Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 13:48
kandyrat
kandyrat is offline
Gezien ik geen studievertraging wilde oplopen om een of andere reden, ben ik in September gaan stage lopen... best fout, want zoiets moet ik WILLEN, en niet alleen maar doen omdat het PER SE MOET.. daarom ga ik er ook mee stoppen, omdat ik het echt niet meer trek, en misschien ben ik er ook (nog) niet klaar voor ofzo.. maar goed, ik ga daar niet over uitwijden, want dan kan ik dit beter op Psychologie zetten......... anyway.

Hoe was jouw eerste stage ervaring? (en waar deed je dat en wat deed je) Hoe lang duurde het voor je gewend was aan alles, of ging dat zo makkelijk dat je niet eens hoefde te wennen? Kortom, vertel er zo veel mogelijk over, ik ben wel benieuwd daarnaar.....
Oud 29-09-2003, 14:25
alibabwe
alibabwe is offline
is die stage niet verplicht om je opleiding te halen?

bij mij iig wel, en de stage zelf is niet precies wat ik verwacht had. Maar t bevalt me wel, leuke collega's en krijg vergoeding. dus zit goed.

Alleen die standaard tijden 9 tot 5
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:08
kandyrat
kandyrat is offline
Ja is verplicht, maar ik ga denk ik een volgende periode......
Oud 02-10-2003, 21:21
langejongen
langejongen is offline
Ik werkte 20 weken bij een klein bedrijfje met 5 mensen in de bibliotheekbeveiling. Ging veel met collega's mee installeren en storingen oplossen en ging ook vaak alleen weg. Ik zat ook weleens binnenwerk te doen. Sfeer was heel goed en leuke collega's. Ze waren ook tevreden over mij. Ik had het veel slechter kunnen treffen.
Oud 04-10-2003, 20:18
Fleur
Fleur is offline
Mijn eerste stage duurde een half jaar.
Was op een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten.
Was erg leuk en leerzaam. In het begin wel heel erg wennen, omdat ik totaal geen ervaring had. Het duurde even voordat ik me helemaal op mijn gemak voelde, maar het werd steeds leuker.

Dit schooljaar ben ik weer aan een nieuwe stage begonnen (voor 1 jaar) nu bij een dagactiviteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten en dat bevalt me ook hardstikke goed. Weer erg leuke collega's en de deelnemers zijn ook erg leuk. Heb niet lang gedaan over het wennen, na een week voelde ik me er helemaal prima en nu nog steeds. Heb er erg veel plezier in.
Een jaar is lang, maar ik denk dat het me hier wel gaat lukken.

Vorig jaar vond ik het na een half jaar heel erg jammer om weg te moeten.
Oud 05-10-2003, 13:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz in de 3de van ut vmbo tl moest ik stage lopen. Dat heb ik toen gedaan in het dierenasiel. Was best te doen alleen deed heel de dag niks dus had zo iets van laat maar. Pas heb ik 2 weken stage gelopen in een dierenwinkel wat me een stuk beter beviel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten