Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 13:02
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Hi everyone...........

Na de vakantie moet ik debatteren (voor cijfer). Ik heb 2 stelligen gekregen maar ik weet niet over welke we moeten debatteren. We moeten we voorbereiden voor beiden stellingen en zowel voor als tegen. Hier plaats ik mij stellingen en ik hoop dat jullie goede en sterke argumenten hebben. A.u.b beantwoord dit oke?
Ik heb al argumenten, maar misschien hebben jullie betere en sterkere!

Alvast bedankt!

Mijn stellingen:

*Ouders van kinderen tot achttien jaar mogen samen maximaal veertig uur per week betaald werk verrichten.

* Op scholen moet het aantal keuzewerkuren worden uitgebreid.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 20:27
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
*Ouders van kinderen tot achttien jaar mogen samen maximaal veertig uur per week betaald werk verrichten.
- nee wat een onzin, in ieder geval niet tot achttien jaar! als je 12 bent kan je heus wel alleen thuis zijn hoor! dat is trouwens gewoon de zaak van de ouders zelf, je krijgt toch als ouder ook geen stricte regels over het opvoeden van je kind? dan dit ook niet.

* Op scholen moet het aantal keuzewerkuren worden uitgebreid.
het aantal uren is op elke school anders (bedoel je studieband? ik heb 6 uur en iemand van een andere school in dezelfde klas heeft er maar 2). dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:04
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Hey hoipiepeloi!!! Bedankt voor je argument!!!

Bij ons op school moet je totaal 32 uren les hebben. En in examenklas heb je bij ons ook 6 of 5 kwu. Het hangt van je pakket af. Als je veel vakken hebt hoef je dus niet 6 kwu hebben. etc .......maar oke.......once again bedankt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten