Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 16:20
spekje
spekje is offline
ik volg nu mbo administratie leerjaar 1 bol, maar daar ga ik mee stoppen want dat is niet mijn richting. Ik ga na dit school jaar full time bij een supermarkt als hoofd van een afdeling werken waar ik nu ook al werk.Daarnaast wil ik 1 dag in de week naar school, zijn er hier hier meer mensen die een bbl opleiding volgen? en bevalt jullie dit, en wat zijn de voordelen en nadelen hieraan, zodat ik een beetje een idee krijg van wat me te wachten staat.

greetzzz spekje

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 16:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 16:26
Verwijderd
jah ik doe ook bbl helpende welzijn niveau 2 (iets lager dan spw)
ik vind de opleiding kut maar in principe is het super relaxed dat ik maar 1 dag per week naar school hoef. Bij ons is het een vereiste om minimaal 20 uur stage te lopen/werken.
Ik vind het echt super relaxed, alleen de school dag die je hebt duurt wel heel lang, eigenlijk veel te lang. Van half 9 tot 16:45 uur.
Maar op school heb je wel tijd genoeg (althans wij hebben dat) om je huiswerk te maken dus thuis hoef je daar ook nog maar weinig aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Naojan schreef:
jah ik doe ook bbl helpende welzijn niveau 2 (iets lager dan spw)
ik vind de opleiding kut maar in principe is het super relaxed dat ik maar 1 dag per week naar school hoef. Bij ons is het een vereiste om minimaal 20 uur stage te lopen/werken.
Ik vind het echt super relaxed, alleen de school dag die je hebt duurt wel heel lang, eigenlijk veel te lang. Van half 9 tot 16:45 uur.
Maar op school heb je wel tijd genoeg (althans wij hebben dat) om je huiswerk te maken dus thuis hoef je daar ook nog maar weinig aan te doen.

Ik volg deze opleiding ook..

en ja de school dag duurt LANG maar met een paar leuke medeleerlingen kom je zo je dag door..
Oud 17-04-2002, 11:49
spekje
spekje is offline
ok bedankt
Oud 19-04-2002, 16:41
Lottuh
Lottuh is offline
Ik kan het goed begrijpen dat je een bbl opleiding wilt gaan volgen maar ik denk dat er misschien ook nog wel een nadeel aanzit. Oke, dat zit bijna overal aan, maar ik ga um wel effe noemen.
Want als je een bbl opleiding volgt ga je vier dagen in de week werken (in ieder geval het grootste gedeelte van de week) en een dag naar school. Maar als je dan straks je diploma hebt en je wilt graag doorleren op hbo niveau dan moet je misschien weer veel meer op school zitten. En dat ben je dan helemaal niet meer gewent. Tuurlijk heb je ook wel deeltijd studies die je zou kunnen gaan volgen maar de kans blijft wel bestaan dat je dus meer naar school moet en dat kan ECHT heel erg tegenvallen.
Verder wens ik je veel suc6 met je keuze en je opleiding!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten