Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2009, 19:20
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Hallo. Ik heb soms last van een branderig gevoel bij me vagina. Meestal als ik ongesteld ben geweest of ik moet het nog worden krijg ik een soort branderig gevoel. Ik heb het ook wel eens als ik al ongesteld ben. Het doet geen pijn met het plassen, maar het gaat pas een beetje branden als ik er van af kom. Het voelt ook net of je weer moet plassen, maar je hoeft helemaal niet. Ik voel me dan ook niet echt blij, ik wil graag alleen zijn en een beetje afleiding zoeken. Opzich is het wel weer snel over, maar het is wel vervelend als ik het heb. Weten jullie misschien wat het kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 23:03
anjali
anjali is offline
Citaat:
Hallo. Ik heb soms last van een branderig gevoel bij me vagina. Meestal als ik ongesteld ben geweest of ik moet het nog worden krijg ik een soort branderig gevoel. Ik heb het ook wel eens als ik al ongesteld ben. Het doet geen pijn met het plassen, maar het gaat pas een beetje branden als ik er van af kom. Het voelt ook net of je weer moet plassen, maar je hoeft helemaal niet. Ik voel me dan ook niet echt blij, ik wil graag alleen zijn en een beetje afleiding zoeken. Opzich is het wel weer snel over, maar het is wel vervelend als ik het heb. Weten jullie misschien wat het kan zijn?
kan het door zeep komen? toen ik klein was had mijn moeder me aangeleerd om jezelf overal in te zepen toen had ik dat branderig gevoel ook altijd nu doe ik zelf wat ik wil en heb ik dat brandering gevoel nooit meer....
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 17:59
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Nee,, want ik zeep me zelf wel helemaal in behalve me vagina. Maar ik heb het meestal s'ochtend als ik uit me bed kom en naar de wc gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 01:24
Verwijderd
Het zou steeds een beginnende blaasontsteking kunnen zijn die daarna doordat je goed uitgeplast hebt weer weggaat. Maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen wat jij hebt, ik herken me er alleen wel in.
Ik heb een tijd terug haast een chronische blaasontsteking gehad, bij wijze van spreken kon ik telkens als ik klaar was met mijn antibioticakuur weer met de volgende beginnen. Bij mij was het dus waarschijnlijk zo dat met de antibiotica nooit alles helemaal wegging en er dus nog steeds bacteriën in mijn blaas zitten die geactiveerd worden als ik een wat mindere weerstand heb of druk ben geweest/weinig slaap heb gehad. Ik heb toen een andere soort antibiotica gehad en nu is het allemaal wat rustiger geworden, maar ik krijg dus soms wel het gevoel van een beginnende blaasontsteking en dat is dus dat branderige gevoel. Dan moet ik goed uitplassen en dan is het daarna weer goed.
Het zou kunnen dat dat bij jou ook zo is, omdat het bijvoorbeeld allemaal wat gevoeliger is tijdens je menstruatie en omdat je 's ochtends meestal veel moet plassen omdat je het de hele nacht ingehouden hebt.
Is je urine ook troebel of erg geel?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 17:58
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Daar let ik eigenlijk nooit echt op. Volgens mij is het best geel.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 14:56
Verwijderd
Misschien is het gewoon geirriteerd? Door bijvoorbeeld urine, of zo. Goed afvegen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten