Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb toendertijd een x een hele dag de deuren tegenover elkaar opengezet, en 's avonds was het weer zo goed als normaal...
Daarna de overgebleven geur nog even verdrijven met geurkaarsjes of wierook i.d.d. en je bent klaar... Succes ![]()
|
Verwijderd
|
ik rook en blow altijd op mijn kamer en mijn ouders komen dan een dag later thuis. Maar in een dag: raampje op een kier, als t niet weg is wat wierrook en klaar. Is echt zo weg. En zij roken niet en hierbinnen wordt er normaal helemaal niet gerookt
![]() |
![]() |
|
je hebt van die anti rook geur dingetjes van ambi pur is t geloof ik ... die kan je in t stopcontact steken. 2 ophangen hoogste stand..dag erna ramen en deuren open zetten en klaar...
of als dat te duur is enzo kun je ook gewoon de navulling kopen en met beetje geknoei in kaarsjes gooie ![]()
|
hmm bij mij is het onmogelijk, me ma heeft een speurhondneus, rotmens..
en wierook vind ze al verdacht *gromt* maar meestal trekt dat toch in de bekleding als je dat rookt, tenminste dat is wat ik altijd meegamaakt heb
|
Zo erg lang ruik je het niet hoor, ik heb vaak zat dat ik met mijn broer in de huiskamer een joint rook als mijn ouders al op bed liggen, en je ruikt de volgende ochtend niets. En dat zonder dat je ramen en deuren open zet enzo.
||
Citaat:
![]() Anders ga je gewoon buiten staan ![]() ![]() Succes dur meej! Joyce
|
als je gaat blowen, zet dan alvast 2 ramen tegen elkaar open. Wietlucht gaat in je bank hangen enzo, en DAN krijg je het er niet uit met een dagje luchten.
En natuurlijk de dag erna ook even je ramen open laten ![]()
||
![]() |
Citaat:
dan wordt er in jullie huis normaal zeker gerookt? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
me ouders zijn net terug van vakantie en er is hier 2 weken geblowd
![]() Zet gewoon een paar uur een raam/deur open. (als het tocht gaat het sneller, maar laat het niet uren tochten want dan gaan je planten dood) Tijdens het luchten moet je ook wierrook aan doen. Als je dit erna pas doet ruikt het overdreven naar wierrook en denken ze dat je iets verbergt. Gooi de as buiten weg en ook de tipjes enz. Ik had een keer alle sporen goed gewist, en toen trok me ma de prullenbak open (waar ik 3 asbakken in had geleegd) ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik loop 500 piek mis als ik het wel doe voor mijn 18e, en zij merken het.
|
![]() |
s pap en mam zijn week weg (tot zondag nog) en ik heb elke dag flink geblowd als je onder het blowe gewoon de achterdeur open zet is het in een uur weg, en als het je niet snel genoeg gaat een wierook stokje of van die wc spray deo werkt even maar daarna word de lucht alleen maar versterkt gwoon deur en/of raam open en na een uur is het weg (als je mag rokenwil flink wa sjekkies roken ook goed helpen!!!doe ik altijd
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2: laat die 15 mensen hun schoenen uittrekken.(ivm stofzuigen) 3: als er bij jou thuis binnen gerookt mag worden kun je rustig blowen. De volgende dag ruik je alleen maar de tabak en niet de wiet. 4: zet tijdens het feest een raam open of een deur. dat was het. ik wens jullie een fijne avond!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou dat niet kunnen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Joyce ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 |