Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 12:29
pietervdb
pietervdb is offline
Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik structuurformules kan oefenen. Bijv. de alkanen, alkenen, alkynen en ook de ringverbindingen (cyclische verbindingen) Op school hebben we een oud DOS programma om structuurformules te oefenen.
Ik ben opzoek geweest naar zo'n dergelijk programma maar heb er geen kunnen vinden. Herkent iemand dit oude DOS programma (Volgens mij heet het programma Koolstof) ?
zou diegene wie dit programma of een dergelijk programma weet te vinden me kunnen helpen?
Op school hebben we het programma nog maar 1 keer gebruikt.
Ik ben nog niet zo goed in structuurformules geven en zo'n programma helpt echt veel bij mij.

Hartelijk dank.

Pieter
vwo leerling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 13:27
Verwijderd
Vorig jaar (bij de studie scheikunde) gebruikten we Chemsketch. Dat kun je zelf ook downloaden, heb ik toen ook gedaan. Ik weet niet meer waar je dat het beste kunt doen, dus je kunt 'm zelf zoeken met Google.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
He jarige (Alicia dan)

je kan ook ISIS draw gebruiken, hiermee kan je ook op eenvoudige wijze moleculen tekenen.
Oud 28-09-2003, 14:09
Verwijderd
kheb nog zoiets als DOS-programmaatje op diskette, kan ik wel meelen als je wilt
je kunt selecteren welke soorten organische verbindingen je wilt oefenen, afhankelijk van hoe veel je hebt gehad op school
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:18
blablalou
blablalou is offline
hallo p..b,

ga naar...
http://home.hetnet.nl/~alchemilab/
... en haal op KEKULE.EXE
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik heb het zelf nog op de pc staan,
maar je kan ook mailen naar

structor@hotmail.com

een heel lief meisje beheert dat account en stuurt iedereen die daar om vraagt het programma structor met instructies.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 09:22
Aries
Aries is offline
Chemistry Workbench !!!

Chemistry Workbench

of mail mij even Ariesnl@yahoo.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten