Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 20:51
Denizzze
Denizzze is offline
Helloow everybody,

Dit zal wel de zoveelste topic zijn...maar kon de juiste info niet vinden...ik zou namelijk erg graag deze zomer willen proppen in Benidorm (Spanje)...ik ben er vorige zomer geweest en het was geweldig! Ben alleen zo dom geweest om niet alvast wat te regelen...heeft iemand misschien een idee hoe ik in contact kan komen met een pub daar?En hoe ik daar terecht kan komen...het is misschien nog erg vroeg daarvoor...maar wil het heel graag...!

Hebben jullie wat ideetjes voor mij?

Btw...hoe zit het daar met een werkvergunning? Moet je die daar ook hebben om te gaan werken?En de ziekenfondsverzekering in NL? Vergoeden zij alles daar?

Hoop dat je kunnen helpen...iedergeval bedankt!!

Dikke kussen..!!
Oud 22-09-2003, 21:13
Miracle
Miracle is offline
deze zomer zomer 2004?

misschien kun je met een beetje googlen ook al een hoop vinden.
zelf ben ik nu even te lui om iets voor je op te zoeken
Oud 22-09-2003, 21:44
Verwijderd
volgens mij is er een benidorn.pagina.nl daar staat t weleens als ze werk hebben ofzo, en de reisverzekering vergoed alles als je daar wat oploopt in zekere maten moet je ff nakijken

werkvergunning weet ik niet sorry
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:59
Verwijderd
proppen is illegaal werk schat
dus nix werkvergunning
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:08
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Nou je het over Benidorm hebt en daar werken, dan zou ik als ik jou was in contact proberen te komen met feestcafe de Kroon ( zie ( www.dekroonbenidorm.com )een heel leuk nederlandse cafe. Het is dan weliswaar niet proppen maar gewoon bar, kroegentocht blabla...

Sowieso als je de kroon mailt zullen ze je daar wel kunnen helpen, (tel nr., internetadres)

Voor de rest zou je gewoon ff op het internet moeten zoeken, op de site bijv. van je ziekenfondsverzekeraar...

Ben zelf ook in Benidorm geweest deze zomer, was echt super trouwens, heb echt heimwee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:54
Verwijderd
Proppen? Dat is toch door middel van met je tieten zwaaien (voor jongens: met je spieren patsen) nietsvermoedende 16-jarigen de disco's inkrijgen waar ze vervolgens dronken worden, aangerand en teveel geld uitgeven?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2003 @ 10:54:
Proppen? Dat is toch door middel van met je tieten zwaaien (voor jongens: met je spieren patsen) nietsvermoedende 16-jarigen de disco's inkrijgen waar ze vervolgens dronken worden, aangerand en teveel geld uitgeven?
T wordt tijd dat ze in de Van Dale met zn tijd mee gaat en een nieuw soort omschrijving introduceert
Oud 25-09-2003, 14:19
Verwijderd
proppen is gewoon harstikke fout
Zorg dat je iets behoorlijks doet. Ik snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden om tussen allemaal zatte mensen rond te hangen die mallotig heen en weer bewegen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 25-09-2003 @ 15:19:
proppen is gewoon harstikke fout
Zorg dat je iets behoorlijks doet. Ik snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden om tussen allemaal zatte mensen rond te hangen die mallotig heen en weer bewegen.
Ik wel: het zijn zelf ook malloten die het leuk vinden om zat heen en weer te bewegen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2003 @ 21:24:
Ik wel: het zijn zelf ook malloten die het leuk vinden om zat heen en weer te bewegen
Je meent het
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:25
Denizzze
Denizzze is offline
thanx sunrise!!!GOED idee!! Ben idd erg vroeg al met zoeken..maar wil cker van zijn om werk daar te hebben!
En trouwens dat proppen is echt NIET alleen met je tieten zwaaien hoor...als dat zou moeten zou ik t echt NIET doen...wil gewoon alles (nouja bijna alles) uitgeprobeerd hebben!Dus dat wil ik ook eens doen!En t verdiend goed.....

Maar idd sunrise...ik heb ook ckerrrrr heimwee!Wil zo snel mogelijk terug!Ook al plannen om next zomer er heen te gaan??
Oud 29-09-2003, 20:52
telluriet
telluriet is offline
Als vrouwelijke propper moet je je wel door veel kerels laten neuken, zo gaat dat.
Oud 29-09-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Denizzze schreef op 29-09-2003 @ 21:25:
thanx sunrise!!!GOED idee!! Ben idd erg vroeg al met zoeken..maar wil cker van zijn om werk daar te hebben!
En trouwens dat proppen is echt NIET alleen met je tieten zwaaien hoor...als dat zou moeten zou ik t echt NIET doen...wil gewoon alles (nouja bijna alles) uitgeprobeerd hebben!Dus dat wil ik ook eens doen!En t verdiend goed.....

Maar idd sunrise...ik heb ook ckerrrrr heimwee!Wil zo snel mogelijk terug!Ook al plannen om next zomer er heen te gaan??
Dit zegt genoeg, prop ze eriun zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 07:19
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Denizzze schreef op 29-09-2003 @ 21:25:

Nadat ik daar 1 dag was heb ik besloten om er nooit meer heen te gaan ... heb een geweldige week gehad daar maar Benidorm op zich was niet veel.. Alleen de kroon dan, de km, ku, pacha etc. was te rustig (ok volgens mensen begon het daar pas om 4 uur maar tegen die tijd was ik al te moe om nog daarheen te lopen ). maar het was wel echt geweldig (afgezien van de gemiddelde leeftijd van de mensen daar ( 24 jaar ))

zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten