Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 11:56
Erase
Erase is offline
Erik : Op de televisie wemelt het van de foute programma’s die je waar aan willen smeren die na aanschaf totaal zinloos blijken.
Cees : Veel handiger en leuker is het om zelf even te klussen met wat huishoudelijke apparatuur die in je keukenkastjes liggen weg te rotten.
Erik : Deze week hebben we onze overall aangetrokken, de haakse slijper uit de garage gehaald, en de soldeerbout ontstoft.
Cees : En we hebben wat mooie gadgets in elkaar gedraaid!
Erik : De rookmelder. Normaal klinkt een rookmelder zo: PIIEEP!!!
Cees : Na het een en ander aan klussen:
Erik : Klinkt ie zo als je hem schud: rammel rammel . En als ik hem in de openhaard gooi zo: kukeleku .
Cees : En op deze manier wordt het dus gewoon leuk als je brand hebt thuis!
Erik : Cees heeft thuis ook het een en ander geklust en is op de proppen gekomen met het volgende:
Cees : Ja, en dit is dus echt heel speciaal, een unicum op de Nederlandse radio, want je raad nooit waar ik mee bel!
Erik : Als domme tv-verkoper dien ik nu te zeggen: Met je telefoon?!
Cees : Nee! Met mijn favoriete knuffeldier!
Erik : (op z’n Mike’s) Maar is dat niet zonde dan Cees?
Cees : Het is zo lekker warm aan je oren in de winter, en je loopt er helemaal hip bij!
Erik : Je hebt me overtuigd! Vertel me meer, heb je nog meer van dit soort briljante uitvindingen?
Cees : Ja, ik heb mijn staafmixer omgebouwd zodat hij nu dit geluid maakt moeeee.
Erik : Wooow!
Cees : Ja, en ik heb een koffiezetapparaat in mijn bank ingebouwd, een wekkerradio die geen geluid maakt. Een magnetron waarvan het ronde plaatje stilstaat en de magnetron draait, zo zie je ook de mooie achterkant van dat ding.
Erik : Wacht even Cees, een wekker die geen geluid maakt? Wat heb je er dan aan?
Cees : Nou, dan kan je je wekker zetten op dagen dat je niet vroeg op hoeft, en dan hoor je hem niet afgaan!
Erik : Hoe heb ik het jaren volgehouden zonder?
Cees : Heb je interesse in de wekker of andere artikelen die we hebben besproken, je kan nu bestellen via www.erase.neemt.nl
Oud 15-11-2003, 11:58
Bobby James
Bobby James is offline
Okay, jij wordt gebanned
Oud 15-11-2003, 13:03
ssjpan
ssjpan is offline
Juh
Oud 15-11-2003, 13:47
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten