Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 08:29
Verwijderd
Hey,

Ik vroeg me af wat er gebeurd met je gegevens die op je middelbare school over je zijn opgeslagen. Worden die gegevens ook allemaal doorgegeven naar je nieuwe opleiding (Wanneer je dus gaat studeren), of begin je dan met een schone lei?

Alvast bedankt,

Xia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 09:41
Verwijderd
ik heb geen idee, volgens mij houden ze die, en sturen ze eventuele copieen op als je je echt zwaar misdragen hebt want volgens mij vragen scholen wel wat voor kind jij bent.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:00
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
schoolresultaten (schoolexamens) worden natuurlijk bewaard, verder alle rapporten en opmerkingen tijdens lerarenvergaderingen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:18
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk meer..dingen die je hebt gedaan. Ik ben nogal depressief geweest en zo en er zijn allerlei gegevens over mij daarover bekend, maar das al 3 jaar geleden.. Worden die dingen ook allemaal naar een nieuwe school gestuurd? Zou ik niet zo fijn vinden..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:40
Verwijderd
Volgens mij niet hoor, op mijn middelbare school weten ze niet wat ik nu doe en op mijn huidige opleiding weten ze niet op welke middelbare school ik gezeten heb... Dus 'k denk dat je dan gewoon met een schone lei begint. Als je wisselt van middelbare school zullen ze wel dat soort dingen doorgeven.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:02
Verwijderd
Je kunt geloof ik op het inschrijvingsformulier voor een vervolgopleiding of studie aangeven of je wel of niet akkoord gaat met het doorgeven van gegevens aan je middelbare school. Ik heb daar geen bezwaar tegen.

Of je middelbare school de gegevens bewaard zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen. Officiële afschriften van tentamens/examens, diploma's etc. natuurlijk wel, en waarschijnlijk andere aantekeningen en dossiers ook wel. Het is maar de vraag echter of daar in de praktijk iets mee wordt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:30
Thomas
Thomas is offline
Het meeste wel, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten