Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan altijd alles positief en negatief brengen.....
|
Inderdaad, zeggen waar het op staat. Jij voelt je niet goed bij die opmerkingen, als je dat heel duidelijk laat weten is het hopelijk zo over. En als hij er dan nog mee door gaat mag je best eens tegen hem uitvallen; mensen horen gewoon niet zo bot tegen elkaar te zijn en zo zou jij ook niet tegen hem doen, toch? Dat hoeft niet uit te draaien op een maandenlange ruzie, maar hij moet wel weten dat het je niet lekker zit.
|
Palmboompje, je bent op een leeftijd waarop je inmiddels behoort te weten dat mannen vaak erg lomp zijn en kort door de bocht komen. Ik snap werkelijk waar niet waarom je teleurgesteld bent in jouw huisgenoot. Jouw teleurstelling komt door jouw overspannen verwachtingen, niet door de resultaten.
Daarnaast, het zou natuurlijk ook nog kunnen zijn dat hij je probeert te beschermen en ondertussen het beste met je voor heeft. Dat hij hierbij op jouw (lange) teentjes staat is een ongunstig bijverschijnsel, maar niet zijn doel.
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 12:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat die er toe doet, want het is wel heel makkelijk om alle mannen voor het gemak even over 1 kam te scheren. Ik beschouwde hem als een goede vriend en heb hem in het verleden best veel persoonlijke dingen toe vertrouwd. Daar is hij altijd goed mee omgegaan dus ik zie niet in waraom mijn verwachtingen te hooggespannen waren. Bovendien, als iemand zegt: je kunt mij alles vertellen en ik zal je nooit uitlachen, zie ik niet in waar ik hier fout zit.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Overigens vind ik wel dat je een beetje vreemd reageert. Je hebt hem inderdaad alles verteld waarschijnlijk, ook veel persoonlijke dingen, daardoor weet hij dus ook, dat die vent eigenlijk een klootzak is... heb je zelf aangegeven, dat hij dat vindt en dat zal niet zonder reden zijn. Kan ik me goed voorstellen, dat hij je probeert te helpen door die relatie af te raden. Zo moet je het namelijk zien. Nu is een dergelijke afrading vaak niet goed, aangezien het tegenover gestelde vaak gebeurt... mensen horen niet graag wat ze moeten doen en dus doen ze wat ze zelf willen, al is het nog zo fout. Maar goed hij probeert je wel te helpen door je in al je verliefdheid of weet ik wat allemaal nog meer, toch de feiten onder ogen te drukken, dat die vent een klootzak is. Die kwaadheid, die rotgevoelens, die je nu voelt tegenover je huisgenoot, zijn die niet misschien ontstaan door de waarheid die erachter schuilt? Dat hij wellicht gelijk kan hebben? Is dit niet ergens de reden dat je hem nu niet kunt uitstaan? Overigens lacht hij je niet uit, je hebt niets gezegd over lachen, hij waarschuwde je en hij vertelde je zijn mening over jullie relatie... dit is helpen, niet lachen. Hij had het inderdaad wat midner lomp kunnen brengen wellicht, maar dit moet jij ook in kunnen zien, dat het niet zo kwaad bedoeld is. Ik vind dat je een beetje overdrijft, gezien wat je tot nu toe hier geschreven hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117 indigo | 497 | 05-01-2008 18:56 |