Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2003, 12:59
J - man
J - man is offline
Hey, ik heb een mix die 65 minuten duurt, weet iemand hoe ik, wanneer ik die mix wil branden, er stops kan tussen zetten, dus wat ik gewoon wil zeggen hoe je kan skippen? Is dat mogelijk? Bedankt alvast

J - man
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2003, 13:15
DeathKnight
DeathKnight is offline
Wil je het mp3'tje opdelen in meerdere delen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:21
Verwijderd
Ja, dat is mogelijk.

Wat je dan moet doen is het volgende; je selecteert de track, klikt er met de rechtermuisknop op, en kiest dan Properties. Vervolgens verkas je naar tabblad Indexes, Limits & Splits. In de "wavedump" klik je op de positie waar je een zogeheten "track marker" wilt hebben. Dan rest je alleen nog een klik op de knop "New Index". Je ziet rechtsondering ook de trackindex als zodanig. Als je de CD nu brandt krijg je gewoon de mogelijkheid tot skippen van tracks; en de tracks lopen -zoals het hoort in een mixset- naadloos over in elkaar. Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:36
J - man
J - man is offline
Hey dobberman, bedankt voor je info, ik heb dit gedaan zoals je zei, ging allemaal mooi enzo, maar ik brande men cd, stak hem in men cd speler, en ik kon niet skippen heb allles correct gedaan denk ik, wat nu?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
J - man schreef op 04-10-2003 @ 14:36:
Hey dobberman, bedankt voor je info, ik heb dit gedaan zoals je zei, ging allemaal mooi enzo, maar ik brande men cd, stak hem in men cd speler, en ik kon niet skippen heb allles correct gedaan denk ik, wat nu?
Oeps; je had als laatste actie op "Split at Index Positions" moeten drukken -- Die rode balkjes krijgen dan aan de boven- en onderkant een "tentje", mijn excuses voor het vergeten van deze cruciale stap :/
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:58
J - man
J - man is offline
Geen probleem Dobberman, je hebt me geholpen
ga het metteen eens uittesten, een cdtje verloren is het einde van de wereld ni e!!

ciaowkes

J - man
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:19
J - man
J - man is offline
ok wel slecht nieuws, het is weer niet gelukt... Ik heb de 5.0 versie ter informatie, het is allemaal nederlands. Ik heb dus op splitsen gedrukt nadat ik al me seconden en minuten had ingesteld van waar de skips juist moesten komen, dan heb ik da allemaal gesplits, gebrand, maar weer het zelfde, geen skips.. wat nu,

J - man
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:26
J - man
J - man is offline
NEVER mind, het is me uiteindelijk toch gelukt!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
J - man schreef op 04-10-2003 @ 15:19:
ok wel slecht nieuws, het is weer niet gelukt... Ik heb de 5.0 versie ter informatie, het is allemaal nederlands. Ik heb dus op splitsen gedrukt nadat ik al me seconden en minuten had ingesteld van waar de skips juist moesten komen, dan heb ik da allemaal gesplits, gebrand, maar weer het zelfde, geen skips.. wat nu,

J - man
Nu ga ik het zèlf maar eens proberen volgens mijn eigen recept

...

Toch gaat 't zo prima hoor! Ik zal 't nog eens duidelijk opschrijven.

- Sleep de MP3 naar een audio-compilatie.
- Klik met rechts op de track, en ga naar "Properties".
- Ga naar het tabblad "Indexes, Limits, Split".
- Klik de posities aan in de "wavedump" waar je trackmarkers wilt hebben. Denk er om, steeds èèn per keer. Wanneer je dit doet krijg je in de "wavedump" een rode lijn te zien. Herhaal dit tot je het gewenste aantal tracks hebt.
- Druk op "Split at index position"; de rode lijnen krijgen een driehoekje aan de onderkant.
- Druk op "OK". Nero meldt nu dat je de tracks wilt op gaan splitsen, en vraagt om bevestiging. Geef OK.
- Je wordt teruggegooid naar de tracklayout van de CD; maar nu zie je veel meer tracks staan.
- Selecteer alle tracks behalve track 01.
- Klik met rechts, en ga naar "Properties".
- Geef in het eerste tabblad aan dat je 0 seconde pauze wilt tussen de tracks.
- Geef OK.

Brand de CD "Disc At Once"; niet Track At Once. Dan krijg je alsnog 2 seconde pauze tussen de tracks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten