Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Die module sluit je aan op het moederbord van je pc, als ik goed op de foto kijk op het poortje rechts van de wol aansluiting.
En even nog een vraagje: Waarom heb je de ventilator van je zalman 6000 al-cu / de 6500 al-cu op de kop zitten? Geeft dat een beter koelresultaat? Scenic20 |
![]() |
|
![]() |
Aopen verkoopt die dingen voor Aopen kasten, maar die heb je. Na een tijd van kwalitatief slechtere frontusb gevallen zijn de dingen van vandaag wel degelijk goed. Je sluit ze gewoon heel simpel aan op je mobo, 1 stekkertje voor usb, 1 stekkertje voor geluid.
Dit is hem: http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=32933 Zoals je ziet valt de prijs ook wel mee, en is het aan te raden om het bij je in de buurt te zoeken, aangezien 8 euro verzendkosten een beetje veel is voor iets van nog geen 7 euro.
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat past op mijn moederbord?? of kan 'k het ook op interne usb-poort douwen? koeler heeft altijd al zo gezeten, 'k zal 'm wel eens omdraaien om te kijke of 't minder herrie maakt
|
|