Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 19:28
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik heb al de zoekfunctie enzo gebruikt maar ik moet m'n verhaal echt even kwijt,sorry.
Normaalgezien heb ik altijd een heel vaste cyclus van 28-29-30 dagen. Maar nu zat er tussen de voorlaatste en laatste keer maar 14 dagen. Normaalgezien zou ik gisteren m'n regels uiterst weer hebben moeten krijgen maar ik heb ze nog steeds niet. Ik en m'n vriend hebben het met een condoom gedaan maar toch zit ik er mee. Ik durf m'n ouders niks zeggen,alleen ik en m'n vriend zitten ermee. Als ik woensdag m'n regels nog ni heb gekregen ga ik een predictor kopen. Heeft er iemand ervaring mee? Zijn ze 100% zeker? Maak ik me mss zorgen om niks en heb ik gewoon hormonale stoornissen?
Bedankt alvast
Oud 29-09-2003, 19:31
Verwijderd
ander eetpatroon laatste tijd? veel stress?
er zijn verschillende factoren buiten een zwangerschap om waardoor je menstruatie uit kan blijven...
kijk het nog even aan, waarschijnlijk maar je je druk om niets.... ga anders naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:32
pyres74
pyres74 is offline
ze zijn niet 100% betrouwbaar maar wel voor een groot percentage
ik snap je bericht niet helemaal
hoelang ben je nou niet ongesteld geworden?

weet je wat: doe gewoon een test
niet volgende week ofzo maar zo snel mogelijk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:04
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 29-09-2003 @ 20:28:
Ik en m'n vriend hebben het met een condoom gedaan maar toch zit ik er mee.
als je zeker weer dat het condoom niet is geknapt enzo zou er toch niks aan de hand moeten zijn?maar voor de zekerheid kan je beter een zwangerschapstest doen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 11:30
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 29-09-2003 @ 20:28:
Ik heb al de zoekfunctie enzo gebruikt maar ik moet m'n verhaal echt even kwijt,sorry.
Normaalgezien heb ik altijd een heel vaste cyclus van 28-29-30 dagen. Maar nu zat er tussen de voorlaatste en laatste keer maar 14 dagen. Normaalgezien zou ik gisteren m'n regels uiterst weer hebben moeten krijgen maar ik heb ze nog steeds niet. Ik en m'n vriend hebben het met een condoom gedaan maar toch zit ik er mee. Ik durf m'n ouders niks zeggen,alleen ik en m'n vriend zitten ermee. Als ik woensdag m'n regels nog ni heb gekregen ga ik een predictor kopen. Heeft er iemand ervaring mee? Zijn ze 100% zeker? Maak ik me mss zorgen om niks en heb ik gewoon hormonale stoornissen?
Bedankt alvast
Eehmmm... WHAT the fuck zijn regels???????
maar ik denk dat het gewoon aan je hormonen ligt..
ik word ook altijd heel regelmatig ongesteld.. maar laatst was het ook 2,5 week te laat (!). Dusz... nix aan de hand denk ik.. en jah. die zwangerschapstesten zijn 99 procentzeker ofzo.. duszz...
suc6!! en je zegt zelf ook dat je het met een condoomhebt gedaan.. dus tis tog geen probleem?? tkomt allemaal heusw el goed joh..
Oud 30-09-2003, 12:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Sjron schreef op 30-09-2003 @ 12:30:
maar ik denk dat het gewoon aan je hormonen ligt..
ik word ook altijd heel regelmatig ongesteld.. maar laatst was het ook 2,5 week te laat (!). Dusz... nix aan de hand denk ik.. en jah. die zwangerschapstesten zijn 99 procentzeker ofzo.. duszz...
suc6!! en je zegt zelf ook dat je het met een condoomhebt gedaan.. dus tis tog geen probleem?? tkomt allemaal heusw el goed joh..
dr menstruatie

en als je je zorgen maakt doe je gewoon een testje...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Sjron schreef op 30-09-2003 @ 12:30:
Les règles is Frans voor de menstruatie, vandaar dat men in Vlaanderen in plaats van de menstruatie over "de regels" spreekt.
*tja, je moet het maar even weten...*
Oud 05-10-2003, 10:39
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik ben nu 5 dagen voortijd. Ik en m'n vriend hebben besloten om zo snel mogelijk naar de dokter te gaan. Ik heb echt ongelooflijk veel schrik. Merci voor al de reacties
Oud 05-10-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
genkgirl schreef op 05-10-2003 @ 11:39:
1. Ik ben nu 5 dagen voortijd.

2. Ik en m'n vriend hebben besloten om zo snel mogelijk naar de dokter te gaan. Ik heb echt ongelooflijk veel schrik. Merci voor al de reacties
1. voortijd? overtijd zal je bedoelen...

2. 5 dagen overtijd is niet veel hoor, daar hoef je je op zich niet druk over te maken... maar zekerheid is altijd fijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:35
ellen16
ellen16 is offline
Inmiddels al wat meer gehoord, Genkgirl?
Oud 06-10-2003, 19:44
Blackeyed
Blackeyed is offline
Woensdag een test halen,zal het resultaat laten weten. Ik hoop da het gewoon stress is door school (nogal moeilijk jaar) want heb ook last van hoofdpijn en hartkloppingen
Oud 06-10-2003, 19:49
Verwijderd
Het kan zijn dat door de stress vanwege het eventueel zwanger zijn je menstruatie (veel) later komt. Ik snap dat ik makkelijk praten heb, maar probeer je niet al te druk te maken, en denk niet constant aan je menstruatie.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Yvat schreef op 29-09-2003 @ 21:04:
als je zeker weer dat het condoom niet is geknapt enzo zou er toch niks aan de hand moeten zijn?maar voor de zekerheid kan je beter een zwangerschapstest doen
Condooms zijn niet 100% betrouwbaar. Dus de kans is er altijd...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 19:13
Blackeyed
Blackeyed is offline
deze morgen m'n maandstonden gekregen,gelukkig,had de hoop opgegeven,maja, 7 dagen te laat...maar toch gekomen Merci voor alle reacties
Oud 08-10-2003, 08:08
Verwijderd
graag gedaan..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:53
SuperSanne
SuperSanne is offline
menstruatie kan door van alles van slag raken: ander eetpatroon, meer of juist minder beweging, stress (je zit te stresen ober die zwangerschap, waardoor je het misschien juist in stand houd)... ga gewoon naar je dokter voor de zekerheid en als je zwanger benyt: laat jullie dan allebei testen op eventuele soa's (van vele merk je pas dat je ze hebt als je over een paar jaar kinderen wilt, maar je om één of andere reden maar niet zwanger raakt...). Als sperma door het condoom is gelekt, kan dat ook voor soa's gelden... (en overigens ook voor schimmelinfecties en meer nare dingen)
Oud 10-10-2003, 16:37
lotte_jayden
lotte_jayden is offline
Fijn voor je dat je niet zwanger bent!!

probeer je niet al te veel zorgen te maken want dat werkt ook alleen maar tegen..

liefs Lotte

Regels voor berichten