Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het heel logisch dat je in je jongere jaren (waar wij allemaal in zitten) je vrienden voor je relatie laat gaan. Zij zijn de gene waarop je kunt bouwen, een relatie kan voorbij gaan en wie heb je dan? Je vrienden die jij hebt laten vallen? Mooie vriend ben je dan.
En tja ik weet dat ik hier wat koppen mee stoot op dit forum, maar ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Logisch. Ik ben maar 1 persoon die hij net pas kent. Zijn vrienden kent hij lang en gewoon belangrijk. Relaties kunnen kapot gaan, vriendschappen gaan over het algemeen langer mee.
Tuurlijk zou ik het zelf voelen, en rot vinden dat hij het zegt, maar zoiets moet je gewoon relativeren. Het is niet gezond als je je volledig op 1 persoon richt...
|
Maar ja bij mij is het dus zo dat hij een goede vriend nu echt iedere dag ziet.. en als hij bij mij weggaat gaat hij nog even langs hem.. of die jongen belt 3 a 4 keer op om te vragen of ie wat wilt gaan doen terwijl hij duidelijk heeft gezegt dat hij bij mij was..
Maar ik heb daar dus eens wat van gezegt en toen zei hij 'ja je weet dat vrienden bij mij op de 1e plaats komen'
|
Ik vind dat mijn vrienden voor gaan. En dan vooral mijn vriendinnen
![]() Ik heb nu geen relatie, en ik denk ook wel dat als ik er straks een heb, hij wel heel belangrijk voor me zal zijn, maar toch gaan vriendinnen voor. Maar mijn vriendinnen zullen me nooit voor de keuze tussen mijn vriend en hen zetten. Dus ik denk niet dat het een probleem is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn vriendje gaat niet voor alles en ik ga niet voor alles bij hem en zo hoort het ook. Ik zeg niet dat mijn vrienden of familie of wat dan ook voor hem gaan, maar ze staan bij mij op dezelfde hoogte: ik vind mijn vrienden en familie even belangrijk als mijn vriendje. Voor hem is het gelukkig hetzelfde, en dat weten we ook van elkaar. We vinden het gewoon allebei belangrijk ook een eigen leven te hebben met onze eigen vrienden en familie en dat maakt niet dat we minder om elkaar geven, want ik hou superveel van hem. ![]()
|
![]() |
|
ik zou t niet bepaald leuk vinden. maar dan weet ik toch dat ik op de 2e plaats kom, als het niet een gedeelde 1e is.
maar ik heb t idee dat ik even belangrijk ben. ik denk ook dat je dat niet met elkaar kan vergelijken trouwens, vrienden heb je om over je problemen met je 'lover' te praten, te zuipen, gekke dingen te doen en op vakantie te gaan. je lover heb je wel voor dezelfde dingen, maar toch anders. ofzo t komt er iig op neer dat je t niet met elkaar kan vergelijken. en dat ik moe ben. |
![]() |
|
Ach ja.. ik weet het ook allemaal niet echt meer..
Heb vorig jaar best veel meegemaakt en ik (vermoed) dat ik daar nu een terug slag van krijg omdat ik alles niet goed heb kunnen verwerken nog.. Toen heb ik hem in de zomer ruim 5 weken niet gezien en sinds ik terug ben bijna iedere dag.. Doordaar wel wat ruzie's gehad en irritaties aan beide kanten.. en tja.. ![]() Vind het iig kut dat hij dat zo recht in mn gezicht heeft gezegt dat zn vrienden voor gaan.. Ik vind dan dat we op gelijke plaats eigelijk moeten staan.. Maar ja hij denkt daar dus anders over.. *zucht nog eens*
|
Verwijderd
|
Ik zou me inderdaad af gaan vragen waarom hij dat zegt, welke aanleiding daartoe is gegeven. Ik zou er met hem over praten en vragen of er iets aan te veranderen valt en of hij anders nog wel echt voor mij gaat.
Ik hoef niet de of het belangrijkste te zijn, maar een gedeelde plaats lijkt me wel prettig ja ![]() Voor mijzelf is het zo dat mn vrienden in bepaalde situaties voorgaan. Vb. Wanneer ik heb afgesproken met mn vriend maar een vriendin belt me op dat er iets is, dan gaat zij voor. Maar andersom zou dat ook zo zijn. Als ik iemand lang niet heb gezien en diegene kan alleen op de dag dat ik met mn vriend heb afgesproken, kijk ik ook of het met hem neit anders kan afgesproken. Maar ik vind het sowieso zo raar, om een ranglijst van belangrijkheid te gaan maken. Het gaat er toch gewoon om waar je op een moment zelf het meeste zin in hebt.. |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat eerder neem ik aan naar een vriendin die net in het ziekenhuis terecht is gekomen, dan naar je vriend die naakt in een jacuzzi in een huisje in centerparks zit en een paar weken al geen seks heeft gehad. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik even heel erg de behoefte heb om mn vriend te zien ga ik eerder naar hem toe dan naar een vriendin natuurlijk, en andersom. Maar niet als ik al bij de een ben dat ik me dan ineens bedenk dat ik meer zin heb in de ander (mocht het al gebeuren dak bijv. bij mn vriend ben en iemand belt op om af te spreken, dan eventueel gewoon met mn vriend erbij) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Niet voor jou Merande | 2 | 05-07-2004 09:05 | |
Psychologie |
Wat houdt dat voor jou in:psychische en/of psychiatrische problemen/stoornis hebben? Dreamerfly | 8 | 02-02-2004 08:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat houdt het chronisch ziek zijn voor jou in? Dreamerfly | 5 | 26-01-2004 15:50 | |
Liefde & Relatie |
Voor jou... Parlaatje | 5 | 09-01-2003 17:03 | |
Liefde & Relatie |
mn gevoelens voor jou** BELLEKE | 13 | 06-12-2002 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat is voor JOU het ultieme avondje met je vriend(in)? chatfreak2002 | 20 | 07-03-2002 22:20 |