Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Ze wil een jongen waar ze voor moet vechten, jij bent gewoon al een soort van veroverd en ze hoeft voor jou niet meer te vechten en daarom is het niet spannend meer en ontbreekt het gevoel ofzo. Ja vrouwen zitten heel vreemd in elkaar. Maar zoiets zal het wel zijn...
![]() Mark ![]()
||
Citaat:
![]() Klopt wel in sommige gevallen ja. En je kan iemand best te lief vinden, iemand die alles voor je doet en een beetje slaafs is ofzo, dat lijkt me 10 x niets ![]() Maar denk toch dat het een lief verpakte afwijzing is ![]()
|
eerst zei ze altijd zo van, ik wil liever vrienden blijven want als we iets zouden nemen met elkaar en het zou uitgaan dan is ook de vriendschap voorbij.
Dit is wel een standaard smoes lijkt me, maar wat ze nu zegt....dat verward me nogal ![]()
|
te lief kan op zich wel (a) iemand die altijd maar verteld hoe lief ik benen alles voor me doet, is lief, mr ik wil bijvoorbeeld iemand die me ook gigantisch kan afzeiken, klinkt raar maar het is zo
![]() Maar tis ook wel btj wat Nare Man zegt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ehm ik denk dus dat ze zoals erboven staat ze gewoon je afwijst op een beetje lieve manier (of ze moet te laag zelfbeeld van zich hebben) *weet ik alles van* en dan kan het best irritant zijn als iemand zegt dat jij alles voor diegene bent enzo. Maar dat ze vrienden met je wil blijven is toch al goed ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
* Het kan zijn dat ze niet valt op lieve, leuke jongens maar op irritante klootzakken; geef het in dat geval maar op
* Het kan een manier zijn om je af te wijzen zonder je te kwetsen; geef het in dat geval maar op * Het kan zijn dat ze zichzelf niet goed genoeg voor jou vindt; probeer haar ervan te overtuigen dat ze juist heel erg fantastisch is * Het kan zijn dat ze gewoon een heel raar meisje is; geef het in dat geval maar op |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hetzelfde geldt voor meisjes die dat vinden van een jongen. Ik kan die meid best begrijpen, ik heb ook liever een man die durft en niet teveel zijn gevoelens uit dan een man die té lief is en alles zegt wat ie denkt. Die meid heeft niks verkeerds gezegd, ze maakt gewoon duidelijk dat ze hem niet hoeft, punt. |
![]() |
|
K*t voor je...
Maar ik denk niet dat dit een smoes is, (kan natuurlijk wel) en ja ik spreek uit ervaring. Een jaar of wat geleden was er een jongen gek op mij, en hij deed echt alles voor me. Zonder dat ik er om vroeg. Ik had al eerder een keer met hem gezoend, maar k voelde niet echt iets voor hem. Dat wist hij. Toen ben ik een tijdje ziek gweest, en ik kreeg elke dag smsjes hoe t met mij ging enzo. Hij stond opeens aan de deur met een gigantische fruitmand! Niet dat ik dit niet leuk vond... maar toch.... Hij bleef maar vragen of ik iets met hem wilde...toen heb ik ook zo iets dergelijks gezegd...Je bent TE lief. Hij begreep t niet. K heb een heel lang en serieus gesprek met hem gehad. Volgens mij begreep hij t toen wel.. (misschien dat je aan dit bovenstaande verhaal nix hebt..maar toch) Vraag haar gewoon hoe t precies zit. Suc6
||
Citaat:
Ze is EEN vriendin, niet DE Maar sex met haar?! Liever niet... Ze 's meer n soort van zus
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lieve jongens zijn niet leuk, valt mee dat ze niet zei 'ik zie je meer als goede vriend'
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ziet ze me zitten? anoniempie92 | 2 | 27-12-2009 00:44 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 14:18 | |
Liefde & Relatie |
misverstand iguana | 23 | 24-04-2003 20:28 |