Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik gooi ook wel eens het verkeerde in de prullenbak. Of ik loop ergens tegen aan omdat ik aan het dromen ben ![]() |
![]() |
|
ik ben altijd een beetje aan het dromen,
dus zo ook op de fiets dan let ik vaak niet op en lig ik bijna tegen een auto aan... weet dat het gevaarlijk is, maar op zo`n moment ben ik zo in gedachten verzonken dat het gewoon gebeurt... steek ik zo de weg over. en ik heb wel dat ik bijvoorbeeld op het werk, naar het magazijn loop voor iets op te halen, en dan kom ik met iets anders terug.... bijvoorbeeld voor een sopje, en dan neem ik de bezem mee... soms ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik knal ook echt regelmatig tegen deuren aan of vergeet dat er een trap is ofzo. Ik ben dom af en toe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil nog wel eens tegen een deur(post) aan lopen.. terwijl ik in gedachte had er doorheen te lopen maar door me gedachten er tegen aan loop.. auw.. of als ik boontjes/wortels aan het schoonmaken ben.. wat je op moet eten bij de troep en de troep in de pan bij het eetbare spul.. niet zo lekker.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
mjuh ik heb het elke dag op mn werk....dan leeg ik een prullebak gooi de vuile vuilniszak weg doe er een nieuwe in...en dan wil ik um weer gaan doen ofzo...of ik sta egt zo met een doekje in mn hand zo van shit wat moet ik nu??
![]()
|
kzou naar een vriendin gaan en dan moet ik aan t eind van de straat rechts maar toen ging ik linksaf richting school (de buurman liep der ook net: "iets vergeten?" "nee verkeerde kant
![]() zoiets heb ik dus wel vaker 's avonds naar de musical en ik rijd niet vaak 'savonds buiten (1 x per week) en dan moet ik altijd 1st een vriendin ophalen dus ik rijd richting die vriendin terwijl ik een hele kant opmoet enz.. ook vaak dat ik wat ben aan t typen en ondertussen ben ik ook aan het tvkijken ofzo en dan typ ik iets heel anders dan wat ik wou typen. en dan heb ik 1 woord getypt kijk ik op het scherm en dan denk ik: wat typ ik nou weer ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 18:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb al eens eten onbewut in de vuilbak gegooid en het papier op beginn eten
ik ben al eens een uur te vroeg naar de academie gereden ik ben al eens op een baan war ik hel gewoon ben in te draaaien , en dus goe wet dat ik da moet doen heelsan blijven doorrijden , tot dak aan een roodlicht kwam en bijna overreen werd ik heb dat dus heel vaak ...... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik gooi wel es mijn kledinghanger op bed om aan te doen en me trui hang ik terug in de kast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus een weg waar ik goed wist dat ik daar moest inslaan , gewoon rechtdoor gereden , heeel de tijd tot ik bijna overreden werd aan het rood licht |
![]() |
|
Soms schenk ik drinken in 'n glas, en neem ik 'n slok, maar blijkt het een glas van gister te zijn waar ik, toen er ff geen asbak was, as in afgetikt had.
Smerig! Of dat ik de afwasmachine uitlaad... omdat er vieze vaat inmoet, maar in plaats van dat ik de vieze vaat erin laad, stop ik de schone, net uitgepakte er weer in. Voordat ik alles er weer in heb zitten, heb ik 't wel in de gaten. Maar vaag is 't wel. Of ik zit te zappen (de tv dus) en er kijkt iemand mee (naar het gezap ja) en ik praat ondertussen met iemand anders, hou ik soms onbewust het 'ga-een-zender-verder-knopje' ingedrukt, waardoor de tv asociaal snel van zender veranderd. Waarop degene die meekijkt me verontwaardigd aankijkt en zich afvraagt waar ik in hemelsnaam mee bezig ben ;> Mja, en wel meer van dat soort dingen. Momenten van verstandsverbijstering.
|
paar weken geleden in frankrijk kwamen we rond 5 uur terug uit die discotheek. dus ik ging mn bed in, lag alleen in string.
rond 6 uur hield ik t niet meer en ging naar de wc... Dus tentje uit en naar dat gebouw toe lopen.. ben ik op t pad, kom ik erachter dat ik dus alleen mn slippers en mn string aan heb... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ja, soms zeggen mensen wat tegen me, zit ik te denken en dan vraag ik later: huh?
of ik loop ergens heen terwijl ik ergens anders moet zijn overkomt me wel eens ja
|
Nog een mooie van afgelopen vakantie in zeeland.
![]() We waren naar het strand gefietst, en omdat de dagen ervoor al meerdere malen het risico zich voor had gedaan dat ik of iemand anders z'n fietssleutel zou verliezen, stopte ik hem deze keer in mijn schoen. Toen we aan het eind van de middag weer terug naar huis wilden, had ik mijn schoenen aangetrokken. Ik voelde dat er iets niet goed zat en, met m'n gedachten er niet bij en dus in een reflex handelend, keerde ik de schoen om, omdat mijn onderbewustzijn voor mij had vastgesteld dat het zeker zand moest zijn. Een paar meter verderop kreeg ik het 'o ja'-gevoel.. Een uur heb ik met een vriend een afgebakend gebied van flink wat vierkante meters omgespit tot een zandbunker, maar het was zinloos. Het slot ter plekke openbreken lukte ook niet, en dus heb ik (gelukkig met hulp) dat ding een flink aantal kilometers op m'n nek moeten dragen. ![]() Ik ga op fietsvakantie en ik raak kwijt.. *slaat hand in gezicht*
||
Citaat:
-ja -ja Of als ik naar m'n werk ga, een halte te laat uit de bus stappen--> school...
||
Citaat:
Ik fiets normaal gesproken met iemand mee, en toen die een keer ziek was moest ik onthouden dat ik in plaats van naar zijn huis te fietsen gewoon rechtdoor kon fietsen. Mijn gedachten gingen ongeveer als volgt: 'Ik mag gewoon rechtdoor fietsen. Ik mag gewoon rechtdoor fietsen. Ik mag gewoon rechtdoor fietsen.' Om het niet te vergeten. Ik dacht het wel, maar ik nam het niet in me op, omdat ik eigenlijk heel ergens anders was met m'n gedachten. Inmiddels stond ik al voor zijn huis. ![]() ![]()
|
|