Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou er niet te veel problemen van maken dat je dyslectisch bent. Ik heb zelf ook dyslectie, maar heb dit jaar toch gekozen voor een uitwisseling met Italie. (we hadden de keuze tussen weekje Ameland of uitwisseling met Italie). Maar we hebben van te voren wel te horen gekregen dat ze goed Engels spreken, nou ja ik niet maar ja, over twee weken komen ze al hierheen
![]()
|
![]() |
Hoi!
He, nog even over die internationalisering, weet je wat ze nu weer bij ons op school geflikt hebben? Ze hebben mij nu ergens bij geplaatst, waar je nergens heen gaar, maar wel iemant in huis krijgt. nu kan ik dus nix meer kiezen. ![]() ![]() Niet dat iemant me hiermee kan helpen, maar ik moest het gewoon even kwijt. greetz weetgraagje |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat Italie vol was?
Ik vind het wel stom...Maar zit je dan als je gewoon hier bent wel op school of ga je leuke dingen doen? Of komt er in die week juist iemand naar nederland toe? In ieder geval met iemand die in huis komt (en dan hoop ik echt voor je dat het geen franse of italiaanse is want die spreken echt bagger engels..) kan je hele leuke dingen gaan doen (als dat nog niet ingeroosterd is).. en anders kan je altijd nog proberen of je met een andere uitwisseling mee zou kunnen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de week dat de internationalisering die in nederland blijft plaats vind, komen en duitsers, belgen en engelsen naar nederland, en de italianen van de uitwisseling uit italie komen er ook bij. We kunnen in die week kiezen uit werschillende workschops (maar daar moet je er een uit kiezen en gezien met mijn ervaringen met kiezen moet ik aan een andere workshop meedoen ![]() Wel hebben we die hele week geen reguliere lessen, maar we moeten wel tot 10 voor 5 op school blijven. Maar diegenen die meedoen zijn wel oneerlijk gekozen, want leerlingen uit havo 5 en ateneum 6 kunnen ook medoen, aleen omdat ze te weinig mensen hebben om mee te doen, en die al eerder naar italie zijn gegaan met de eerste uitwisseling (die naar italie vind volgende week plaats) doen ook mee aan dit internationaliseringsprojekt. Trouwens, het is in die week de bedoeling dat die buitenlanders wel redelijk nederlans gaan spreken. dat word wel grappig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|