Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik quote gedeeltelijk uit de VARA Gids:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het klinkt inderdaad erg vermakelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - koop nooit tv gidsen... - |
![]() |
||
Citaat:
Waarom leent hij zich dan voor zoiets? 'Ik vind het wel spannend. Het is voor mij een uitdaging'. De eerste online beelden zijn in ieder geval van het 'spannende' Osbournes-gehalte. Alleen zit Frans niet als Ozzy achter een van de hondjes aan, maar doet hij verwoede zijn Mercedes met trekhaak naast zijn woonwagen te parkeren. Vervolgens zien we hoe onze held zijn zojuist ingekochte sierplantjes water geeft, terwijl hij van het andere deel van de plantjes de gedroogde bladeren weegt, met een versleten weegschaal. Al met al levert vermakelijke televisie op.
|
Verwijderd
|
ik vond hem helemaal niet zo normaal
iemand die zo met de chinees zit te bellen en zich ervoor laat lenen om zich achter een pony aan rennend met een lasso op tv te komen, vind ik eerder gezegd RAAARRR ik vind het prachtig hoe dat domme blonde vrouwtje alles voor hem doet. wat is het toch wonderbaarlijk hoe dom sommige mensen zijn en hoe ver ze gaan voor geld edit: ik vond het ook prachtig, hoe, toen ze de kleren voor Aruba aan het inpakken waren, zijn vrouw zei: "niet zo rommelig opvouwen anders moet ik alles daar wéér strijken." toen zei Frans: "ja, maar dat moet je sowieso toch wel" ![]() ![]() ![]() maar verder schaam ik me wel heel erg dat ik heb gekeken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
de meest stomme hype ooit... Verwijderd | 263 | 06-11-2003 21:14 | |
Muziek |
Beginnerheid Roxy | 45 | 25-08-2003 20:06 |