Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 17:39
lonelyboy
lonelyboy is offline
Klein vraagje: moet de voorhuid volledig over de eikel geschoven zijn eer je een condoom kan aandoen? Of mag hij er ook nog half over zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:05
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
volgens mij maakt dat niet uit,
maar als je penis stijf is dan is de voorhuid toch al vanzelf van de eikel af juist?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:12
Utopia
Utopia is offline
't zaakje kan nog een klein beetje verschuiven maar niet veel. Beste is om 'em helemaal naar achteren te trekken tenzij je 'em half kan houden en dat fijn vindt.
Oud 20-04-2002, 18:15
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
nijntje-het-konijntj schreef:
volgens mij maakt dat niet uit,
maar als je penis stijf is dan is de voorhuid toch al vanzelf van de eikel af juist?
Dat is afhankelijk van de afmetingen van de voorhuid. Bij de een is het vrij kort en zal de eikel inderdaad tevoorschijn komen bij een erectie, maar bij anderen is er wat meer voorhuid en blijft ook bij een erectie de eikel bedekt (door de voorhuid naar achteren te trekken kan de eikel natuurlijk alsnog blootgelegd worden).

Condoom: maakt voor zover ik weet niet al teveel uit, maar heb het vermoeden dat het beter is om de voorhuid zo ver mogelijk naar voren te hebben bij het omdoen, zodat er nog speling is om naar achteren te gaan. Als je begint met de voorhuid naar achteren getrokken kan het misschien wat pijnlijk zijn als door beweging de voorhuid nog verder naar achteren wordt getrokken.

Maar ik heb hier zo goed als geen ervaring mee, dus geef mijn mening voor een betere.
Oud 20-04-2002, 20:26
Oen
Oen is offline
Nou mijn probleem is meestal dat hij net achter de eikel blijft haken, hij valt dan net in die rand onder de eikel. En alles zit dan ook erg strak, dan houd ik de voorhuid liever wat op de eikel (het topje is wel bloot) en dan blijft hij meestal ook niet achter de rand steken. Ik weet dit wel maar alleen door het oefenen met omdoen. Dus ik weet niet hoe het is tijdens de sex. \

Maar zijn er ook bredere condooms op de markt, of ben ik de enige waarbij hij erachter blijft hangen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten