Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een mogelijkheid is misschien het genereren van een verjaardagskalender m.b.v. de forum-database. Maar ja, de enigste met DB-acces en die dit soort dingen nog wel eens deed is Koen, maar die heeft daar ook geen tijd voor. Conclusie: Geen nieuw subforum, maar pleur die rommel lekker op onzin (echte kantinetopics zijn het ook niet). |
![]() |
||
Even het een en ander geverifieerd, vBulletin heeft inderdaad een standaard kalender ingebouwd MET functie voor het weergeven van verjaardagen. Dit zijn de opties:
Citaat:
Edit: KLIK, bestand is dus aanwezig in de versie die hier wordt gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het wel een idee om leden die langer dan een half jaar niet meer actief zijn geweest NIET weer te geven in de kalender. |
![]() |
|
![]() |
het interesseert me eerlijk gezegd niet zo of er iemand jarig is of niet. als ik die gene dusdanig ken dat het me wel interesseert, dan weet ik het vaak ook wel. en anders zie je het toch aan je leeftijd dat rood gekleurd is? zet er dan gewoon in t klein offtopic neer: gefeliciteerd.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ![]() |
![]() |
|
Om alleen leden in de kalender weer te geven die in het afgelopen halfjaar enige vorm van activiteit hebben vertoont moet je in de buurt van regel 86 in calendar.php het volgende bewerken:
PHP-code:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als er iemand jarig is die ik mag ga ik die wel zelf feliciteren. Een kalender lokt alleen maar gelicitatiegeile mensen uit die iedereen die jarig is gaan feliciteren. Ik zit daa niet echt op te wachtn. Waarom uberhaupt een mogelijkheid hiervoor inbouwen? Zodat men weet wie er vandaag jarig is? Nou, Joechei! We hebben de wereld verbeterd! De forummers rennen doldwaas door de straten want we hebben een heuse verjaarskalendER! Hoi Hoi Hoi...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |