Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2003, 17:04
Hallelujah
Hallelujah is offline
Weet er iemand of ik de windows (menu's o.a.) in een andere taal kan krijgen zonder windows opnieuw te installeren?

Het is namelijk zo dat ik liedjes in verschillende talen op mijn mp3-speler heb staan. (engels, chinees, frans enz.) en om de titels in bijv chinees te zien op mijn mp3 speler, had iemand mij verteld dat mijn windows dan ook in die taal moet zijn. het had iets te maken met ID3 tag blabla...Iets waar ik geen verstand van heb.

En om nou mijn hele windows opnieuw te installeren vind ik weer te veel moeite voor een liedje... dus weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb trouwens Windows 98 SE.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2003, 17:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 02-11-2003 @ 18:04:
Weet er iemand of ik de windows (menu's o.a.) in een andere taal kan krijgen zonder windows opnieuw te installeren?
Nee, dat is niet mogelijk. Daarvoor moet je Windows opnieuw installeren.
Citaat:
Het is namelijk zo dat ik liedjes in verschillende talen op mijn mp3-speler heb staan. (engels, chinees, frans enz.) en om de titels in bijv chinees te zien op mijn mp3 speler, had iemand mij verteld dat mijn windows dan ook in die taal moet zijn. het had iets te maken met ID3 tag blabla...Iets waar ik geen verstand van heb.

Wat bedoel je nou? De titels van muzieknummers.. dat die in het frans ofzo zijn, wat wil je daaraan veranderen? Wat heeft de taal van je OS daarmee te maken?

OS = Operating System, bij jou win98 dus.
Oud 02-11-2003, 18:29
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
2k en xp (en 2003) hebben wel een MUI (multilanguage user iface) pack wat je naderhand kunt installen. ik weet niet of dit bij 9x ook al mogelijk was, denk et niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten