Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 00:04
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik ben net terug uit colombia en heb daar een masker van een indianen stam gekocht omdat mijn beste vriendin helemaal gek is van indianen.
Ik wil achterop wat schrijven waar ik in zeg dat ik zo veel van haar hou. Het kan ongeveer 2 a 3 zinnen lang zijn.

Wat zouden jullie in die zinnen zetten voor jou beste vriend(in)? Dat brengt mij dan misschien weer op goede ideeën Dit is best wel belangrijk voor me dus alvast bedankt voor jullie inbreng.

Zelf had ik als eerste idee dit:
Voel je je alleen of niet goed, denk aan mij
Een super lieve vriendin, dat ben jij

Ik hou van je, xxx Gerard

maar dat verander ik nog want dit loopt voor geen meter. Het gaat er even om dat jullie een idee hebben wat ik wil

Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 00:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 00:40
Qimm
Qimm is offline
Ja maar mijn beste vriendin is niet het zelfde als jouw beste vriendin. Hoe heb je er dan wat aan?

Nou ja, voor mijn beste vriendin geldt dat ze gewoon super is. Altijd veel lol samen, écht alles op 1 lijn en al jaren mijn beste maatje Álles is te bespreken en dat vind ik geweldig
Oud 02-10-2003, 05:28
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-10-2003 @ 01:40:
Ja maar mijn beste vriendin is niet het zelfde als jouw beste vriendin. Hoe heb je er dan wat aan?

Nou ja, voor mijn beste vriendin geldt dat ze gewoon super is. Altijd veel lol samen, écht alles op 1 lijn en al jaren mijn beste maatje Álles is te bespreken en dat vind ik geweldig
Nee dat weet ik dat dat voor iedereen anders is. Maar voor mij is het makkelijker om van een aantal stukjes een soort mix te maken die ik dan kan gebruiken. Snap je?
Dus hoe zou jij dat dan in 2 a 3 zinnen neerzetten...
In een soort gedicht/versje/spreuk vorm wel te verstaan.
Oud 02-10-2003, 09:09
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb geen beste vriendin (meer).
Ze heeft me best wel laten stikken na ruim 10 jaar beeste vriendinnen te zijn geweest..
Oud 02-10-2003, 09:21
zoef de haas
zoef de haas is offline
mijn beste vriendinnen (2) zijn echt een sgatten en men beste vriend jah das gewoon ook en sgat kan altijd bij ze terecht enso
marloes,ing en jasp jullie zijn eg du bestuh

en dat dat stukje niet loopt das tog niet erg zolang je mar meent wat er staat
Oud 02-10-2003, 10:31
Verwijderd
ze kan zo ontieglijk zeuren
echt niet normaal
komt voort uit onzekerheid
en ze houdt er soms een beetje wazige spirituele op na
en ze zoent alsof ze iemand aan het beffen is

maar dat doet er allemaal niet toe want ik hou van dr (L)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fennutjuh schreef op 02-10-2003 @ 09:21:
mijn beste vriendinnen (2) zijn echt een sgatten en men beste vriend jah das gewoon ook en sgat kan altijd bij ze terecht enso
marloes,ing en jasp jullie zijn eg du bestuh

en dat dat stukje niet loopt das tog niet erg zolang je mar meent wat er staat
Uuuuuh! leer typen!!!!
Oud 02-10-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 02-10-2003 @ 01:40:

Goh, komt me zo bekend voor
Nja, dat is dus geheel wederzijds. *probeert iets te bedenken waarmee ze niet op 1 lijn zitten* *kan niks vinden* Qimm help es, d'r moet toch IETS zijn waar we het niet met elkaar over eens zijn?
Met *Burning water* overigens ook, hoewel ik die een stuk minder lang ken en we denk ik iets meer van mening verschillen... hoewel, als we niet van mening verschillen dan maken we het er wel naar, zodat we tenminste fatsoenlijk kunnen discussiëren
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:00
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Ik vind mn beste vriend een oke meneer. Exvriendinnen afkraken met hem is meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 14:00:
Exvriendinnen afkraken met hem is meesterlijk
Eigenlijk is dat zóó triest. Maar maak me er zelf ook vaak zat schuldig aan. Het blijft toch verleidelijk om mensen altijd maar af te kraken.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:21
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 02-10-2003 @ 15:23:
Eigenlijk is dat zóó triest. Maar maak me er zelf ook vaak zat schuldig aan. Het blijft toch verleidelijk om mensen altijd maar af te kraken.
Het is geen hobby ofzo. maar het verwerkt wel beter op de een of andere manier. Hij kan prima zn ongezouten mening geven. moet ik weer om lachen. en dan is het alweer een fractie minder
Doen het geen hele dagen door hoor
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:34
nobody_knows_me
nobody_knows_me is offline
ik weet geen tekst, wat je zelf zei vind ik heel erg mooi. echt een superlief id, ik denk dat ze erg blij met je is!
succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:10
Tox
Tox is offline
Beste vrienden hehe daar zal ik te veel woorden aan vuil moeten maken

beste vriendin,

ik zou eerder zeggen wat ik van der vind.

Ze is leuk lief aardig, ik vertrouw haar echt 100% ben graag bij haar en voel me me bij haar op me gemak en ze is ook nog eens grappig ook
Oud 02-10-2003, 21:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-10-2003 @ 12:59:
Goh, komt me zo bekend voor
Nja, dat is dus geheel wederzijds. *probeert iets te bedenken waarmee ze niet op 1 lijn zitten* *kan niks vinden* Qimm help es, d'r moet toch IETS zijn waar we het niet met elkaar over eens zijn?
Met *Burning water* overigens ook, hoewel ik die een stuk minder lang ken en we denk ik iets meer van mening verschillen... hoewel, als we niet van mening verschillen dan maken we het er wel naar, zodat we tenminste fatsoenlijk kunnen discussiëren
Onze smaak in mannen wijkt wat af, verder zou ik het ook niet weten
Oud 02-10-2003, 21:56
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 02-10-2003 @ 01:04:
Zelf had ik als eerste idee dit:
Voel je je alleen of niet goed, denk aan mij
Een super lieve vriendin, dat ben jij

Ik hou van je, xxx Gerard

maar dat verander ik nog want dit loopt voor geen meter. Het gaat er even om dat jullie een idee hebben wat ik wil
Dit is toch een lieve tekst? Zelf zou ik er niet snel 'xxx' onder zetten, dat maakt het weer zo 'werelds'. 'Liefs' o.i.d. klinkt liever.
Oud 02-10-2003, 22:55
Verwijderd
Mijn beste vriendin zit nu voor een jaar in Ecuador.
Op schiphol heb ik haar een dogtag gegeven met een tekst erin.

"If I had never met you, I would have dreamed you into being."

Ik mis haar echt heel erg.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 02-10-2003 @ 22:56:
Dit is toch een lieve tekst? Zelf zou ik er niet snel 'xxx' onder zetten, dat maakt het weer zo 'werelds'. 'Liefs' o.i.d. klinkt liever.
ok zal ik doen
Wat goed dat iedereen het toch wel een leuke tekst vind. Ik dacht dat het juist heel slecht was...
Reageren

Regels voor berichten