Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 19:34
Dminor
Dminor is offline
Heb jij ook wel eens dat je niet nadenkt bij wat je doet omdat je heel diep in gedachten verzonken bent, en dat dat dan mis gaat?

Een voorbeeld: Ik liep vandaag, ver weg met m'n gedachten, richting prullenbak, omdat ik even daarvoor had besloten dat ik m'n kauwgom weg moest gooien. Ik nam de kauwgom in mijn hand en gooide... een pen in de prullenbak. Die had ik namelijk in mijn andere hand. Ik dacht er niet bij na en mijn onderbewustzijn had het van mijn ratio overgenomen.
Meteen daarna krijg je wel even het 'o ja'-gevoel', maar het gaat dus om dat soort momenten.
Oud 14-08-2003, 19:35
the tourist
the tourist is offline
Jij bedenkt snel een topic!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:36
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
als ik de vaatwasser moet inruimen.. dan ligt er troep op de borden maar ook bestek, en dan is het de kunst om de troep in de vaatwasser te doen en het bestek in de prullenbak
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:38
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 14-08-2003 @ 20:35:
Jij bedenkt snel een topic!
Oud 14-08-2003, 19:39
Verwijderd
Ik heb een keer een bankbiljet van 10 gulden in de prullenbak gegooid i.p.v een papiertje .
Ik kwam er gelukkig een paar meter verderop wel achter, toen begon het helaas te onweren. Een kwartier later heb ik, helemaal doorweekt, door met mijn handen in de prullenbak te voelen (het was zo'n mooie overdekte prullenbak ) het biljet eindelijk teruggevonden en alsnog het papiertje weggegooid.

Ik heb ook weleens gehad dat ik om 08.25 's ochtends naar het centrum reed i.p.v. naar mijn school en daar pas in het centrum achter kwam en 10 minuten te laat kwam daardoor .
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-08-2003 @ 20:39:
Een kwartier later heb ik, helemaal doorweekt, door met mijn handen in de prullenbak te voelen (het was zo'n mooie overdekte prullenbak ) het biljet eindelijk teruggevonden en alsnog het papiertje weggegooid.

dat had ik willen zien, echt zo'n doorweekte schooier die in een prullenbak zit te graaien voor geld of eten
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 14-08-2003 @ 20:36:
als ik de vaatwasser moet inruimen.. dan ligt er troep op de borden maar ook bestek, en dan is het de kunst om de troep in de vaatwasser te doen en het bestek in de prullenbak
LoL
Oud 14-08-2003, 19:58
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik loop in de winter soms met m'n pantoffels naar buiten.
Maar ik kom er wel op tijd achter.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:14
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 14-08-2003 @ 20:58:
Ik loop in de winter soms met m'n pantoffels naar buiten.
Maar ik kom er wel op tijd achter.
Dat doe ik altijd met opzet

Ik gooi ook wel eens het verkeerde in de prullenbak. Of ik loop ergens tegen aan omdat ik aan het dromen ben
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:23
the_republican
the_republican is offline
Zo is er eens een ongeluk gebeurd, een jaar of 3 geleden, met een man die een strijker af zou steken. Hij gooide z'n sigaret op de grond, en stak de strijker in z'n mond.

Foutje moet kunnen baas.....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:23
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik ben altijd een beetje aan het dromen,
dus zo ook op de fiets dan let ik vaak niet op en lig ik bijna tegen een auto aan...
weet dat het gevaarlijk is, maar op zo`n moment ben ik zo in gedachten verzonken dat het gewoon gebeurt...
steek ik zo de weg over.

en ik heb wel dat ik bijvoorbeeld op het werk, naar het magazijn loop voor iets op te halen, en dan kom ik met iets anders terug....
bijvoorbeeld voor een sopje, en dan neem ik de bezem mee...

soms
Oud 14-08-2003, 20:27
Thomas
Thomas is offline
Zoiets heb ik zeer regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:29
the_republican
the_republican is offline
Soms, als ik aan het lezen ben, en ondertussen ergens anders aan denk, ben ik zomaar aan het eind van de bladzijde zonder dat ik nog weet wát ik heb gelezen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:06
wissie
wissie is offline
Ik heb zulke dingen vaak, want ik loop altijd te dromen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:06
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 14-08-2003 @ 20:36:
herkenbaar
Oud 15-08-2003, 11:16
Verwijderd
ik loop regelmatig tegen deuren aan, met glazen of iets breekbaars in mn hand. dus het halve servies is al gesneuveld door mijn onvoorzichtigheid.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:22
Cæles
Cæles is offline
Als ik naar de wc moet loop ik naar de prullenbak en als ik iets weg wil gooien loop ik naar de wc....gebeurd vrij vaak
Oud 15-08-2003, 11:23
bassgirl
bassgirl is offline
ik liep laatst op 't station in eindhoven.. beedje duf van de hele dag school was al 5 uur ofzo. en ik liep daar knal ik opeens tegen iemand aan.. ik kijk ist tanja jess echt zo van huh.. wat doet die hier nou haha. ben maar doorgelopen
Oud 15-08-2003, 11:23
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
the_republican schreef op 14-08-2003 @ 21:29:
Soms, als ik aan het lezen ben, en ondertussen ergens anders aan denk, ben ik zomaar aan het eind van de bladzijde zonder dat ik nog weet wát ik heb gelezen.
heb ik ook vaak, soms moet ik een bladzijde wel drie keer lezen voordat ik weet wat er staat
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 14-08-2003 @ 20:49:
dat had ik willen zien, echt zo'n doorweekte schooier die in een prullenbak zit te graaien voor geld of eten
Kom maar langs..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:57
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ben wel eens met ondergoed of met sokken onder de douche gestapt omdat ik in gedachten verzonken was.
Oud 15-08-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Mjah, dat heb ik dus ook wel eens
Ik knal ook echt regelmatig tegen deuren aan of vergeet dat er een trap is ofzo. Ik ben dom af en toe
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 12:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik was op me werk in me gedachte verzonken en een vrouw had een bh gekogt zeg ik heel droog tegen der veel plezier ermee en tot ziens... dat mens keek vreemd....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 15-08-2003 @ 12:57:
Ik ben wel eens met ondergoed of met sokken onder de douche gestapt omdat ik in gedachten verzonken was.
Dat had ik een keer met me bril (heej.. wat zijn de tegels opeens scherp )

Ik wil nog wel eens tegen een deur(post) aan lopen.. terwijl ik in gedachte had er doorheen te lopen maar door me gedachten er tegen aan loop.. auw..

of als ik boontjes/wortels aan het schoonmaken ben.. wat je op moet eten bij de troep en de troep in de pan bij het eetbare spul.. niet zo lekker..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 15-08-2003 @ 13:16:
ik was op me werk in me gedachte verzonken en een vrouw had een bh gekogt zeg ik heel droog tegen der veel plezier ermee en tot ziens... dat mens keek vreemd....
Ik scan juist altijd dingen die niet uit onze winkel komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 14:11
aapje
aapje is offline
mjuh ik heb het elke dag op mn werk....dan leeg ik een prullebak gooi de vuile vuilniszak weg doe er een nieuwe in...en dan wil ik um weer gaan doen ofzo...of ik sta egt zo met een doekje in mn hand zo van shit wat moet ik nu?? egt zo vaag...kvoel me dan net een demente oma..vooral als ik het 5 x na mekaar heb
Oud 15-08-2003, 16:35
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Dat demente-oma gevoel ken ik ook

Dan zit ik beneden, en dan herinner ik me ineens dat ik nog wat op moet halen van boven ofzo. Dan loop ik de trap op in gedachten en als ik boven ben kan ik weer terug omdat ik vergeten ben wat ik ook al weer wou doen
Oud 15-08-2003, 17:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik moet vaak als ik bij een bepaalde rotonde kom rechtdoor, maar sosm moet ik rechtsaf. Het is nou al een paar keer gebeurt dat ik zo in gedachten op me fiets zat dat ik natuurlijk gewoon rechtdoor reed ipv rechtsaf

En daar kom je natuurlijk pas een heel eind verder achter.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:48
hanneke~13
hanneke~13 is offline
kzou naar een vriendin gaan en dan moet ik aan t eind van de straat rechts maar toen ging ik linksaf richting school (de buurman liep der ook net: "iets vergeten?" "nee verkeerde kant" :$ *schaam*
zoiets heb ik dus wel vaker 's avonds naar de musical en ik rijd niet vaak 'savonds buiten (1 x per week) en dan moet ik altijd 1st een vriendin ophalen dus ik rijd richting die vriendin terwijl ik een hele kant opmoet enz..
ook vaak dat ik wat ben aan t typen en ondertussen ben ik ook aan het tvkijken ofzo en dan typ ik iets heel anders dan wat ik wou typen. en dan heb ik 1 woord getypt kijk ik op het scherm en dan denk ik: wat typ ik nou weer

Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:49
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Ik wou vanmiddag nog het dekseltje van de suikerpot in m'n theebeker gooien
Oud 15-08-2003, 19:00
Aileen
Aileen is offline
Ik leg wel eens eten enz. in de koelkast terwijl die daar helemaal niet horen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:57
Verwijderd
ik heb al eens eten onbewut in de vuilbak gegooid en het papier op beginn eten

ik ben al eens een uur te vroeg naar de academie gereden

ik ben al eens op een baan war ik hel gewoon ben in te draaaien , en dus goe wet dat ik da moet doen heelsan blijven doorrijden , tot dak aan een roodlicht kwam en bijna overreen werd

ik heb dat dus heel vaak ......
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 21:33
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Arachnea schreef op 15-08-2003 @ 21:57:

ik ben al eens op een baan war ik hel gewoon ben in te draaaien , en dus goe wet dat ik da moet doen heelsan blijven doorrijden , tot dak aan een roodlicht kwam en bijna overreen werd
wat zeg je nou?

ik gooi wel es mijn kledinghanger op bed om aan te doen en me trui hang ik terug in de kast.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 21:48
Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
ik werd eens wakker om 2 uur ofzo
en ging mezelf aanklede en toen niemand beneden was had ik me moeder wakkergemaakt dat ik te laat kwam voor school
Oud 15-08-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 15-08-2003 @ 22:33:
wat zeg je nou?

ik gooi wel es mijn kledinghanger op bed om aan te doen en me trui hang ik terug in de kast.
ow ik typ gewoon te rap
dus een weg waar ik goed wist dat ik daar moest inslaan , gewoon rechtdoor gereden , heeel de tijd tot ik bijna overreden werd aan het rood licht
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Its_Just_Me schreef op 15-08-2003 @ 22:48:
ik werd eens wakker om 2 uur ofzo
en ging mezelf aanklede en toen niemand beneden was had ik me moeder wakkergemaakt dat ik te laat kwam voor school
Ik ook zoiets.
edit: en de yoghurt in de suikerpot ipv bakje.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:47
Warsocket
Warsocket is offline
als ik inj gedacjten verzonken ben fiest ik altijd richting mijn oude school ookal moet ik precies de andere kant op
Oud 15-08-2003, 23:19
Somebody Special
Somebody Special is offline
olieAls ik sla eet maak ik altijd een glas met een mixje van voornamelijk zonnenbloemolie een beetje azijn en zout.
Laatst dacht ik m'n drinken te hebben maar bleek het het olieglas te zijn. Gadver!!
Oud 15-08-2003, 23:46
p-chez
p-chez is offline
Soms schenk ik drinken in 'n glas, en neem ik 'n slok, maar blijkt het een glas van gister te zijn waar ik, toen er ff geen asbak was, as in afgetikt had.

Smerig!

Of dat ik de afwasmachine uitlaad... omdat er vieze vaat inmoet, maar in plaats van dat ik de vieze vaat erin laad, stop ik de schone, net uitgepakte er weer in. Voordat ik alles er weer in heb zitten, heb ik 't wel in de gaten. Maar vaag is 't wel.

Of ik zit te zappen (de tv dus) en er kijkt iemand mee (naar het gezap ja) en ik praat ondertussen met iemand anders, hou ik soms onbewust het 'ga-een-zender-verder-knopje' ingedrukt, waardoor de tv asociaal snel van zender veranderd. Waarop degene die meekijkt me verontwaardigd aankijkt en zich afvraagt waar ik in hemelsnaam mee bezig ben ;>

Mja, en wel meer van dat soort dingen.

Momenten van verstandsverbijstering.
Oud 16-08-2003, 15:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
paar weken geleden in frankrijk kwamen we rond 5 uur terug uit die discotheek. dus ik ging mn bed in, lag alleen in string.
rond 6 uur hield ik t niet meer en ging naar de wc... Dus tentje uit en naar dat gebouw toe lopen.. ben ik op t pad, kom ik erachter dat ik dus alleen mn slippers en mn string aan heb...

Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:14
qghp
qghp is offline
We zijn laatst verhuist,
ik was klaar met mn krantenwijk, helemaal verzonken in gedachten, ik fiets naar huis, en ik kwam er pas achter dat ik bij het verkeerde huis was toen ik in de tuin stond en het me opviel dat het huis helemaal leeg was
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:17
Verwijderd
Ik heb ook weleens dat ik 's ochtends m'n pyama uit doe, met de bedoeling me daarna aan te kleden, om vervolgens de pyama weer aan te doen, en dan tot de conclusie te komen dat ik nog niet helemaal wakker ben

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:21
Otis
Otis is offline
-Naar school gaan zonder schooltas
-Denken dat je naar school moet en al helemaal klaar staan op zaterdag
-op sokken naar buiten lopen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:00
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
oow dit heb ik echt heel vaak als ik iets lees... heel erg irriterend. Ik heb ook weleens dat ik op de fiets gewoon de totaal verkeerde kant opga of dat ik idd mijn pen ofzo weggooi. mja we moeten er maar mee leren leven he
Oud 16-08-2003, 18:09
Ketjing
Ketjing is offline
ja, soms zeggen mensen wat tegen me, zit ik te denken en dan vraag ik later: huh?
of ik loop ergens heen terwijl ik ergens anders moet zijn

overkomt me wel eens ja
Oud 16-08-2003, 20:25
Dminor
Dminor is offline
Nog een mooie van afgelopen vakantie in zeeland.

We waren naar het strand gefietst, en omdat de dagen ervoor al meerdere malen het risico zich voor had gedaan dat ik of iemand anders z'n fietssleutel zou verliezen, stopte ik hem deze keer in mijn schoen.

Toen we aan het eind van de middag weer terug naar huis wilden, had ik mijn schoenen aangetrokken. Ik voelde dat er iets niet goed zat en, met m'n gedachten er niet bij en dus in een reflex handelend, keerde ik de schoen om, omdat mijn onderbewustzijn voor mij had vastgesteld dat het zeker zand moest zijn.

Een paar meter verderop kreeg ik het 'o ja'-gevoel.. Een uur heb ik met een vriend een afgebakend gebied van flink wat vierkante meters omgespit tot een zandbunker, maar het was zinloos.

Het slot ter plekke openbreken lukte ook niet, en dus heb ik (gelukkig met hulp) dat ding een flink aantal kilometers op m'n nek moeten dragen.

Ik ga op fietsvakantie en ik raak kwijt.. *slaat hand in gezicht*
Oud 16-08-2003, 22:04
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-08-2003 @ 18:21:
-Naar school gaan zonder schooltas
-Denken dat je naar school moet en al helemaal klaar staan op zaterdag
-op sokken naar buiten lopen
-ja
-ja
-ja

Of als ik naar m'n werk ga, een halte te laat uit de bus stappen--> school...
Oud 18-08-2003, 11:53
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 16-08-2003 @ 23:04:
-ja
-ja
-ja

Of als ik naar m'n werk ga, een halte te laat uit de bus stappen--> school...
Op de fiets komt dat bij mij ook wel eens voor.

Ik fiets normaal gesproken met iemand mee, en toen die een keer ziek was moest ik onthouden dat ik in plaats van naar zijn huis te fietsen gewoon rechtdoor kon fietsen.

Mijn gedachten gingen ongeveer als volgt:

'Ik mag gewoon rechtdoor fietsen.
Ik mag gewoon rechtdoor fietsen.
Ik mag gewoon rechtdoor fietsen.'
Om het niet te vergeten.

Ik dacht het wel, maar ik nam het niet in me op, omdat ik eigenlijk heel ergens anders was met m'n gedachten.
Inmiddels stond ik al voor zijn huis.
Oud 18-08-2003, 12:03
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik moest pissen. En liep naar de prullenbak en begon daar in te pissen!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 18-08-2003 @ 13:03:
Ik moest pissen. En liep naar de prullenbak en begon daar in te pissen!

Nee, dat noemen ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten