je laat vaak een kant van jezelf zien die mensen niet kennen ja.
Best eng om open te zijn, ik denk dat het gaat om jezelf en al je gevoel en kwetsbaarheid te waarderen en te respecteren. Zodat je over kan komen zoals je bent diep vanbinnen, ook niet meer bang bent om het te laten zien. eigenlijk kan een gedachte van iemand niks aan je leven veranderen. Jaja kon ik dat maar, das mijn doel. geen onzekerheid ... Schijt aan alles maar toch ook niet, zeg maar

heel moeilijk uit te leggen maar wel waar denk ik. Je hebt alleen iets aan mensen in je leven die je ook echt willen leren kennen. ookal heb ik zelf ook vrienden waar ik alleen mee, feest maar toch.
ik heb ook moeite met grote groepen en spreekbeurten enzo , het gaat wel steeds een stapje beter. soms kan ikdie gedachtestroom/storm die me zenuwachtig maakt uitzetten, nog niet altijd....
moest ook een keer een gedicht van me voorlezen in de klas, vorig jaar, mijn hart klopte in mijn keel en ik had niet echt genoeg adem. ik heb dat meestal met dingen die ik zelf heel belangrijk vind. Als ik bv.een spreekbeurt houd over iets wat me niet boeit is het helemaal niet zo erg.