Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*engelachtig is*
Heb je al reinstall geprobeerd? Gewoon even de savegames backuppen en reinstall proberen. Als hij het dan niet doet zou ik het spel (mits orgineel, uiteraard) terugbrengen naar de maker. Verder kan je nog proberen de nieuwste drivers voor je vid kaart te installeren (www.nvidia.com). Mocht dit niet lukken, dan kan je altijd nog uitbreken in paniek. |
![]() |
|
ik heb ook de origineel, maar m'n videokaart ondersteund geen T&L dus ik heb geen filmpjes. (ook gforce 2)
------------------------------------------------------------------------ daar is n patchje voor op eidos. non playing FMV problem, http://www.eidosinteractive.co.uk/su....html?gmid=134 doet t perfect, had daar eerst ook last van ennem drivers voor mn nvid heb ik al ![]() er staat iets over dat het aan de audigy2 kan liggen, van creative. die ik overgens niet heb, maar ik kan wel nieuwe drivers van mn geluidskaart installeren zou dat helpen denken jullie?
|
Ik had eerst ook geklooi met Angel of Darkness; maar na alle drivers te hebben ge-update hield ie eindelijk op met crashen naar de desktop met vage errors. Dus ik denk dat je dat maar eens moet doen. (Heb GeForce 2 MX)
|
|