Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Waaahh!!! Zooo mooi! nee echt, en dat het hoofd uit verhouding is enzo, is juist vet, geeft het veel meer perspectief. Ennuh, kweet eigenlijk nie wat inken is ![]()
|
Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat veel mensen bij dit soort tekeningen zeuren over de verhoudingen.
Maar voor zover ik weet is dit een comic-stijl, zijn eigen stijl, en naar mijn weten mogen hoofden dan klein zijn, schouders te breed, armen te lang, etc. Zo lang het geen realisme is, kan dat gewoon, en kunnen zulke 'van realisme afwijkende' kenmerken juist zorgen dat een bepaald(e) karakter, sfeer of expressie beter naar voren komt. Ik zou de tekening idd inken en evt. painten.
||
Citaat:
![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
die blik in die ogen is knap gedaan...bij mij kijken ze dan altijd zo "dood" zeg maar...zonder inhoud ofzow..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |