Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 12:06
Verwijderd
Sinds kort woon ik op kamers met een Dieterende huisgenote die enkel konijnenvoer eet (vage chinese groenten e.d.). aangezien samen koken wat makkelijker en gezelliger is, heb ik wat recepten nodig waarbij je een maaltijd van calorie-arme groenten die zelfs somaliers niet zouden eten omdat de kauwbeweging meer energie kost, kan combineren met vlees, aardappelen/macaroni/rijst.

bij voorbaat mijn hartelijke dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 12:09
Hagel
Hagel is offline
wat groenten roerbakken en een aardappeltje met een tartaarje erbij? Salade met een geroosterde boterham en een tartaartje?

Wie weet heeft zij zelf nog wel ideeen, want ik weet niet of zij dieet om af tavallen of dat ze allergies is ofzo, waarschijnlijk weet zij het zelf het beste? Zij zal vast wel ideetjes hebben.
Oud 01-10-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 01-10-2003 @ 13:09:
wat groenten roerbakken en een aardappeltje met een tartaarje erbij? Salade met een geroosterde boterham en een tartaartje?

Wie weet heeft zij zelf nog wel ideeen, want ik weet niet of zij dieet om af tavallen of dat ze allergies is ofzo, waarschijnlijk weet zij het zelf het beste? Zij zal vast wel ideetjes hebben.
tis om af te vallen, zij kan absoluut niet koken, en ik, als moderne man natuurlijk wel
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:24
Vee
Vee is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 01-10-2003 @ 13:35:
tis om af te vallen, zij kan absoluut niet koken, en ik, als moderne man natuurlijk wel
*SMELT*

Nouja, je kan in principe gewoon een hele zooi roerbakken met wat mager vlees (URGH) Mager rundvlees is er heel lekker bij, dat dan gewoon met wat kruiden bakken, of bijvoorbeeld met wat gember, maar vega zijnde kan ik je dat niet aanraden natuurlijk... Net zoals dunne rijstblaadjes met wat water natmaken, daar wat sla indoen en dan wat versgebakken rundvlees erop met wat citroensap...

Maar ik heb je dus niet geholpen..
Reageren

Regels voor berichten