Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ok wel slecht nieuws, het is weer niet gelukt... Ik heb de 5.0 versie ter informatie, het is allemaal nederlands. Ik heb dus op splitsen gedrukt nadat ik al me seconden en minuten had ingesteld van waar de skips juist moesten komen, dan heb ik da allemaal gesplits, gebrand, maar weer het zelfde, geen skips..
![]() J - man |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ... Toch gaat 't zo prima hoor! Ik zal 't nog eens duidelijk opschrijven. - Sleep de MP3 naar een audio-compilatie. - Klik met rechts op de track, en ga naar "Properties". - Ga naar het tabblad "Indexes, Limits, Split". - Klik de posities aan in de "wavedump" waar je trackmarkers wilt hebben. Denk er om, steeds èèn per keer. Wanneer je dit doet krijg je in de "wavedump" een rode lijn te zien. Herhaal dit tot je het gewenste aantal tracks hebt. - Druk op "Split at index position"; de rode lijnen krijgen een driehoekje aan de onderkant. - Druk op "OK". Nero meldt nu dat je de tracks wilt op gaan splitsen, en vraagt om bevestiging. Geef OK. - Je wordt teruggegooid naar de tracklayout van de CD; maar nu zie je veel meer tracks staan. - Selecteer alle tracks behalve track 01. - Klik met rechts, en ga naar "Properties". - Geef in het eerste tabblad aan dat je 0 seconde pauze wilt tussen de tracks. - Geef OK. Brand de CD "Disc At Once"; niet Track At Once. Dan krijg je alsnog 2 seconde pauze tussen de tracks. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|