![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik denk dat het gewoon aan je hormonen ligt.. ik word ook altijd heel regelmatig ongesteld.. maar laatst was het ook 2,5 week te laat (!). Dusz... nix aan de hand denk ik.. en jah. die zwangerschapstesten zijn 99 procentzeker ofzo.. duszz... suc6!! en je zegt zelf ook dat je het met een condoomhebt gedaan.. dus tis tog geen probleem?? tkomt allemaal heusw el goed joh.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en als je je zorgen maakt doe je gewoon een testje... |
![]() |
||
Citaat:
*tja, je moet het maar even weten...*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 2. 5 dagen overtijd is niet veel hoor, daar hoef je je op zich niet druk over te maken... maar zekerheid is altijd fijn. |
![]() |
|
menstruatie kan door van alles van slag raken: ander eetpatroon, meer of juist minder beweging, stress (je zit te stresen ober die zwangerschap, waardoor je het misschien juist in stand houd)... ga gewoon naar je dokter voor de zekerheid en als je zwanger benyt: laat jullie dan allebei testen op eventuele soa's (van vele merk je pas dat je ze hebt als je over een paar jaar kinderen wilt, maar je om één of andere reden maar niet zwanger raakt...). Als sperma door het condoom is gelekt, kan dat ook voor soa's gelden... (en overigens ook voor schimmelinfecties en meer nare dingen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |