Advertentie | |
|
![]() |
|
De meesten die met 'Geen' hebben geantwoord geloven vaak wel in het niet-bestaan van een God. Dus antwoordt dan gewoon met 'atheist', stelletje stumpers.
Ik ben agnostica.
|
Ik ben christelijk. Redelijk actief: op dit moment bezig met een cursus van een paar maanden, ik help mee met het organiseren van diensten, doe vrijwilligerswerk in de kerk (kindernevendienst, is een soort kerk voor kinderen tijdens de normale dienst), maar ben vooral veel bezig met het feit hoe ver ik moet gaan in mijn geloof.
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik geloof op de joodse manier.
Opmerking: Wij (gelovigen) geloven allemaal in dezelfde G'd. Of je jezelf joods, christelijk of islamitisch noemt maakt geen verschil: het is één en dezelfde G'd waarin we geloven. Christenen hebben naast G'd ook Jezus Christus, en moslims hebben naast G'd ook Mohammed. Maar het belangrijkste is: we geloven allemaal in dezelfde 'Adonai'. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet onder welk geloof ik dat moet onderbrengen. Misschien wel heel naief, so be it. Ik voel dat zo. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainfeld #326 Uice | 500 | 26-08-2008 11:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus liefdesleven Skilly | 97 | 18-06-2007 11:18 | |
Kan de paus met god praten? Flushpuppie | 46 | 21-03-2007 18:54 | |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Geloof??? S.I.V.A.S | 0 | 26-12-2003 11:11 |