Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
erg mooi (maar wel vies). zelf zou voor londen kiezen |
![]() |
|
Londen is de leukste stad, Florance is niets te beleven, niets aan dus. Venetie zou ook wel leuk zijn, lekker warm en iig speciaal. Elzas, tja, Adrennen wel leuk in de zomer...
|
![]() |
Ik zou naar Florance gaan! Daar ben ik deze zomer ook geweest en vond ik echt heel erg mooi. London ben ik ooit ook al eens geweest, maar heeft weinig indruk op me gemaakt. Venetië is natuurlijk ook mooi, maar er is minder te zien dan in Florance en het oude gedeelte ben je op een uur rond. Elzas of Ardennen lijken me ook leuk, maar meer om sportief bezig te zijn en niet om bijvoorbeeld 's avonds naar de bioscoop te gaan.
||
Citaat:
|
Londen of Venetië, Londen wil ik zeker voor een 2e keer bezoeken en Venetië wil ik zeker een keer naar toe.
Londen vond ik net een film (ben er 5 jaar geleden geweest), alles zo groots en zo anders daar. Super ![]() Venetië is denk ik een stad waar je gewoon ooit geweest moet zijn.
||
Citaat:
De Ardennen en Elzas lijken me helemaal NIKS, wat is daar nou te beleven??(behalve survivalen dan ![]() Venetie ben ik ook nog nooit geweest, maar volgens mij is het daar echt VEEL te druk, en bovendien lijkt het heel wat met die gondels enzo, maar je gaat waarschijnllijk toch niet in zo'n gondel (of je moet 40 euro ofzo per 10 min willen betalen ![]()
|
![]() |
|
|