Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 19:51
claire
claire is offline
heey,
Ik heb van de dokter een zalfje gehad voor mijn acne met
benzoylperioxidehydrogel.
Ik gebruik het nou al een tijdje en het helpt nauwelijks iets bovendien wordt mijn huid er SUPER schraalvan enz.
heeft iemand hier ervaring mee!?of wanneer het begint te werken?!?

-xxx-
claire
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 20:41
lake bodom
lake bodom is offline
gebruik je er ook inderm bij?
ik heb namelijk dak dat een uur voordak dat peroxide spul opsmeer, op moet doen.. en ook sochtends...
t werd bij mij wel minder, maar pas na ruim een maand of nog langer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 11:07
Verwijderd
Bij mij werkte het best, maar ik begon toen ook Diane35 te slikken en dat werkt ook wel. Samen werkt het bij iig wel goed.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:30
stefanietje
stefanietje is offline
Ik heb die creme ook, en mijn huid werd er ook droog van, de gaten vielen er zowat in, en toen zei de doter dat ik de creme er alleen op moest doen als ik een puistje had, en dan alleen op het puistje en het gebied er omheen.
Datwerkt wel, puistje is in een nacht weg!
Oud 22-04-2002, 08:18
Thutshui
Thutshui is offline
Klopt, het droogt heel erg uit...Koop gewoon zo'n Niveau vettig creme spulletje en dan valt et mee...

Bij mij zag je het pas na 3 weken werken en het is d'r zeker op vooruit gegaan...
Oud 22-04-2002, 11:21
halve gare
halve gare is offline
toe ik net ziek was kreeg ik opeens heel veel puisten dus toen heb ik die zalf ook gekregen, en hij helpt vrij goed. je hebt 5% en 10% dus daar kan je ook nog in varieren... en inderdaad alleen op de puist zelf doen. in het begin was mij huid ook heel erg droog maar dan smeerde ik het gewoon in met een gezichtcreme en dat hielp ook bij mij... succes nog.
Oud 22-04-2002, 12:57
white_angel
white_angel is offline
heb het ook gebruikt en het werkt niet. (geloof me ik heb alles wel gehad) Nu heb ik zo ongeveer wel iets gevonden: maar 1 keer in de week beetje (kunstmatig) zonnen. elke avond je gezicht goed proper maken met lauw! water. en altijd voor ik in bad ga of zo (of om de 2 dagen) een dik laagje nivea erop smeren, dat eventjes late intrekken en dan eraf wassen. Dat kan heel raar klinken maar mijn puistjes zijn grotendeels hierdoor weg gegaan. Gooi al dat chemisch spul weg want het maakt alles alleen maar erger.

kusje van mij
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:28
Breg
Breg is offline
ik heb het ook en het werkte redelijk goed. Maar mijn huid werd ook heel schraal dus ik gebruik het nu anders: ik gebruik het nog maar om de dag en de andere dag maak ik m´n huid gewoon goed schoon met make-up afhaalspul en water. M´n huid is nu minder schraal en het werkt even goed of misschien nog wel beter.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:56
femme
femme is offline
wat een naam zeg voor een gel...
Oud 27-04-2002, 16:36
Yacine
Yacine is offline
Ik heb het ook gebruikt en mn huid werd er best droog van maar het werkte wel perfect!!Ik deed gewoon snachts de gel en dan overdag veel nachtcreme op (lekker logisch!!)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:46
white_angel
white_angel is offline
Moet je voor dit spul naar de dokter of kan je het gewoon in de apotheek halen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 20:00
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Ik las een tijdje terug ergens over die gel, en heb het toen gewoon kunnen halen bij de apotheek (of drogist).
Bij mij heeft het uitzonderlijk goed geholpen, merkte al vrijwel meteen verschil. Maar pas wel op met het kleding, het bijt namelijk enorm
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:20
Tuinhuisje
Tuinhuisje is offline
Ik gebruik die gel nu dus ook en krijg er ook een ongelooflijke droge huid van. Nou wil ik er ff iets voor gaan halen, maar wat kan ik hier het beste voor gebruiken?
Ik neem aan dat het niet vet moet zijn, want dat werkt het effect denk ik juist tegen (de zelf werkt toch door een puistje uit te drogen?).
Ik ben niet zo thuis in allemaal die zalfjes enso dus wie heeft een goede tip voor mij?

Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:56
Breg
Breg is offline
Citaat:
Rj's_engeltje schreef:
Ik las een tijdje terug ergens over die gel, en heb het toen gewoon kunnen halen bij de apotheek (of drogist).
Bij mij heeft het uitzonderlijk goed geholpen, merkte al vrijwel meteen verschil. Maar pas wel op met het kleding, het bijt namelijk enorm
dat is waar, ik heb echt een aantal kleren weg kunnen gooien door die gel. Het is vooral bij blauwe kleding zo, dat als die gel erop komt, de kleur eruit ´wegtrekt` je krijgt dus witte vlekken op je kleding. Ik had eerst ook een lichtblauwe broek, en ik had die gel opgedaan, m´n handen toen afgespoeld met water, en aan mn broek afgeveegd (bij gebrek aan een handdoek). De volgende dag zat mn broek onder de witte vlekken (ik heb gelukkig wel gratis een nieuwe broek gehad, toen ik terug ging naar de winkel, en zei dat ik écht niet wist hoe die vlekken erop kwamen )
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten