Ik heb bij de Postbank een Plus rekening.
Dit houdt in dat je een normale girorekening hebt (dit was een Easyblue rekening, maar die is nou omgezet) en daarbij een rentegevende plusrekening.
Alleen nou krijg ik van die plusrekening opeens geen afschriften meer...
Een paar maanden terug kwamen de afschriften gewoon telkens gezamenlijk binnen in één envelopje. Maar nu krijg ik dus alleen nog maar het afschrift van die easyblue/girorekening.
Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met zo'n plusrekening bij de postpak en hoe het bij hem/haar gaat.
wl_jeroen schreef op 09-10-2003 @ 19:38: idd, als je niets met je plusrekening doet, dan krijg je er ook geen afschriften van... totdat je weer wat stort/erafhaalt.
d'r wordt maandelijks een vast bedrag overgemaakt van m'n easyblue/girorekening naar m'n plusrekening, dus d'r komt elke maand iets bij.
ik zou dan dus wel een afschrift moeten krijgen...
iamcj schreef op 10-10-2003 @ 13:42: (020) 591 82 00
ja, ik ga ook wel bellen, maar ik wilde eerst even weten hoe het bij anderen gaat.
misschien dat het normaal is ofzo dat je alleen het afschrift krijgt van je normale rekening en niet van je plusrekening.
Heb daar geen verstand van.