Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een 2 persoonsbed, nooit problemen mee gehad, maar sinds ruim een maand is het uit met mijn ex-vriend en nu vind ik het wel een beetje kaal hoor. Vooral nu het weer wat kouder wordt..... *heeft een bed waarbij je op een afstandsbediening kan drukken en dat het hoofdstuk v/h bed dan omhoog gaat*
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *Heeft ook 2-Persoons bed* Is alleen erg koud... gelukkig is ie afentoe wel eens warm door een lief meisje... maar dan moet ze ook maar tijd hebben.
|
Verwijderd
|
mmm ik ken het gevoel ja
vroeger was dat echt de waanzin als je in het bed van je ouders mocht slapen, helemaal alleen, heel die ruimte, kon je echt in de vreemdste vormen gaan liggen en nu denk ik ook wel eens van het is damned koud alleen. die ene kant waar ik níet lig word vaak helemaal koud en als ik me dan omdraai heb ik het helemaal koud ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een hoogslaper, 1 persoons. een keer bleef mijn vriend slapen, en dat was ook de laatste keer in mijn bed! elke keer stoot ie zn kop en maakt ie me wakker met zijn gevloek. het is veel te krap. we slaan allebei om ons heen in onze slaap. nee geef mij maar een 3persoonsbed.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Corrigerende tik Pieterdehoog | 52 | 18-06-2012 18:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijf een kwartier en post! flyaway | 94 | 18-03-2009 10:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Pap, ik noem je een kameleon ,omdat jij zo van kleur veranderen kon iamre18 | 7 | 14-01-2002 12:25 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |