![]() |
|
Ik vind het inderdaad ook erg raar dat je aanneemt dat ik de wond zelf gemaakt hebt. Ik had een grote moedervlek op m'n rug en heb die bij de plastisch chirurg laten verwijderen, maar door een allergische reactie op de hechtlijm is de wond gaan wijken. Ik kan kiezen voor een littekencorrectie, maar dan heb ik waarschijnlijk veel pijn en veel beter zal het er niet uit gaan zien. Ik heb van de plastisch chirurg vitamine E creme gehad, maar ook daar kreeg ik een allergische reactie op, omdat de huis van m'n litteken heel dun is.
Vraag voortaan eerst hoe iemand aan een litteken komt als je het niet weet aub. |
![]() |
|
Ik zou ook niet weten wat je erop zou kunnen smeren...ik zit ook onder de littekens(niet zelf gedaan) waaronder voornamelijk brandwondjes en sjah...het wordt vanzelf wel wat minder maar het gaat toch nooit meer weg...ook niet als je er allemaal cremes op smeert. Wat misschien wel een beetje helpt is als het litteken niet meer zo vers is om er dan mee in de zon te gaan..dan trekt het misschien een beetje weg
|
![]() |
|
![]() |
Hoow sorry vorige ging een beetje fout...
Maar wat ik wou zeggen ![]() Je hebt idd van die pleisters, mijn broertje gebruikt ze. Ze werken best wel goed, het litteken word minder opgezet en rood. Maar hij verwisselt ze om de paar dagen geloof ik, en hij heeft ze uit het ziekenhuis meegekregen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Littekencreme Armoed | 12 | 08-09-2008 15:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over littekens Kapoen | 42 | 14-07-2006 23:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Litteken X | 13 | 22-06-2004 16:27 | |