Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 07:08
Verwijderd
Okeej, ik weet niet of het hier thuis hoort maargoed ik vind van wel..

Ik moest een idee bedenken , een idee waar de gemeente wat mee kon en toen kwam ik op het idee van een Jongeren Sport Instuif.
In almere hebben we een Kinder Sport Instuif op woensdag middag.. dan kan je na school sporten voor 1,25 ofzo in een sporthal..

Nu had ik bedacht :
Jongeren Sport Instuif voor Jongeren tussen de 12 en 18 jaar.
Deze instuif word 1x per week op een doordeweekse dag georganiseerd van bijvoorbeeld 19.00 - 21.00 of 18.00 - 20.00 o.i.d
Jongeren kunnen dan sporten met elkaar.. balsporten,netsporten etc etc etc..

Nu komt mijn vraag aan jullie:
Lijkt jullie dit een leuk idee?
Zou je er zelf heen gaan?
Heb je nog tips die het eventueel beter/leuker zouden maken?

Groetjes Eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 10:17
Verwijderd
ik zou andere leeftijdscategorie doen.... 12 - 18 is een te groot verschil... doe dan 12 - 15 op een bepaalde tijd... en 16 - 18/19/20 op een andere (latere) tijd
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:47
Verwijderd
Op zich wel leuk, maar ik doe liever een sport waar ik conditie van krijg. Dit is een keer in de week 'spelen', wat het voor mij een stuk minder aantrekkelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 06-10-2003 @ 11:17:
ik zou andere leeftijdscategorie doen.... 12 - 18 is een te groot verschil... doe dan 12 - 15 op een bepaalde tijd... en 16 - 18/19/20 op een andere (latere) tijd
ok..

maar wat nou als ik met mijn vrienden van 16 wil sporten terwijl ik 14 ben?

Kijk, dat probleem heb ik nu ook met uitgaan.. 12-15 en 16 - 18..
en dat is al niet fijn...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:49
houn
houn is offline
1 keer in de week een potje zaalvoetballen zou ik wel leuk vinden ja
Oud 06-10-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 06-10-2003 @ 17:49:
1 keer in de week een potje zaalvoetballen zou ik wel leuk vinden ja
paaltjesvoetbal blijft altijd leuk (vind ik leuker dan gewoon partijtje)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 06:15
Verwijderd
We hadden gister vergadering en dit is eruit gekomen.

De Tienerraad had een idee in de richting van Sportinstuif en de Jongerenraad ook.

Wat lijkt jullie het leukste/beste idee?

1. Sport instuif TR
1 Keer per jaar wordt er een activiteit georganiseerd waarbij je clinics kan krijgen en kan kennismaken met sporten. Hier zullen ook bekende voetballers aanwezig zijn..zodat het aantrekkelijk is voor tieners (12 - 14)

2. Sportinstuif JR
5 x in een jaar dus om de twee maanden behalve in de zomer een sportinstuif organiseren. Dit om te voorkomen dat het een uitgekauwd iets word en er haast niemand meer komt..
Het idee is van dat je kan sporten met wie je wel en kan kennis maken met sporten. Zoiets als : een Trainer van Omniworld komt een volleybal les verzorgen, geeft een blaadje over zijn club en werft misschien zo wel nieuwe leden. Dit hadden we bedacht voor jongeren van 13-18 jaar.

Zoiets
*moet dit opsturen naar de gemeente morgen*
*pfff daar moet nog wat aangedaan worden*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 07-10-2003 @ 07:15:
We hadden gister vergadering en dit is eruit gekomen.

De Tienerraad had een idee in de richting van Sportinstuif en de Jongerenraad ook.

Wat lijkt jullie het leukste/beste idee?

1. Sport instuif TR
1 Keer per jaar wordt er een activiteit georganiseerd waarbij je clinics kan krijgen en kan kennismaken met sporten. Hier zullen ook bekende voetballers aanwezig zijn..zodat het aantrekkelijk is voor tieners (12 - 14)

2. Sportinstuif JR
5 x in een jaar dus om de twee maanden behalve in de zomer een sportinstuif organiseren. Dit om te voorkomen dat het een uitgekauwd iets word en er haast niemand meer komt..
Het idee is van dat je kan sporten met wie je wel en kan kennis maken met sporten. Zoiets als : een Trainer van Omniworld komt een volleybal les verzorgen, geeft een blaadje over zijn club en werft misschien zo wel nieuwe leden. Dit hadden we bedacht voor jongeren van 13-18 jaar.

Zoiets
*moet dit opsturen naar de gemeente morgen*
*pfff daar moet nog wat aangedaan worden*
Dan lijkt me die tweede nog leuker. Misschien is het een idee om het elke maand te doen. Dan heb je een vaste dag. Bijvoorbeeld elke eerste woensdag van de maand oid.
Als het een keer per jaar komt zullen er ook veel mensen komen die speciaal voor die bekende voetballers komen, maar niet voor het sporten zelf (je zegt ook al "Hier zullen ook bekende voetballers aanwezig zijn..zodat het aantrekkelijk is voor tieners")en dat zou dus zonde zijn.
Bij het tweede idee heb ik meer het idee dat er bekende mensen komen voor het sporten, zoals jouw idee van het lesgeven door de trainer van Omniworld. Dat is best leuk voor de jeugd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-10-2003 @ 09:11:
Dan lijkt me die tweede nog leuker. Misschien is het een idee om het elke maand te doen. Dan heb je een vaste dag. Bijvoorbeeld elke eerste woensdag van de maand oid.
Als het een keer per jaar komt zullen er ook veel mensen komen die speciaal voor die bekende voetballers komen, maar niet voor het sporten zelf (je zegt ook al "Hier zullen ook bekende voetballers aanwezig zijn..zodat het aantrekkelijk is voor tieners")en dat zou dus zonde zijn.
Bij het tweede idee heb ik meer het idee dat er bekende mensen komen voor het sporten, zoals jouw idee van het lesgeven door de trainer van Omniworld. Dat is best leuk voor de jeugd.
haha, dat eerste idee kwam ook van de Tienerraad en niet van de jongerenraad.

We deden 1x in de 2 maanden omdat er dan mensen komen en blijven komen...

dus...

tnx voor je op en aanmerkingen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten