Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 09:44
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb een vriendinnengroep van 10 mensen, waarvan 2 iets hebben met een man van 30 of ouder. De 1 heeft het al meer dan een jaar met haar ex-baas, de ander een paar maanden met haar ex-leraar. Nouja goed, dat is toeval dacht ik, dat dat zo in mijn groep voorkomt. Maar gisteren kreeg ik te horen dat het zusje (14) van een 3e meisje uit mijn groep al een half jaar iets heeft met een man van 31!
Wat is dat toch? Is het toch toeval dat dat zo veel in mijn omgeving gebeurt of is het gewoon zo dat het steeds vaker voorkomt? Relaties tussen een tiener en dertigers: een uitzondering of een rage?
Oud 28-08-2003, 09:46
Verwijderd
Ik zou het nog geen rage noemen... hmm, maar ik zie het inderdaad ook vaker gebeuren. Misschien dat de taboe rond een groot leeftijdsverschil eens wat daalt? Mja, mijn vriend is bijna 10 jaar ouder dan ik ben, dus ik pas ook in het rijtje thuis
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:52
Fuzzly
Fuzzly is offline
waarom zoeken jullie het toch zo oud,hij wordt alleen maar eerder grijzer hoor
en verimpelt ook hoewel julli enog een strak huidje hebben
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:05
Qimm
Qimm is offline
1 woord: "eew"
Oud 28-08-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Farin schreef op 28-08-2003 @ 10:52:
Oh ja, want je zoekt iemand uit omdat hij geen grijs haar heeft en pas laat rimpels krijgt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:12
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2003 @ 11:09:
Oh ja, want je zoekt iemand uit omdat hij geen grijs haar heeft en pas laat rimpels krijgt
Nu je het zo stelt komt het raar over.
Mijn fout het gaat ook nog om geveoelens
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:46
luckyleo
luckyleo is offline
kan best kloppen dat het een rage word ja. Misschien komt het door internet en vooral mobieltjes dat ze beter contact kunnen houden en zo een relatie kunnen opbouwen. Via de huistelefoon bellen ze niet/worden ze niet gebeld met/door die oudere man, mar via hun eigen mobiel kan het zo natuurlijk.
Ik ken ook wat mensen uit mijn omgeving die dat hebben ja. Daar vind ik niet zozeer de leeftijd het grote probleem, maar meer de gelijkheid. Die is niet gelijk in ene hoop situaties. In alle gevallen kijkt het jongere tienere meisje op tegen de oudere man. Eigenlijk maakt die man dus misbruik van zijn machtpositie.
Voorb.: leerlinge-gymleraar, leerlinge-autoinstructeur, vakantiewerkster-baas, atlete-trainer enz.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Farin schreef op 28-08-2003 @ 10:52:
Lijkt me niet zo moeilijk he, vrouwen geilen op geld
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-08-2003 @ 11:05:
1 woord: "eew"
Oh Qimmie, nou, niet zo kortzichtig, hè!

Ik vind het een goede ontwikkeling (zolang de oudere persoon in de relatie maar geen misbruik maakt van de jongere persoon)!

Ripper
Oud 28-08-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 28-08-2003 @ 12:28:
Ja, dat zal het zijn
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ripper schreef op 28-08-2003 @ 11:31:
Oh Qimmie, nou, niet zo kortzichtig, hè!

Ik vind het een goede ontwikkeling (zolang de oudere persoon in de relatie maar geen misbruik maakt van de jongere persoon)!

Ripper
hehe, volgens mij is dit de eerste keer dat ik kortzichtig genoemd word
Maar ik vind dat er leeftijdsgewijs grenzen zijn... (toch kunnen mannen van in de 40 nog bijzonder lekekr zijn (james, johnny))
Oud 28-08-2003, 12:13
Verwijderd
Drama
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:15
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Syphon schreef op 28-08-2003 @ 12:28:
o ja,die was ik vergeten...girls dont like boys only cars and money!
Oud 28-08-2003, 12:26
PardonMe
PardonMe is offline
Goh, bij mij in mijn omgeving zie ik dat eigenlijk helemaal niet zo veel.. daar zijn het voornamelijk toch leeftijdsgenoten.. of in ieder geval een klein leeftijdsverschil..

Maar wel strange dat er bij jou ineens zoveel bekenden met een stuk oudere mannen gaan..
Oud 28-08-2003, 12:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Farin schreef op 28-08-2003 @ 12:15:
Oke, auto [check] nu nog geld
Oud 28-08-2003, 12:41
Tox
Tox is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 28-08-2003 @ 13:26:
Goh, bij mij in mijn omgeving zie ik dat eigenlijk helemaal niet zo veel.. daar zijn het voornamelijk toch leeftijdsgenoten.. of in ieder geval een klein leeftijdsverschil..

Maar wel strange dat er bij jou ineens zoveel bekenden met een stuk oudere mannen gaan..
tja wij venrayers zijn een stuk gewoner dan de rest
Oud 28-08-2003, 12:42
Skald
Skald is offline
Walgelijk, een 14 jarige een een 31 jarige. Werkt degenerend aangaande de ontwikkeling van zo'n kind.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:48
Verwijderd
een zusje van een vriend van mijn vriend (kun je het nog volgen? ) is net 16 en heeft ook een vriend van 30 ofzo ik weet ook niet wat het is hoor.. maar vind het niks..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:55
Poziomka
Poziomka is offline
die rage is niet echt "nieuw", zo'n 80 á 100 jaar geleden gebeurde dat ook veel vaker dan zo'n 10 á 20 jaar geleden
Oud 28-08-2003, 13:02
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef op 28-08-2003 @ 13:41:
tja wij venrayers zijn een stuk gewoner dan de rest
haha dat zal het zijn ja
Oud 28-08-2003, 13:08
Drlove
Drlove is offline
naar mijn idee zijn deze leeftijdsverschillen veel te groot bij deze leeftijd. 14 en 31? damn ik ben net 20 en vind een meisje van 16 al veel te jong voor mij. Als ik 30 ben wil ik getrouwd zijn en maybe some kids maar toch niet mijn vriendin ophalen van haar schooldag? dat meisje is ook wel naief als ze denkt dat het liefde is.
Oud 28-08-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 28-08-2003 @ 14:08:
dat meisje is ook wel naief als ze denkt dat het liefde is.
Vind ik nogal een vooroordeel, je kent haar niet, je kent hem niet, je kent de situatie niet. Grappig dat je haar dan wel kan beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:57
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Farin schreef op 28-08-2003 @ 13:15:
Dit is nog wel het domste wat ik ooit heb gelezen man. Volgens mij gaat het in de liefde niet om auto's of om geld EIKEL (sorry kan hier zo boos om worden) . In de liefde gaat het om de persoon om hoe hij is om hoe hij doet. En als jij hem leuk vind en hij jou ook wat boeit het dan wat anderen van hem vinden en dat hij ouder is dan normaal. Oke het leeftijdsverschil klinkt groot maar dat had je vroeger ook enzo. dus waarom nu dan niet??? Je hebt trouwens ook meiden van 15 die met iemand van 30 nemen omdat ze al zo ver vooruit zijn op hun medemensen en dus meer aan een gozer hebben die al wat van het leven snapt/weet. Als ze gelukkig zijn samen waarom dan niet wat jullie zeggen moeten jullie weten hun hebben het toch goed met hem. Het is hetzelfde als je met leeftijdsgenoot hebt enige verschil is dat hij ouder is. Maar als hij iets flikt bij je dump je hem toch ook zo of ligt dat nu weer aan mij???
Oud 28-08-2003, 16:17
Gothic
Gothic is offline
Ik werd ook verrast, een meisje uit mn klas heeft nu ook iets met een man van 30...

Is er niet een soort patroon te ontdekken?

Dit meisje heeft weinig zelfvertrouwen en heeft nog nooit echt iemand gehad...
Oud 28-08-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2003 @ 17:17:
Ik werd ook verrast, een meisje uit mn klas heeft nu ook iets met een man van 30...

Ik had weinig zelfvertrouwen (nu dus véél meer) maar wel mensen gehad, hij is dan geen dertiger, maar wel 10 jaar ouder...
Misschien zijn de wat oudere mannen wat... mja.. serieuzer? Dat ze daardoor helpen? Ik weet 't niet hoor... maar in dat 'vader-figuur'-gedoe geloof ik niet, dat is achterhaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
smuidra schreef op 28-08-2003 @ 15:57:
Je hebt trouwens ook meiden van 15 die met iemand van 30 nemen omdat ze al zo ver vooruit zijn op hun medemensen en dus meer aan een gozer hebben die al wat van het leven snapt/weet. Als ze gelukkig zijn samen waarom dan niet wat jullie zeggen moeten jullie weten hun hebben het toch goed met hem. Het is hetzelfde als je met leeftijdsgenoot hebt enige verschil is dat hij ouder is. Maar als hij iets flikt bij je dump je hem toch ook zo of ligt dat nu weer aan mij???
Jij vindt meisjes van 15 die iets met een gast van 30 nemen intelligent?! Intelligent, m'n reet zeg, die zijn gewoon ontzettend naïef en bovendien arrogant (of juist heel onzeker). Oké, er is misschien een heel klein percentage van die 15-jarige meisjes dat wél heel slim is, maar heeft dat dan een vriend van 30 nodig? Een gast van 30 die een vriendin heeft van 15 heeft toch niet echt veel levenservaring en intelligentie, zoiets getuigt naar mijn mening juist van stupiditeit.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:

Dat zou best kunnen. Ik denk dat mannen van dertig toch meer op zoek zijn naar een dieper gaande, serieuze relatie dan studentjes van twintig. Sommige meisjes, met name de types zonder zelfvertrouwen, die misschien een kutjeugd hebben gehad e.d., zullen eerder de bescherming van een vaderfiguur zoeken dan meisjes die wel stevig in hun schoenen staan.

Ik ben heel snel geneigd om dit te veroordelen, maar laatst heb ik er met een vriendin van me over gepraat en dat heeft mijn blik toch iets veranderd, mits het maar gewoon om het lichamelijke gaat. Als het echt geestelijk en serieus wordt blijven mijn bezwaren overeind. Dan vraag ik me altijd af of die mannen van dertig misschien bang zijn voor vrouwen van hun eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:33
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Er is nog hoop voor mij.... Al duurt het nog wat jaren....
Oud 28-08-2003, 16:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:

Mwoah, het zusje van mijn vriendin ken ik niet echt, maar ze komt niet onzeker over ofzo.

Van mijn andere 2 vriendinnen kan ik wel met zekerheid zeggen dat ze zeker niet onder het gemiddelde zitten als het gaat om zelfvertrouwen zeg maar De ene heeft juist heel veel vriendjes gehad, krijgt veel aandacht van jongens en is absoluut niet onzeker, de ander is miss perfect: ze is gewoon in alles goed, er is niks te bedenken wat ze niet goed kan. En natuurlijk weet ze dat stiekem zelf ook wel.
Oud 28-08-2003, 16:48
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Dit is nog wel het domste wat ik ooit heb gelezen man. Volgens mij gaat het in de liefde niet om auto's of om geld EIKEL (sorry kan hier zo boos om worden) . In de liefde gaat het om de persoon om hoe hij is om hoe hij doet. En als jij hem leuk vind en hij jou ook wat boeit het dan wat anderen van hem vinden en dat hij ouder is dan normaal. Oke het leeftijdsverschil klinkt groot maar dat had je vroeger ook enzo. dus waarom nu dan niet??? Je hebt trouwens ook meiden van 15 die met iemand van 30 nemen omdat ze al zo ver vooruit zijn op hun medemensen en dus meer aan een gozer hebben die al wat van het leven snapt/weet. Als ze gelukkig zijn samen waarom dan niet wat jullie zeggen moeten jullie weten hun hebben het toch goed met hem. Het is hetzelfde als je met leeftijdsgenoot hebt enige verschil is dat hij ouder is. Maar als hij iets flikt bij je dump je hem toch ook zo of ligt dat nu weer aan mij???
Volgens mij was het niet echt serieus bedoeld hoor, Ik zou me niet zo druk maken om zo'n reactie.

Wel wil ik zeggen dat hoe ver iemand ook voor ligt het voor mijn idee gewoon een te groot verschil is. Doordat je je bind aan iemand die een stuk ouder is en in een andere wereld leeft trek je het "levenservaring" alleen maar omhoog. Volgens mij is het veel moeilijker normaal in de "jongerenleven" te staan terwijl er een gast van 30 je in de "grote mensen, baan, huis, kind wereld" trekt.
Begrijp me goed, ik geloof dat er best een uitzondering bestaat waarin het leeftijdsverschil misschien niet zo'n groot probleem is, maar dertig en tiener (nog niet eens adolecent (of jong volwassene) want dat ligt al weer anders) vind ik een veel te groot verschil.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:54
Verwijderd
Ik heb in een ander topic al uiteengezet dat het hele idee van 'volwassen voor je leeftijd' of 'op je leeftijdgenoten voor zijn' berust op een grove misvatting.

Die opvatting gaat namelijk uit van het feit dat mensen die veel hebben meegemaakt (want daar gaat het altijd om) verder zouden zijn dan hun leeftijdgenoten ómdat ze veel hebben meegemaakt, maar dat is dus complete kul. Ze hebben meer negatieve ervaringen, maar dat wil niet zeggen dat ze volwassener zijn. Sterker nog, ze moeten juist de mogelijkheid geboden krijgen om hun jeugd echt te beleven, en niet geforceerd worden zich als kind in de grote-mensenwereld aan te passsen.

Verder kun je biologische volwassenheid en rijpheid niet versnellen. Dus hoe je het ook wendt of keert, mij krijg je niet overtuigd van het feit dat aan meisjes van 16 die iets met een kerel van 30 hebben, érgens een steekje los zit...om van de enorme steek die los zit aan die kerel nog maar niet te spreken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:21
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:

DUS NOG FF PAAR JAARTJES MET DE HANDKAR!!
Oud 28-08-2003, 17:46
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Dit is nog wel het domste wat ik ooit heb gelezen man. Volgens mij gaat het in de liefde niet om auto's of om geld EIKEL (sorry kan hier zo boos om worden) .
Mens,dat is een liedje van ik-weet-niet-meer-wie , dus reageer niet zo boos.

ontop : Ik vind het ook ieww, een tiener met iemand van 30/40 ,als zij er zich prettig bij voelen, prima , maar ik zou het nooit doen. Denk ik.
Oud 28-08-2003, 17:55
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-08-2003 @ 17:33:
Dan doe ik het beter
Oud 28-08-2003, 18:07
Another Way
Another Way is offline
Ja vaak zie je zo een mooi blondje van 19 lopen met een oude gore, bebaarde, gerimpelde lul

Vind ik echt zwaar not done
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:07:
Ja vaak zie je zo een mooi blondje van 19 lopen met een oude gore, bebaarde, gerimpelde lul
Dat is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon haar vader.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:36
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 28-08-2003 @ 18:55:
Dan doe ik het beter
hahaha, wordt gewoon leraar ofzo, al die vrouwen/meisjes aan je voeten...........
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:38
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2003 @ 17:32:
Dat zou best kunnen. Ik denk dat mannen van dertig toch meer op zoek zijn naar een dieper gaande, serieuze relatie dan studentjes van twintig. Sommige meisjes, met name de types zonder zelfvertrouwen, die misschien een kutjeugd hebben gehad e.d., zullen eerder de bescherming van een vaderfiguur zoeken dan meisjes die wel stevig in hun schoenen staan.

Ik ben heel snel geneigd om dit te veroordelen, maar laatst heb ik er met een vriendin van me over gepraat en dat heeft mijn blik toch iets veranderd, mits het maar gewoon om het lichamelijke gaat. Als het echt geestelijk en serieus wordt blijven mijn bezwaren overeind. Dan vraag ik me altijd af of die mannen van dertig misschien bang zijn voor vrouwen van hun eigen leeftijd.
Hier ben ik het zo ontzettend mee eens. Ik kan me ook niet voorstellen dat een persoon van in de 30 een serieuze relatie op kan bouwen met iemand die misschien nog niet eens 16 is. Gewoon om het feit dat je allebei in een zo andere levensfase zit.
Ik denk ook altijd dat het meer om de seks draait, dan om het hebben van een serieuze relatie.
En er zijn verschillen. Iemand van 18 die gaat met iemand van 28 kan ik begrijpen, maar niet iemand van 15 die gaat met iemand van 37 ofzo....
Oud 28-08-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-08-2003 @ 19:30:
Dat is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon haar vader.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:49
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Het is de laatste tijd zeker een rage......ik ken 3 mensen die ook een relatie hebben met een ouder persoon. En ik denk dat het serieuse is dat zo leuk is er aan (ik spreek uit eigen ervaring). Een vriendin van mij zei ook een keer: met iemand van mijn eigen leeftijd kan ik echt geen normale relatie hebben, die zijn nog veel te kinderachtig. En als het leeftijdsverschil niet al te groot is (zodat jullie niet in 2 totaal verschillende werelden leven) dan denk ik dat het best kan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 28-08-2003 @ 19:49:
Het is de laatste tijd zeker een rage......ik ken 3 mensen die ook een relatie hebben met een ouder persoon. En ik denk dat het serieuse is dat zo leuk is er aan (ik spreek uit eigen ervaring). Een vriendin van mij zei ook een keer: met iemand van mijn eigen leeftijd kan ik echt geen normale relatie hebben, die zijn nog veel te kinderachtig. En als het leeftijdsverschil niet al te groot is (zodat jullie niet in 2 totaal verschillende werelden leven) dan denk ik dat het best kan.
Ok, ik zeg ook wel dat mensen van mijn leeftijd te jong zijn, maar kom op, neem dan een jongen van 23 ofzo...

Ik krijg altijd zo'n idee als ik bv hoor van mijn vriendin met die van 30, dat het zo'n vies oud mannetje is die eigenlijk heel zielig is en daarom eigenlijk alleen maar iets kan vinden met een meisje dat zwak en onzeker is... Vooroordeel, ik weet het, ik zal snel eens naar een foto vragen.
Maar op een of andere manier kan ik niet bevatten dat een normale man van 30, met een baan of net klaar met studeren serieuze interesse kan hebben in een meisje dat nog op school zit of nog gewoon thuis woont...
Oud 28-08-2003, 19:56
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-08-2003 @ 10:44:
Ik heb een vriendinnengroep van 10 mensen, waarvan 2 iets hebben met een man van 30 of ouder. De 1 heeft het al meer dan een jaar met haar ex-baas, de ander een paar maanden met haar ex-leraar. Nouja goed, dat is toeval dacht ik, dat dat zo in mijn groep voorkomt. Maar gisteren kreeg ik te horen dat het zusje (14) van een 3e meisje uit mijn groep al een half jaar iets heeft met een man van 31!
Wat is dat toch? Is het toch toeval dat dat zo veel in mijn omgeving gebeurt of is het gewoon zo dat het steeds vaker voorkomt? Relaties tussen een tiener en dertigers: een uitzondering of een rage?
Ik hoop geen rage!

Of uitzondering!

Want dan kan ik voorlopig nog een beetje achter de jonge, strakke mokkeltjes aan!
Oud 28-08-2003, 19:59
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, niet doen. Oud bij oud en jong bij jong. Meer dan tien jaar verschil als je nog niet allebei minstens dertig bent is teveel. Het verschil in levenservaring, in levensfase is te groot, zelfs al pas je als mens goed bij elkaar.

Maar het is natuurlijk voor tijdelijk erg leuk en spannend, dus mijn zegen heb je hoor.
Oud 28-08-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-08-2003 @ 20:59:
Nee, niet doen. Oud bij oud en jong bij jong. Meer dan tien jaar verschil als je nog niet allebei minstens dertig bent is teveel. Het verschil in levenservaring, in levensfase is te groot, zelfs al pas je als mens goed bij elkaar.

Maar het is natuurlijk voor tijdelijk erg leuk en spannend, dus mijn zegen heb je hoor.
Gelukkig, ik zit nog onder de 10 jaar (9,5 ) dus ik ben goedgekeurd
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:26
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, het lijkt me eerlijk gezegd niks..

Geloof dat het oudste wat ik ooit leuk gevonden heb 24 was...en daar schaamde ik me al behoorlijk voor
Oud 28-08-2003, 20:32
wissie
wissie is offline
Ik ken niemand van ongeveer mijn leeftijd die een relatie heeft met iemand van 30 jaar of ouder. De rage is hier blijkbaar nog niet aan de gang

Ik denk dat het toeval is. Ik merk er in ieder geval niets van.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:34
Mindfields
Mindfields is offline
Een vriendin van me van 17 heeft een vriend van 37.

...En aan dit topic te zien, heeft iedereen wel in zijn kennissenkring iemand die het wat anders aanpakt...
Dus toeval? Nou..
Oud 28-08-2003, 21:36
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn beste vriendin heeft een vriend van 32 (ze is zelf 16)
Boeiend, als zij er gelukkig mee is
Oud 28-08-2003, 21:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Parallel schreef op 28-08-2003 @ 20:34:
Een vriendin van me van 17 heeft een vriend van 37.

...En aan dit topic te zien, heeft iedereen wel in zijn kennissenkring iemand die het wat anders aanpakt...
Dus toeval? Nou..
ik heb niemand in mijn kennisenkring met zo'n 'oude' vriend

Wel typisch geen jongens met 30-jarige vrouwen
Oud 28-08-2003, 21:42
Severus
Severus is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-08-2003 @ 12:54:
hehe, volgens mij is dit de eerste keer dat ik kortzichtig genoemd word
Maar ik vind dat er leeftijdsgewijs grenzen zijn... (toch kunnen mannen van in de 40 nog bijzonder lekekr zijn (james, johnny))
En wat dacht je van Anthony Stewart Head (Giles)?

Ripper
Reageren

Regels voor berichten