Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn beste vriendinnen (2) zijn echt een sgatten en men beste vriend jah das gewoon ook en sgat kan altijd bij ze terecht enso
marloes,ing en jasp jullie zijn eg du bestuh ![]() en dat dat stukje niet loopt das tog niet erg zolang je mar meent wat er staat
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, dat is dus geheel wederzijds. ![]() ![]() Met *Burning water* overigens ook, hoewel ik die een stuk minder lang ken en we denk ik iets meer van mening verschillen... hoewel, als we niet van mening verschillen dan maken we het er wel naar, zodat we tenminste fatsoenlijk kunnen discussiëren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doen het geen hele dagen door hoor |
![]() |
|
Beste vrienden hehe daar zal ik te veel woorden aan vuil moeten maken
![]() beste vriendin, ik zou eerder zeggen wat ik van der vind. Ze is leuk lief aardig, ik vertrouw haar echt 100% ben graag bij haar en voel me me bij haar op me gemak en ze is ook nog eens grappig ook ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat goed dat iedereen het toch wel een leuke tekst vind. Ik dacht dat het juist heel slecht was...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |