Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 23:23
Sade
Sade is offline
Iemand vanavond (donderdag 9 oktober) naar de Goudse Schouwburg geweest? De plaatselijke krant, de Goudse Courant, had een avond georganiseerd waar 6 plaatselijke scholen aan meededen, namelijk: Het Coornhert Gymnasium, de Goudse Scholengemeenschap, het Schoonhovens College, het Sint Antonius, de Goudse Waarden en het Coenecoop College.
Deze scholen mochten allemaal drie acts inzenden op het gebied van zang, bands en dans.
Dit werd door iedereen ruim geinterpreteerd en zo werd het een hele leuke avond met een zeer gevarieerd aanbod, van Spaanse dans tot smartlappen, van echte streetdance naar rock. Bovendien waren er een aantal zelf geschreven nummers, en zelfbedachte choreografieen.

Iemand naar deze avond geweest/ meegedaan? Wat vonden jullie ervan?

edit: datum

Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 10:14.
Advertentie
Oud 10-10-2003, 07:35
alpha
alpha is offline
Je bedoelt donderdagavond? 9 oktober dus?
Aangezien je het op 10 oktober 0:23 uur schrijft en je in verleden tijd schrijft.
Maar goed, nee, niet geweest. Maar het was dus leuk? Had jij er ook zelf een aandeel in?
Oud 10-10-2003, 10:16
Sade
Sade is offline
Ja, was een erg leuke avond!
Deed zelf mee met m'n school, en was daarom ook benieuwd of er nog mensen van hier er naartoe zijn geweest, en wat ze ervan vonden.
Heb de datum trouwens ge-edit, was foutje (wat wil je ook om 0:23)
Oud 10-10-2003, 12:43
Balance
Balance is offline
ja, ik ben d'r heen geweest en je was echt super!!!!!
ik denk eerlijk gezegd dat als ze ook een tweede en een derde prijs hadden gegeven, dat je tweede was geworden, maar ja, daar heb je natuurlijk niet zo veel aan

kvond 't een leuke avond, hoewel d'r wel een aantal grote verschillen zat tussen sommige optredens en ze misschien beter een prijs hadden kunnen geven voor de beste zang en de beste dans.
d'r waren d'r flink wat die ik echt heel goed vond.

Regels voor berichten