Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 18:18
SuperS
SuperS is offline
ik heb net een nieuwe usbkaart, met 4 poorten en 1 interne poort, maar nou kwam ik er achter (na 3jaar) dat mijn kast aan de voorkant nog 'n klepje heeft dat open kan, en nou wil ik daar dus 2 usb poortjes in maken, maar weet iemand hoe dat moet?? hier zijn paar foto's van hoe het er nu uitziet, en weet iemand of zoiets misschien standaard ergens te koop is, 't moet wel passen natuurlijk, 't is een Aopen kast (type weet ik niet)

binnenkant van luikje:

buitenkant van luikje:

binnenkant van kast (duh) met usbkaart (onderste):
Oud 28-09-2003, 18:40
scenic20
scenic20 is offline
Zover ik zie heb je dus een A-open of een A-open look à like kast. Hievoor zijn speciale modules te koop (weet alleen niet waar) die je er zo in kan schroefen.

Als je het nergens te koop kan vinden wil ik je er nog wel eentje verkopen, ik heb namelijk onder mijn bed nog zo'n zelfde kast met die optionele module erin.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:24
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
scenic20 schreef op 28-09-2003 @ 19:40:
Zover ik zie heb je dus een A-open of een A-open look à like kast. Hievoor zijn speciale modules te koop (weet alleen niet waar) die je er zo in kan schroefen.

Als je het nergens te koop kan vinden wil ik je er nog wel eentje verkopen, ik heb namelijk onder mijn bed nog zo'n zelfde kast met die optionele module erin.
aha, wat moet 't kosten, en waar sluit ik die fijne module dan op aan?
Oud 28-09-2003, 21:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
SuperS schreef op 28-09-2003 @ 22:24:
aha, wat moet 't kosten, en waar sluit ik die fijne module dan op aan?
Het USB deel aansluiten op je USB kaart (zie in ieder geval een vrij poort) zou wel een idee zijn ofniet?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:40
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Even een off-topic vraagje, maar wat voor koeler heb jij erin hangen? Want zo'n model met een 80 of 120mm fan lijkt me ook wel wat, en k vraag me af wat voor eentje jij hebt en of dat nou een beetje de boel koel houd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:57
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 28-09-2003 @ 23:40:
Even een off-topic vraagje, maar wat voor koeler heb jij erin hangen? Want zo'n model met een 80 of 120mm fan lijkt me ook wel wat, en k vraag me af wat voor eentje jij hebt en of dat nou een beetje de boel koel houd.
houdt de boel perfect koel hoor, tis een zalman en stil dat dat ding is sow, echt een aanrader hoor wat mij betreft geen slechte ervaringen mee
Oud 30-09-2003, 17:45
scenic20
scenic20 is offline
Die module sluit je aan op het moederbord van je pc, als ik goed op de foto kijk op het poortje rechts van de wol aansluiting.

En even nog een vraagje: Waarom heb je de ventilator van je zalman 6000 al-cu / de 6500 al-cu op de kop zitten? Geeft dat een beter koelresultaat?

Scenic20
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 18:02
Studentje
Studentje is offline
Aopen verkoopt die dingen voor Aopen kasten, maar die heb je. Na een tijd van kwalitatief slechtere frontusb gevallen zijn de dingen van vandaag wel degelijk goed. Je sluit ze gewoon heel simpel aan op je mobo, 1 stekkertje voor usb, 1 stekkertje voor geluid.

Dit is hem: http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=32933

Zoals je ziet valt de prijs ook wel mee, en is het aan te raden om het bij je in de buurt te zoeken, aangezien 8 euro verzendkosten een beetje veel is voor iets van nog geen 7 euro.
Oud 30-09-2003, 19:23
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
scenic20 schreef op 30-09-2003 @ 18:45:
En even nog een vraagje: Waarom heb je de ventilator van je zalman 6000 al-cu / de 6500 al-cu op de kop zitten? Geeft dat een beter koelresultaat?

Scenic20

waarom niet?
Oud 08-10-2003, 19:03
SuperS
SuperS is offline
waar de fuck kan ik nou zo'n ding kopen?? via internet? want ik kan dus werkelijk nix vinden (ben zoekn00b)
Oud 08-10-2003, 19:44
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
SuperS schreef op 08-10-2003 @ 20:03:
waar de fuck kan ik nou zo'n ding kopen?? via internet? want ik kan dus werkelijk nix vinden (ben zoekn00b)
Goed het topic doorlezen...
Oud 08-10-2003, 20:38
scenic20
scenic20 is offline
Citaat:
SuperS schreef op 30-09-2003 @ 20:23:
waarom niet?
Omdat i volgens de handleiding andersom hoort, vandaar ook mijn vraag of hij zo beter koelt, dit zal namelijk omdat hij tegen de kastwand blaast meer geluid geven

Citaat:
En mocht je het echt niet kunnen vinden... Ik heb hem nog steeds in de aanbieding
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:04
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
scenic20 schreef op 08-10-2003 @ 21:38:
Omdat i volgens de handleiding andersom hoort, vandaar ook mijn vraag of hij zo beter koelt, dit zal namelijk omdat hij tegen de kastwand blaast meer geluid geven

En mocht je het echt niet kunnen vinden... Ik heb hem nog steeds in de aanbieding
stuur dan op

en dat past op mijn moederbord?? of kan 'k het ook op interne usb-poort douwen?

koeler heeft altijd al zo gezeten, 'k zal 'm wel eens omdraaien om te kijke of 't minder herrie maakt
Oud 09-10-2003, 19:08
scenic20
scenic20 is offline
Dat gaat ook zo lekker hè, dat usb ding opsturen als ik weet waar het heenmoet... Als ik op de brief zet zuidlimburg komt het vast niet aan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten