Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 18:50
Fantôme
Fantôme is offline
heey!!

nou, jullie wisten geloof ik al dat ik was afgewijzen voor de figurantenrol in zeg 'ns AAA.
maar het lijkt me nog steeds (natuurlijk) erg leuk om toneel te spelen. dus ik ga dinsdagavond met iemand mee die aan toneel doet.

om dit niet alleen een bericht te maken zal ik er een vraag aan koppelen.
toen jullie begonnen met toneel, hoe was jullie eerste ervaring?
en kende je er al mensen of helemaal niemand?!! wat beviel goed en wat niet?!

liefs, wendy
Oud 08-10-2003, 19:17
Verwijderd
op school heb ik voor Drama gekozen, dat is eigenlijk ook toneel. In het begin vond ik het een beetje vreemd, je moet wennen aan dingen. Maar wanneer je echt typetjes zegmaar, mag spelen. Word het geweldig!

Veel plezier!
Oud 08-10-2003, 21:23
alpha
alpha is offline
Schooltoneel deed ik met vriendinnen maar de eerste keer Jeugdtheaterschool kende ik niemand. Iig in zoverre dat ik er niet mee om ging, maar al snel groei je dan wel naar elkaar toe, ookal ben ik niet zo heel makkelijk in contacten leggen. Go for it!
Oud 09-10-2003, 16:49
Balance
Balance is offline
Ik kende helemaal niemand toen ik voor het eerst naar de theaterschool ging. Ik had één les om te beslissen of ik er mee door wilde of niet; daarna kon het geld niet meer worden teruggestort.
De eerste les was wat moeizaam. De docente verwachte direct veel lichamelijk contact tussen iedereen, terwijl ik daar niet zo makkelijk mee ben. Iedereen zat d'r op met iemand die die kende, maar ik moest met een vreemde.
Toch vond ik toneel zó leuk dat ik er op bleef en langzaam aan kreeg ik er echt heel veel plezier in. Ik leerde mensen kennen en heb nu heel veel vriendin van de theaterschool.
kzit d'r inmiddels 5 jaar op en ben blij dat ik me niet door de eerste les heb laten afschrikken

Regels voor berichten