![]() |
||
Citaat:
- hey mam ja - toen jij en pap 10 jaar getrouwd waren he ja - deden jullie het toen nog vaak? en was het nog lekker? doen jullie t nu nog vaak? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee zeg, dat wil ik helemaal niet weten! Mijn ouders weten dat echter en hebben dus de irritante neiging om vervolgens allemaal dingen mee te delen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kwantiteit neemt af, kwaliteit neemt toe. Per saldo blijft het dus gelijk, als je het als een x maal y vergelijking ziet.
Maar ik vind het nu absoluut beter dan toen ik net begon. Toen was het meer een spelletje, het raakte me niet echt. Het was iets dat je deed, een handeling. Ik was ook veel onzekerder of ik het wel goed deed, of het zo wel hoorde, en of ik niet voor gek lag. En of ik wel goed genoeg was. Wel mooi genoeg, lekker genoeg, sexy genoeg. Eigenlijk wist ik amper waar ik mee bezig was.... Nu is het anders. Ik ben veel bewuster bezig met de persoon met wie ik vrij, ik ben er emotioneel veel meer bij betrokken, geniet meer van hem en van het gevoel wat ik voor hem heb dan van de daad zelf. Ik ben ook veel veeleisender geworden. Alleen lekkere sex is niet genoeg meer, het moet ook nog fijn en gezellig zijn. Sex om de sex kun je alleen als je nog in je egocentrische periode zit, daarna gaat het om emotie, om de band, de intimiteit. De daad zelf gaat namelijk altijd vanzelf, en is altijd hemelschokkend heftig en verrukkelijk. Er gaat niets boven ervaring.
|
Verwijderd
|
Ach, het zal dan niet meer drie, vier keer per week zijn, maar zo lang je het zelf genoeg vindt is dat niet zo'n probleem... en verder wil ik best geloven dat je echt helemaal ingespeeld raakt op je partner. Ik weiger trouwens wel om het een slaperige bedoening te laten worden (ik als iets over een vrouw die alleen maar lepeltje-lepeltje op haar linkerzij wilde en anders niets, dat is níét mijn bedoeling), als er sleur in komt dan gaan we wel gewoon actief op zoek naar inspiratie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als ik later groot ben... trophus | 13 | 02-11-2007 21:23 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Lifestyle |
Wat wil jij later per se in je huis hebben staan? WishfulDreaming | 127 | 03-07-2003 09:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
stelling: wat iedereen later gaat geloven is beter dan wat we nu geloven. John Sickbock | 13 | 18-02-2003 11:20 | |
Lifestyle |
Later euro | 68 | 22-04-2002 10:35 |