Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan krijg van dan die blije FB's die dat allemaal onzinnig gaan gebruiken (zoals nu al soms bij polls gedaan word) en het gewoon geen echte waarde meer heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() op zich ben ik wel voor HTML-functie voor FB's maar ik vind dat niet superbelangrijk. In titels kun je het trouwens helemaal nioet aanzetten. Misschien moeten we wachten op vbul 3...?
||
Citaat:
Nou ja, het duurt dus nog wel ff, maar echt geen anderhalf jaar ![]() vB3 is al redelijk bugfree enzo. ![]()
|
Hmm ik vind het niet echt nodig.
Die "grote X topics" hebben meestal best veel pagina's dus die zie je snel genoeg. En als het zo'n tof topic is, dan staat hij meestal toch wel een beetje bovenaan.. omdat mensen er veel in replyen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de final release duurt gewoon nog een tijd.. En het forum is pas geleden (3 weken ofzo?) geupdate, dus zwiezo duurt het dan nog wel ff... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Final schijnt wel voor het eind van het jaar uit te komen. Maar ja, dan moet Jon ook nog tijd en zin hebben om te updaten (en een forum zo groot als deze van vB2 naar 3 updaten duurt wel ff ![]() En de vertaling moet opnieuw (hoewel, met een beetje geluk vertaalt iemand anders vB3 naar het Nederlands ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[religie] Algemeen beleid Kitten | 32 | 12-06-2008 17:02 | |
Beleidszaken |
[4 mei] 2 minuten forumstilte Verwijderd | 156 | 07-05-2007 15:23 | |
Beleidszaken |
gewaagde fototopics ook op Onzin? Of toch alleen op Seks. 'I'he Prophet | 41 | 28-04-2004 12:27 |