op de grond met mijn fiets over me heen.. iedereen kijken uiteraard.. ![]() ![]() Blunder 3: afgelopen schooljaar liep ik op de trap.. en op de een of andere manier gleed ik uit en lag ik languit op de trap.. en iedereen maar lachen.. ![]() en van die rits open situaties enzo.. |
![]() |
|
Ik 11 jaar, zat te lachen met groepje kinders op het rek op school, deed t hardste mee, want t rook naar poep, iemand zal wel poep onder zijn schoen hebben enzo, ging ik even later weg, en wie had de poep onder haar schoen, juist ja..
Als brugger enorme Kipling tas trappetje van school af, viel ik midden in een modderplas, ooh dat was kut. |
![]() |
|
in de 1e had k een x geen zin in me frans huiswerk te maken dus ik pak het werkboek van men broer en ga het over zitten schrijven. volgende dag k zit op school ik doe me tas open om men werkboek te pakken en ik denk : huh dit is mijn werkboek toch niet k kijk wat bter zie ik dat het die van me broer is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eentje die ik me zo kan herinneren is deze: Ik was twaalf ofzo en zat in de brugklas, en ja hoor ik had een kipling tas. De pauze was net voorbij, en ik buk om mijn gymtas van de grond af te pakken. Maar aangezien er niet bijster veel in mijn tas zat kiepert dat ding zo over mij heen. Op zich niet heel erg, behalve dan dat ie open stond, en de inhoud midden op een erg drukke gang zo er uit dendert. En ja ook mijn blikken pennen bakje dat lekker veel lawaai maakt
![]() Niet super erge blunder, maar deze is de ergste zegmaar die ik zo kon bedenken, als me weer wat te binnenschiet zal ik jullie dat zeker niet achterhouden ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben trouwens een keer heel hard gevallen toen ik gewoon aan het lopen was door de school.. gestruikeld ofzo.
Toen stond ik maar op en moest ik wel lachen, maar mijn god wat voelde ik me toen een kneus
|
![]() |
|
|