Advertentie | |
|
![]() |
|
Zie het probleem niet zo, eigenlijk. Als jij ergens vragen over hebt, en je kan via MSN aan een leraar uitleg vragen, dan is dat toch juist handig? Heb je helemaal geen gezooi meer met die studiehuispaspoorten (bandurenkaarten) en stempels vangen. Wettelijk gezien mag het waarschijnlijk niet eens, mensen ontslaan wegens MSN-en met leerlingen in hun vrije tijd.
Als het nou verder zou gaan dan alleen wat gezellig kletsen en je tot dingen gaat dwingen, oké, dan lijkt het me logisch. Maar wat is het probleem als je af en toe wat met hem babbelt? Dat is toch precies hetzelfde als in de klas een gesprek beginnen? |
![]() |
|
Ligt eraan waarvoor het msn gebruikt wordt: voor een lolletje of uitleg over iets van school oke...of dat je met je leraar hele serieuze gesprekken hebt.
Neemt niet weg dat ik, als ik leraar was, niet zo snel zou msnen met leerlingen. Zou dan eerder een forum openen ofzo, waar leerlingen digitaal vragen kunnen stellen. Ik kan de school dus wel redelijk begrijpen dat ze het die leraar verboden hebben. Je moet tegenwoordig zo oppassen met insinuaties van incest en dergelijke....voorkomen is in dit geval beter. Lijkt me niet dat die leraar die contacten met z'n leerlingen echt nodig heeft.. Ligt er misschien ook aan hoe je je leraar kent: ik had op de middelbare school een leraar die voetbaltrainer was van een paar klasgenoten. En ik bij bikkelvrouw (mn vriendinnetje) werd de vader van d'r oppaskinderen dit jaar leraar op haar school.... Tja, met zo'n man heb je dan toch een andere band dan met een andere 'gewone' leraar...kan me dan wel voorstellen dat je met zo'n iemand zou gaan msnen. |
![]() |
|
Pfffff, wat een onzin. Ik heb met leraren op de middelbare school veel persoonlijkere gesprekken gehad dan het gemiddelde msn-gesprek. Zouden die gesprekken dan ook verboden moeten worden? Dan kunnen ze mentoren wel afschaffen.
Nee, dit vind ik een beetje te ver gaan.
|
1 leraar bij ons heeft het in ieder geval ook, heel veel klasgenoten hadden hem in de lijst staan.
Ikzelf niet, vond het een beetje eng worden want hij begon echt vragen te stellen over mn prive leven enzo. Leraren erom ontslaan? Waar slaat dat op? Mensen hebben ook nog een leven buiten school om.. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
MSN is in principe hetzelfde als je een praatje met je docent maakt. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind niet dat een schoolleiding dat kan verbieden. Wel als er concrete aanwijzingen zijn voor een relatie tussen leraar/leerling.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
tjah.. ik weet het niet.. vorig jaar had mijn mentor ook zijn hele mentorklas toegevoegd, omdat we dan op msn iets konden vragen als we over het huiswerk of de uitwisseling vragen hadden. En zolang hij maar niet gaat vragen over mijn priveleven vind ik het best.. maar er zijn natuurlij leraren die er misbruik van maken...
|||
![]() |
Citaat:
Maar steeds die negatieve ondertoon. Soms geven mensen mij hier het idee dat wanneer je een leraar op MSN toevoegt, je dan een of ander eng monster hebt toegevoegd.. Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 20:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn dramatische liefde Juana__ | 8 | 13-10-2009 12:00 | |
De Kantine |