Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou je het over Benidorm hebt en daar werken, dan zou ik als ik jou was in contact proberen te komen met feestcafe de Kroon ( zie ( www.dekroonbenidorm.com )een heel leuk nederlandse cafe. Het is dan weliswaar niet proppen maar gewoon bar, kroegentocht blabla...
Sowieso als je de kroon mailt zullen ze je daar wel kunnen helpen, (tel nr., internetadres) Voor de rest zou je gewoon ff op het internet moeten zoeken, op de site bijv. van je ziekenfondsverzekeraar... Ben zelf ook in Benidorm geweest deze zomer, was echt super trouwens, heb echt heimwee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
thanx sunrise!!!GOED idee!! Ben idd erg vroeg al met zoeken..maar wil cker van zijn om werk daar te hebben!
En trouwens dat proppen is echt NIET alleen met je tieten zwaaien hoor...als dat zou moeten zou ik t echt NIET doen...wil gewoon alles (nouja bijna alles) uitgeprobeerd hebben!Dus dat wil ik ook eens doen!En t verdiend goed..... ![]() Maar idd sunrise...ik heb ook ckerrrrr heimwee!Wil zo snel mogelijk terug!Ook al plannen om next zomer er heen te gaan??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zucht |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat voor hulpmiddelen gebruik jij tijdens seks/masturbatie? CaptainObvious | 29 | 23-03-2009 21:14 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13 Verwijderd | 500 | 12-11-2003 21:30 | |
Muziek |
Deconstruction Tour 2003 harrie84 | 237 | 05-06-2003 18:20 | |
De Kantine |
GRATIS!!! KoffieHouder Baxx | 41 | 18-05-2003 14:39 | |
Lifestyle |
Kleding bij vrouw: strak of ruim? Optima | 62 | 10-11-2002 15:26 |